|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 3:47 am
naam: Maarten leeftijd : 19 Woonplaats : Hoofddorp Opleiding : Multi-Media Designer Hobby's: fok..... dit neemt zo'n beetje de hele pagina in beslag :S:S:S:S:S Anime Manga Tekenen 3D EN Logo's ontwerpen Webdesign Animeren Muziek Gamen Uitgaan Fitness Bij vrienden hangen Vast nog wel meer, echter.... komt nog wel een x razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 8:01 am
Gezelli!! Welkom =D Ook jij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 11:41 am
Hoihoi, ik ben Sabine en ik ben 14 jaar. smile Ik woon in Gorinchem, Zuid-Holland. Ik zit nu in de 4e van het gymnasium. Hobbies: Anime, manga, msn, internet, gamen (Nintendo, Xbox heart ), muziek luisteren, films kijken, voetbal kijken, mja en nog veel meer xd Nouja als iemand nog iets wilt weten hoor ik het wel wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 11:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 11:48 am
Hee mensen ; ben nieuw hier smile Ben vandaag deze guild gejoined, hij lijkt me wel gezellig biggrin Maar ehh.. Ik ben dus Adinda, ik ben 14 jaar oud .. maar k wil 16 zijn ! Ik woon in Honselersdijk, klein dorpje vlak bij Den Haag smile (woont iemand ook hier in de buurt ?) Mijn moeder is Indonesisch en mijn vader is gewoon Nederlands ; ben dus halfbloed 3nodding Maar k spreek echt geen woord Indo Ik doe 3 havo, op het westland college in Naaldwijk .. School is wel te doen opzich confused Het liefste gaa k uit en luister ik muziek 3nodding punkrock natuurlijk blaugh shoppen is ook altijd leuk wink In de zomer leef ik op t strand xp Ik hou t meest van het strand, me vriend, me vrienden en ijs heart Ik kan echt niet tegen van die huilende piskindjes, ijsblokjes, huiswerk en tegenwind domokun
Ennn nog n foto ?
 Dat was t wel xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 04, 2006 12:51 pm
Welkom!
En ik wil ook 16 zijn! gonk Maar ik ben dan 23 crying
Geniet van je jeugd; je kan de rest van je leven volwassen zijn XD So what dat je dan nog niet alles mag XD Voor je het weet ben je 16 ^_^ Het is maar 2 jaartjes wachten. Tot die tijd kun je genieten van je jeugd =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 2:12 am
Jaa da;s waar redface maar t is wel balen als je vrienden wel de discotheek in komen en ik niet .. Maarja ; nog 452 dagen ! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 2:16 am
nou en er is toch niks mis met 14 *is zelf 14*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 4:30 am
Er is een liedje van Kinderen voor Kinderen over wink CD nummer 10 volgens mij: te klein voor de disco, te groot voor *iets*, te klein voor de brommer, te groot voor de *iets anders*
Als je jong bent wil je ouder zijn, maar als je ouder bent, wil je meestal jonger zijn. Ik snap dat je graag naar de disco wilt, maar ach, dat komt wel smile Maak je lekker ondertussen je eigen disco!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 1:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:00 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:28 am
O_o ik ben ook 22 maar ik kijg vaak te horen of ik wel 18 ben, man ik kan mensen wel slaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|