|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 11:47 am
hallo iedereen
Ik ben Jelle 18 jaar oud doe voor de 2de keer een jaar over. zit dus in het 5de jaar boekhouden-informatica
ik speel graag videogames, en basketbal als er nog iets is dat jullie willen weten, ask me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 13, 2006 12:06 pm
Wat vind je van de UFO theorie?
..........WAT?! Hij vroeg of ik nog wat wilde weten!!!!!
No kidding!! Welcome!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 1:12 pm
kittyocean Wat vind je van de UFO theorie? ..........WAT?! Hij vroeg of ik nog wat wilde weten!!!!! No kidding!! Welcome!!! UFO theorie? was dat nou weer vor iets? ik geloof wel in de kracht van het onderbewustzijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 14, 2006 2:16 pm
No worries XD Onzin vraag. Sloeg nergens op XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 8:13 am
Yeah ben toegelaten smile Ik ben dus Gert-Jan, 15 jaar oud en kom uit Den Helder. Ben in gaia gerold door me vriendin die hier waarschijnlijk ook wel ergens zit. Ik speel basgitaar, heb eigen band en ben beetje bezeten van rhcp.. naja dat was het wel xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 17, 2006 8:24 am
^_^ hoi-hoi, welkom in de ADPE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 18, 2006 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 8:11 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 19, 2006 9:15 am
Welkom! Hoe vaker je hier bent, hoe makkelijker het gold verdienen zal gaan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 3:38 am
Ik zal mezelf ook wel even voorstellen =) Wel zo aardig lijkt me =P
Ik ben dus Catie/Catie. Mijn echte naam is Kimberly en ik ben 16 jaar. Geboren op 21 januari 1990. Ik heb mahonie bruin haar (ben van nature een andere kleur) en heb blauwe ogen. Ben ongeveer 1.72 en heb een navelpiercing. Klik!!! Dit ben ik dus. Mijn huid is niet echt die kleur, ik bewerk de meeste foto's met photoshop als ze me niet bevallen ^^''
Oke, wat kan ik nog meer vertellen? Nou ik heb geen specifieke kledingstijl. Ik draag wat lekker zit. En grotendeels zit daar Stuka tussen (wijde broeken, worden vaak onder gothic kleding gezien) Ik hou van aparte kleding en schaam me er niet voor om iets aparts te kleden ^^
Mijn muziekstijl is verschillend. Ik luister niet naar R&B, HipHop, Trance, Hardcore. Maar wel naar andere soorten muziek. Artiesten waar ik naar luister: - Evanescence - Within Temptation - Lacuna Coil - Nightwish - Kelly Clarkson - Vanessa Carlton - Moulin Rouge muziek (A) - Enzovoort
Meer weet ik niet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 5:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 6:32 am
hoi ik ben cristie en iCkk kom hier door horsie anne 3nodding en ik kan niet zo goed engels
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 6:40 am
das m'n nichtje, die wou graag een gaia account dus die mocht mijn verouderde 2de mule hebben XD, maar die is nu helemaal verandert van top tot teen op haar willetjes blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|