|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:10 am
mooie site! jammer van de reclame.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:12 am
okee ik ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan.  ik ben er erg trots op 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:24 am
ik kan mijn tekeningen niej op de com zetten crying kep er dus een met paint gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:56 am
Zakou Nenharma okee ik ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan.  ik ben er erg trots op 3nodding cute ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 2:58 am
the devil-angel ik kan mijn tekeningen niej op de com zetten crying kep er dus een met paint gemaakt  Dat is jammer T.T Tis met de muis gemaakt... Tis er lastig.. Maar misschien moet je nog maar eens naar de verhoudingen kijken *heeft moeite met commentaar geven*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 5:11 am
kiek Zakou Nenharma okee ik ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan.  ik ben er erg trots op 3nodding cute ^_^ Wat ontzettend lief!! Jij kan echt leuk tekenen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 5:37 am
Zakou Nenharma okee ik ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan.  ik ben er erg trots op 3nodding echt mooi eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 6:13 am
AWE! SUGOI! KAWAII! Die is SUPER leuk!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 6:14 am
the devil-angel ik kan mijn tekeningen niej op de com zetten crying kep er dus een met paint gemaakt  Beter dan mijn resultaat met de muis ^_^ Hij is leuk!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2005 7:26 am
Zakou Nenharma okee ik ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan.  ik ben er erg trots op 3nodding heb je van dat Boris ( brian ) en Yuriy (Tala ) plaatje ne? 't is mooi gemaakt hoor ^.^ ik zou er ook trots op zijn als ik jou was <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:40 pm
Angel of death souls Zakou Nenharma okee ik ben weer eens met mijn potloden aan de slag gegaan.  ik ben er erg trots op 3nodding heb je van dat Boris ( brian ) en Yuriy (Tala ) plaatje ne? 't is mooi gemaakt hoor ^.^ ik zou er ook trots op zijn als ik jou was <3
jep die hing op mijn prikbord en toen kreeg ik het idee voor deze tekening. WOW, wat een complimentjes allemaal danku allen *deelt koekjes uit* -edit- heeft iemand nog een suggestie voor een tekening? mijn vingers kriebelen en ik zit totaal zonder inspiratie. ik krijg al inspiratie door een vreemd of normaal woord (laatst was dat pudding whee ) dus laat alsjeblieft wat horen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:45 pm
wat dacht je van octopus, of paard of kattestront? Schrijf je dat met een n erbij of niet? Probeer anders iets met die smiles hiernaast ^_^ Of ga een avi maken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:51 pm
kiek wat dacht je van octopus, of paard of kattestront? Schrijf je dat met een n erbij of niet? Probeer anders iets met die smiles hiernaast ^_^ Of ga een avi maken! mmm ik heb misschien een ideetje. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 12:58 pm
Zakou Nenharma kiek wat dacht je van octopus, of paard of kattestront? Schrijf je dat met een n erbij of niet? Probeer anders iets met die smiles hiernaast ^_^ Of ga een avi maken! mmm ik heb misschien een ideetje. blaugh ofuhm... laat het wat drinken ^_^ of... springen ^_^ (over iets heen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|