|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 6:11 am
HEH njah ik had gepost dat ik de reacties een beetje out of the line vond en dat het best wat minder mocht. Echter kwam ik er inderdaad achter en heb ik het meteen verwijderd. dat dit echter niet mocht baten kwam ik spijtig genoeg te laat achter. maar wat ik bedoelde te zeggen met na 5 minuten afkappen is het posten. Kijk dat je word enz t niet doet wist ik niet want ik denk dat als je zo'n grote post maakt denk ik dat de meeste het in text bestanden opslaan aangezien je het te makkelijk kwijt kan raken en dan ook nog eens op andere fora's posten.
goed njah dit wist ik niet, maar met 5 minuten posten bedoel ik je maakt die posts maar stopt met het posten nadat je het content heb gemaakt en daarmee bedoel ik dus die geresevreerde plaatsjes en niet het content wat er erg groot enz uitziet.
kortom een communicatie stoornis. En ik voelde me nogal aangevallen omdat BV darlaa mij wijs wist te vertellen dat ik verkeerd bezig was terwijl ik enkel de boel probeerde te sussen en direct na mijn ''fout'' het heb verwijderd.
maargoed idee/tip. Start een nieuwe topic om het ''rouwen'' van de oude te vergeten/achter te laten want control c control v maakt het leven een stuk makkelijker smile . ik neem aan dat ik het niet uit hoef te leggen he ( normaal bedoeld dus geen sarcasme)
* p.s ik wil nogmaals duidenlijk te maken dat ik geiriteerd raakte door de manier waarop ze reageerde aller eerst op boude en toen (dacht ik) op mij. zelfs al zat boude verkeerd vind ik dat je het gescheld beter had kunnen vervangen door een ZEER sarcastische/scinische text.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 7:06 am
Blij dat jullie beiden duidelijk hebben dat er gewoon ruis op de lijn was =D Geeft me een goed gevoel ^_^ Er is een simpele oplossing gevonden; Silverbleed gaat verder met deze topic, maar hij staat tijdelijk in het archief. Immers, daar mag je sowieso niet posten XD En wie kijkt daar nou XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 7:13 am
Ik!! *sniff* Ik kijk daar wel eens...
Ow en natuurlijk van harte welkom terug!!! Na zoveel afscheid (voor mij) de laatste tijd is een welkom terug wel fijn ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 7:50 am
Digipyro * p.s ik wil nogmaals duidenlijk te maken dat ik geiriteerd raakte door de manier waarop ze reageerde aller eerst op boude en toen (dacht ik) op mij. zelfs al zat boude verkeerd vind ik dat je het gescheld beter had kunnen vervangen door een ZEER sarcastische/scinische text. Je zou denk ik ook niet blij worden als die kerel dit post in een topic waar jij je best voor doet:Dat is overduidelijk expres. En ik heb helemaal niet 'gescheld' of gevloekt. Ik heb hem er alleen op gewezen dat dit kinderachtige gedrag onverantwoordelijk is en daar reageer ik nou eenmaal net zo hard op terug. Jij voelde je aangesproken en jij begon daar ook meteen over tegen mij terwijl ik toen nog niet eens wist dat jij bestond. Vind je het dan helemaal gek dat ik boos word? Lijkt me wel logisch. Ik heb de kans niet eens gekregen "hoi aangenaam kennis te maken" te kunnen posten voor je. Ik moest meteen mijzelf gaan verdedigen op het feit dat je me grond in probeerde te duwen terwijl je per ongeluk zelf een fout hebt gemaakt. Ik hoop dat je dat wel een beetje begrijpt en daar ook over nadenkt hoe het voor mij zou zijn. Voor jou is het makkelijk want je hebt die topic niet gemaakt.
Ik vind het nu wel best zo en er is een oplossing, dus laten we die discussie nu maar wegwaaien.Zakou Nenharma Ik!! *sniff* Ik kijk daar wel eens...
Ow en natuurlijk van harte welkom terug!!! Na zoveel afscheid (voor mij) de laatste tijd is een welkom terug wel fijn ^_^ Dat vind ik ook!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 8:30 am
Allereerst: Welkom terug en aangenaam kennis te maken! xD
En ten tweede: kan je niet een nieuwe topic maken, door zoals Eastvane al zei met kopieren en plakken. Dan kan het wel op een pagina. xD Verwijder je die oude en klaar. Of denk ik nu te makkelijk? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 8:57 am
Welkom terug, mooie tekeningen!!! Ik vind het fijn je te ontmoeten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 9:30 am
[Sky-Angel] Allereerst: Welkom terug en aangenaam kennis te maken! xD
En ten tweede: kan je niet een nieuwe topic maken, door zoals Eastvane al zei met kopieren en plakken. Dan kan het wel op een pagina. xD Verwijder je die oude en klaar. Of denk ik nu te makkelijk? xD hoezo 2 schermen open en klaar..... en anders open je word zet je het daarin ( zonder op te slaan) en copieer je het even later weer... wat is het probleem dan :S ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 9:39 am
okeee en nu is het gezeur over een nieuwe thread afgelopen. Als ik me niet vergis is die er al!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 10:11 am
Silverbleed gaat gewoon verder met de oude thread. Het is alleen heel erg jammer dat ze nu geen 15 posts op de eerste pagina kan hebben. Betekend dus dat de thread langer zal worden =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 11:50 am
Digipyro [Sky-Angel] Allereerst: Welkom terug en aangenaam kennis te maken! xD
En ten tweede: kan je niet een nieuwe topic maken, door zoals Eastvane al zei met kopieren en plakken. Dan kan het wel op een pagina. xD Verwijder je die oude en klaar. Of denk ik nu te makkelijk? xD hoezo 2 schermen open en klaar..... en anders open je word zet je het daarin ( zonder op te slaan) en copieer je het even later weer... wat is het probleem dan :S ?? l e z e n
graag. De reden dat ik word en kladblok niet gebruik heb ik twee keer verteld in een post richting jou en nog begrijp je het niet. Hou er dus in hemelsnaam over op. Als ik het nogmaals moet vertellen: Word heeft geen preview knop. En zonder preview was het nu al fout gegaan sinds vele code's het niet deden en dan wordt het gauw onoverzichtelijk. Te makkelijk gedacht dus. Als je nou gewoon even nog makkelijker denkt, dan post je gewoon niet stare Dan was dit niet gebeurd en dan voelde je je al helemaal niet aangesproken sinds ik het nooit tegen jou heb gehad[Sky-Angel] Allereerst: Welkom terug en aangenaam kennis te maken! xD
En ten tweede: kan je niet een nieuwe topic maken, door zoals Eastvane al zei met kopieren en plakken. Dan kan het wel op een pagina. xD Verwijder je die oude en klaar. Of denk ik nu te makkelijk? xD Aangenaam ^^
Dat is inderdaad te gemakkelijk. Tenzij je een project van 2 weken even k**t kopiëren en plakken. Dit project is te groot om zonder preview button aan te kunnen werken. Het lijkt heel gemakkelijk en ik heb het ook geprobeerd. Maar dat lukt niet. Zoiets wil gewoon niet. Als je bijvoorbeeld kijkt naar alle andere projecten die zelfs kleiner zijn dan mijne, ze doen het op diezelfde manier; de titel met "do not post" en daarna gewoon bericht voor bericht typen, af en toe wat veranderen of toevoegen aan een oud bericht.kassiopeia Welkom terug, mooie tekeningen!!! Ik vind het fijn je te ontmoeten. Fijn jou ook te ontmoeten ^^. Ik ben Tessa, en jij bent? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 12:23 pm
