|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 1:48 am
HI ik ben Anna 12 jaar en kom uit groningen nouja dorpskenaast (stad) groningen. ik zit nog op de basisschool sweatdrop Maar ga na de vakantie eindelijk naar de middelbare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:07 am
mizxlady HI ik ben Anna 12 jaar en kom uit groningen nouja dorpskenaast (stad) groningen. ik zit nog op de basisschool sweatdrop Maar ga na de vakantie eindelijk naar de middelbare. welkom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:21 am
Veel succes en plezier op de Middelbare!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 3:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 10:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 20, 2006 1:10 am
mijm naam is huib koelma met mijn 18 jaar (bijna 19) voel ik mij vaak oud woon in vlissingen en doe nu 5 VWO of ik het afmaak weet ik nog nie maar dat komt nog wel. ik ben saai ik heb namelijk geen hobbies behalve computeren en ik werk als vakkevuller bij c1000 voor al bijna 3 jaar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 20, 2006 4:02 am
18/19 oud? XD Maak je daar hier maar geen zorgen om wink Welkom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 21, 2006 12:40 am
Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 21, 2006 8:13 am
Count Flo Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh Let's see..... 23 jaar (sinds maart) en koopt nog dolgraag Togepi's XD En tekenfilms kinderachtig XD? Wat is Anime dan? Technisch gezien ook een tekenfilm! En als er iemand kinderachtig is, ben ik dat wel wink Dus geen zorgen, je hoort er helemaal bij!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:24 am
Ik ben Sir Vendetta, net geaccepteerd in de guild(Bedankt hiervoor!). Ik ben ook nieuw op gaia, en verberg me onder een laken totdat mijn "look" klaar is. Niemand weet hoe ik echt heet, of hoe ik eruit zie. Ik ben ik. Ik ben Sir Vendetta wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:28 am
Zolang je hier maar geen vendetta start XD Just kidding; stomme woordgrap. Welkom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:37 am
Count Flo Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh Roggel? eek Dat ligt op zowat op fietsafstand van mij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:01 pm
Bedankt! En welkom voor toen je een paar jaar geleden bij de guild kwam xp . Ik houd nu al helemaal van deze guild biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |