|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 8:28 am
Sephyre Filthy Sephyre: Jacked-up shirt passar inte in nånstans. 5/10. Yeah, vet. Jag tycker ändå det ser bra ut, även fast jag inte har något orange någon annanstans ^^; Tack Petsy whee Hai hai. Work on it. Tycker du borde ha något lite mer orange.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 8:29 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre: Jacked-up shirt passar inte in nånstans. 5/10. Yeah, vet. Jag tycker ändå det ser bra ut, även fast jag inte har något orange någon annanstans ^^; Tack Petsy whee Hai hai. Work on it. Tycker du borde ha något lite mer orange. I'll see what I can find. Förresten, 6.5/10 för din avatar. Tycker bara inte att orange och ljusblått passar bra ihop. :/ Skulle se bättre ut med blondt hår och Lanzer-prylarna istället, IMHO whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 8:31 am
Sephyre Filthy Sephyre Filthy Sephyre: Jacked-up shirt passar inte in nånstans. 5/10. Yeah, vet. Jag tycker ändå det ser bra ut, även fast jag inte har något orange någon annanstans ^^; Tack Petsy whee Hai hai. Work on it. Tycker du borde ha något lite mer orange. I'll see what I can find. Förresten, 6.5/10 för din avatar. Tycker bara inte att orange och ljusblått passar bra ihop. :/ Skulle se bättre ut med blondt hår och Lanzer-prylarna istället, IMHO whee Det vet jag. Men jag vill inte byta hårstil så det här för duga sålänge. Jag har också tänkt på det. Tack för rating. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 8:35 am
Ganska coolt, väldigt orangt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 9:34 am
chibi chan 5/10 jag gillar inte ögonen och det är för mycket i samma färg*det är ju 90vi;t och 10% nån annan färg* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:26 am
VARFÖR MÅSTE FOLK HA DOM DÄR FULA BYXORNA PÅ SIG?!!!? gonk *Överreagerar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:39 am
Petsy VARFÖR MÅSTE FOLK HA DOM DÄR FULA BYXORNA PÅ SIG?!!!? gonk *Överreagerar* o_o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:41 am
Sephyre Petsy VARFÖR MÅSTE FOLK HA DOM DÄR FULA BYXORNA PÅ SIG?!!!? gonk *Överreagerar* o_o;; *Peka på Sephyre* Kan inte folk ha dom istället?!?!? gonk domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:46 am
Petsy Sephyre Petsy VARFÖR MÅSTE FOLK HA DOM DÄR FULA BYXORNA PÅ SIG?!!!? gonk *Överreagerar* o_o;; *Peka på Sephyre* Kan inte folk ha dom istället?!?!? gonk domokun .. *poserar fult med byxorna för att visa gott exempel* ^_^;;; sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:46 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy VARFÖR MÅSTE FOLK HA DOM DÄR FULA BYXORNA PÅ SIG?!!!? gonk *Överreagerar* o_o;; *Peka på Sephyre* Kan inte folk ha dom istället?!?!? gonk domokun .. *poserar fult med byxorna för att visa gott exempel* ^_^;;; sweatdrop sweatdrop Hehu.. Det duger razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 10:47 am
Petsy Sephyre Petsy Sephyre Petsy VARFÖR MÅSTE FOLK HA DOM DÄR FULA BYXORNA PÅ SIG?!!!? gonk *Överreagerar* o_o;; *Peka på Sephyre* Kan inte folk ha dom istället?!?!? gonk domokun .. *poserar fult med byxorna för att visa gott exempel* ^_^;;; sweatdrop sweatdrop Hehu.. Det duger razz whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 1:24 pm
Ljusblå.. Hrrm.. Ser det okej ut? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 1:21 am
Petsy Ljusblå.. Hrrm.. Ser det okej ut? gonk Alldeles för mycket ljusblått i olikastilar tycker jag sweatdrop Typ 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 2:13 am
Arachnaphobia Petsy Ljusblå.. Hrrm.. Ser det okej ut? gonk Alldeles för mycket ljusblått i olikastilar tycker jag sweatdrop Typ 7/10 Ehm. Ett set och sen resten otroligt fult. 1/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 2:42 am
Tycker inte om hårstilen och för mycket konstiga färgblandningar, men fina färger 5/10 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|