|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 7:26 pm
nåväl... hoppas att allt har gått bra nu... 3nodding vet fortfarande inte om jag kan sova, men jag måste gå upp igen om 1½ timme och jag tvivlar på att nån får reda på nått nytt tills dess. Godnatt gott folk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:22 pm
*kramar Tindy* Love you anee-sama. Still sorry for calling so late... sweatdrop (kinda needed to hear your voice)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 10:58 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:36 am
Räki och Chibi-kun! crying
Faen vad man blir upprörd av sånthär. Vissa personer har faen inge liv. stare crying
Hoppas allt går bra för Räki på operationen. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 12:59 am
Puchiko_chan Marcus ligger och sover nu och jag har f崴 svara p堳ex telefonsamtal p堳0 minuter fr宠sl䫴ingar och v䮮er som ville h?hur det var med honom. Tyv䲲 s堲夥r bes??d idag p堳jukhuset men vi ska kolla upp b䴴re n䲠man kan h䬳a p堒䫩 f?et m峴e vi g? Och k?munkar till honom. 3nodding Kram p堥r grabbar, jag blev t岶gd n䲠jag h? att ni blivit ?fallda. crying gonk Gomene... sweatdrop Jag är bara så orolig. gonk Aow.. Jag ska försöka åka imorgon och ta Angelica med mig i bilen då om man får hälsa på imorn. Nu måste jag rusa iväg!! sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 1:25 am
Usch fan har ont i magen som *********** , Är skit orolig för räki gonk Har ingen lust och vara i skolan....... crying .......Det e tur som att marcus klara sig någolunda bra iaf....... Tycker synd om båda, fan att något sånt här ska behöva hända dom
Tänk om inte jag var sjuk igår kanske jag hade gått med räki och marcus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:39 am
Nathaniel Mea Okay.. jag h? juh detta ig岠men d堶isste vi inte s䲳kilt mycket.. men att det var s堩lla... jag kan knapps skriva s堵ppr?䲠jag... och jag har t岡r i ?en... Hur v姡r n姯n g?s堭ot min Marcus och alla v岡n R䫩 (Mattias)!?!? Ig岠satt jag och snackade om att ge tillbaka men nu... jag vill se dom inl峴a och 崡lade!! F岠jag tag i j䶬arna som gjorde detta... Tro mig...alla vi som var hemma hos Marcus igår var nog lika upprörda. Jag kände typ som dig. Man satt typ och darrade för att man var så arg men samtidigt för att man var orolig och ledsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:43 am
Drevlin Nathaniel Mea Okay.. jag h? juh detta ig岠men d堶isste vi inte s䲳kilt mycket.. men att det var s堩lla... jag kan knapps skriva s堵ppr?䲠jag... och jag har t岡r i ?en... Hur v姡r n姯n g?s堭ot min Marcus och alla v岡n R䫩 (Mattias)!?!? Ig岠satt jag och snackade om att ge tillbaka men nu... jag vill se dom inl峴a och 崡lade!! F岠jag tag i j䶬arna som gjorde detta... Tro mig...alla vi som var hemma hos Marcus igår var nog lika upprörda. Jag kände typ som dig. Man satt typ och darrade för att man var så arg men samtidigt för att man var orolig och ledsen. Ja men jag sitter på jobbet och ska iväg och jobba typ nu... herregud nu gråter jag... HUr vågar dom göra så här..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:44 am
Nathaniel Mea Ja men jag sitter på jobbet och ska iväg och jobba typ nu... herregud nu gråter jag... HUr vågar dom göra så här..? Håller med... Vad har dessa två snälla människor gjort för att förtjäna detta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|