kassiopeia Welkom terug, mooie tekeningen!!! Ik vind het fijn je te ontmoeten. Fijn jou ook te ontmoeten ^^. Ik ben Tessa, en jij bent? 3nodding Ik heet Fleur whee .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 12:35 pm
Silverbleed Digipyro [Sky-Angel] Allereerst: Welkom terug en aangenaam kennis te maken! xD
En ten tweede: kan je niet een nieuwe topic maken, door zoals Eastvane al zei met kopieren en plakken. Dan kan het wel op een pagina. xD Verwijder je die oude en klaar. Of denk ik nu te makkelijk? xD hoezo 2 schermen open en klaar..... en anders open je word zet je het daarin ( zonder op te slaan) en copieer je het even later weer... wat is het probleem dan :S ?? l e z e n
graag. De reden dat ik word en kladblok niet gebruik heb ik twee keer verteld in een post richting jou en nog begrijp je het niet. Hou er dus in hemelsnaam over op. Als ik het nogmaals moet vertellen: Word heeft geen preview knop. En zonder preview was het nu al fout gegaan sinds vele code's het niet deden en dan wordt het gauw onoverzichtelijk. Te makkelijk gedacht dus. Als je nou gewoon even nog makkelijker denkt, dan post je gewoon niet stare Dan was dit niet gebeurd en dan voelde je je al helemaal niet aangesproken sinds ik het nooit tegen jou heb gehadMag ik even aangeven dat volgens mij het niet nodig is om er verder over te discussieren en ik deze reactie, met name het eerste woordje 'lezen' een beetje overdreven vind? Ik vind deze post behoorlijk bits uit de hoek komen, dus gelieve zelf ook wat meer aan je woordkeus te denken. 3nodding . Fouten zijn aan BEIDE kanten gemaakt dus leer er alsjeblieft van en sluit aub de discussie. Ja, het is vreselijk balen als mensen niet begrijpen wat je bedoelt of wat minder goed je posts lezen. Ja, het is irritant als mensen je request van Do Not Post niet respecteren. Meerdere Mods hebben zich al over de zaak gebogen en verdere discussies mogen via de PM. Hij heeft gewoon een ander idee over hoe het kan. Jij hebt de preview knop nodig, hij niet. Hij werkt met twee schermen, jij niet. Oorzaak: jullie zijn beiden twee unieke wezens met een eigen visie. Simple as that. Laten we ons gewoon maar weer verder op het feit gaan richten dat jij weer terug bent Silverbleed en dat er een nieuwe FAQ komt; beiden een YAY waard. Laten we op ons die YAY gaan richten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 12:52 pm
•♥• Eh, een notitie nog, Eastvane bedoelde kopieeren vanuit de oude gaia posts niet kladblok of word of zo. dan kan ook, je posts in andere posts samenstellen en dan allemaal samen in de juiste topic kopieren. •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 2:32 pm
Ok fftjes mijn mening kort omdat ik het niet kan laten:
Wat is dit overdreven allemaal zeg. Die jongen deed het niet met opzet, hij zette er gewoon aardige dingen in (wat ik uit kittys post verneem) alleen had hij het gewoon ff over het hoofd gelezen. Kan toch gewoon gebeuren? Hij is toch ook maar een mens?
En sjah dan kan je beginnen over ALS Darlaa er niet was en het niet meteen had kunnen verwijderen, ALS dit ALS dat. Zo kan je alles heel moeilijk maken, ze was er gewoon het is gewoon meteen verwijderd, je kon op je vrije dag gewoon verder. Dus wat is er nu helemaal aan de hand?! Volgens mij word er van een mug een olifant gemaakt. Get real, het ging hier alleen maar over een thread op internet wat voordrest (behalve dit gezeik) totaal geen gevolgen had omdat je gewoon verder kon. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 2:47 pm
•♥• ((het gevolg is dat ze nu geen 15 posts meer op de eerste pagina van haar topic kan maken, nogal naar voor de indeling))
Maar zullen we deze topic sluiten? smile •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|