|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 11:33 am
*tycker om matildas kommentarer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 12:01 pm
"JAG KNU**** DIN MAMMA" "Jo, hon sa något om nån liten snopp.."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 12:57 pm
Jag och Erika om Asura: "Ũ, och jag f岠inte tr䦦a honom! Men kan du inte ber䴴a hur han ser ut? whee " - Erika "Jo, uhm.. Han 䲠l宧, l宧t h岮. Ja.. Han 䲮. Ba' l宧.. sweatdrop " - Jag "Ballong? xd " - Erika
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 2:44 pm
Snackar lite om Viktor med Erika domokun
Jag: .. Och han sjunger som en get! Erika: Getter kan inte sjunga! Jag: Inte Viktor heller..
- - - Läser lite ur en tidning
Jag: Här köper tomten alla klappar Fredrik: Jäklar vad rik han måste va då!
- - - .. Viktor tycker jag är knäpp nu säkert sweatdrop Har ju mitt skåp under Viktors' skåp. så.. ja..
Jag: *Plockar ur jackan ur skåpet* Viktor: Akta huvet om du inte vill att jag slår bort det! Jag: Är ju precis det jag vill! .. *Lite ironi i rösten* Viktor: *Ser förvånad och förbryllad ut* Jag: .. *Går iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 8:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 8:56 am
Vi snackad eom romarriket påskolan: Läraren: När dog julius caesar? Jag: 1992!... Nej men typ innan jesus föddes Läraren: Men vilket år? Jag: Beror på vilken jesus.. Det finns säkert många som heter det... Läraren: Kan du svaret? Jag: Nej o__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 1:40 pm
Rawey Vi snackad eom romarriket påskolan: Läraren: När dog julius caesar? Jag: 1992!... Nej men typ innan jesus föddes Läraren: Men vilket år? Jag: Beror på vilken jesus.. Det finns säkert många som heter det... Läraren: Kan du svaret? Jag: Nej o__O xd Hehehe, klockrent ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 1:48 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 2:01 pm
Petsy "N�r jag gift mig ska jag bo ensam!"
sweatdrop .. Jag tyckte det l�t kn�ppt.. s� jag t�nkte skriva det h�r >>;; Eh.. Jo, det låter lite underligt... Man brukar liksom oftast flytta ihop när man gifter sig... stressed sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 2:02 pm
rastaman Rawey Vi snackad eom romarriket påskolan: Läraren: När dog julius caesar? Jag: 1992!... Nej men typ innan jesus föddes Läraren: Men vilket år? Jag: Beror på vilken jesus.. Det finns säkert många som heter det... Läraren: Kan du svaret? Jag: Nej o__O xd Hehehe, klockrent ^^ jo xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2004 2:03 pm
Me-ninmra Petsy "N�r jag gift mig ska jag bo ensam!"
sweatdrop .. Jag tyckte det l�t kn�ppt.. s� jag t�nkte skriva det h�r >>;; Eh.. Jo, det låter lite underligt... Man brukar liksom oftast flytta ihop när man gifter sig... stressed sweatdrop xp Exakt.. ._.;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:14 am
Rawey rastaman Rawey Vi snackad eom romarriket påskolan: Läraren: När dog julius caesar? Jag: 1992!... Nej men typ innan jesus föddes Läraren: Men vilket år? Jag: Beror på vilken jesus.. Det finns säkert många som heter det... Läraren: Kan du svaret? Jag: Nej o__O xd Hehehe, klockrent ^^ jo xd Grarg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:19 am
Mikusagi Rawey rastaman Rawey Vi snackad eom romarriket påskolan: Läraren: När dog julius caesar? Jag: 1992!... Nej men typ innan jesus föddes Läraren: Men vilket år? Jag: Beror på vilken jesus.. Det finns säkert många som heter det... Läraren: Kan du svaret? Jag: Nej o__O xd Hehehe, klockrent ^^ jo xd Grarg! vad? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2004 2:19 am
Jag, mamma och lillebror tittar på slutet av Dirty Dancing: Lillebror: "Den här låten är rätt bra, även om den är dålig."
Oscar, 9-åringen som jag passade i fredags kväll: "Du borde få tandställning, så dina tänder står utåt!" (Jag visade honom hur skeva och täta mina tänder är)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|