|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 9:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 7:31 am
hihi ^_^ Kheb een klein kadotje voor .~Horsie~Anne~. Hope You like it!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 7:34 am
die is echt heel cute smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 7:35 am
Oranjekorfbalpizza! die is echt heel cute smile Het doet me denken aan Tohru Honda uit Fruits basket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 7:43 am
kiek Oranjekorfbalpizza! die is echt heel cute smile Het doet me denken aan Tohru Honda uit Fruits basket. vooral het haar XD en de uitstraling ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 7:48 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! die is echt heel cute smile Het doet me denken aan Tohru Honda uit Fruits basket. vooral het haar XD en de uitstraling ^^ mjah, ergens moet ik je gelijk geven blaugh tnnx!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 8:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 11:07 am
Wat leuk Kiek en Devil Angel!! Beide Kawaii!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 29, 2005 12:12 pm
woei! das al de 2de keer dat mijn avie edit in een siggy staat blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 4:58 am
4 nieuwe tekening op mijn DA gallery; niet de meest bijzondere though XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 5:15 am
kittyocean 4 nieuwe tekening op mijn DA gallery; niet de meest bijzondere though XD i still like them... blaugh en die van kiek is super lief!!! goed gelukt. de link van devil-angel doet het bij mij niet sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 5:20 am
kittyocean 4 nieuwe tekening op mijn DA gallery; niet de meest bijzondere though XD Ik vind die middelste mooi van die nog ongekleurde, Inara, mooi gezichtje ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 5:43 am
Bedankt! He, inderdaad! Die van Devil Angel werkt niet (meer) O.o hij werkte eerst wel voor mij O.o Of ben ik nu in de war met een andere tekening?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 8:00 am
Tja, de achtergrond is wel een tekening van mij, en de gallery werkt nog niet... maar verhalen is ook een vorm van Art en ik wist anders echt niet waar ik jullie moest verkondigen dat ik een nieuwe site heb geopened (samen met anderen): www.projectendlessrain.tk
Maar de Gallery zal ZSM werken XD Zodra ik de links binnen krijg XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|