Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
DoujinFEST 2007, 3-4 februari [ZE UPDATE!] Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Squall83

PostPosted: Sat Dec 02, 2006 12:08 pm

Håller med Erica. Varfår ändrade ni till februari det tycker jag var onödigt. Och jag som funderade på att boka biljeter och allt ni måste jag planera om gonk
PostPosted: Sun Dec 03, 2006 2:39 am

För att dom som hade sagt att vi kunde ha den helgen i Januari hade kollat fel och det visade sig vara upptaget just då. Så där med satte vi visningen så kort där efter det bara gick.

Drevlin
Crew

wwillium

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 3:42 pm

Jag kommer nog, med en kompis med! =DD
PostPosted: Thu Dec 07, 2006 11:24 pm

Dark Erica
Zero-Egon
Hoppas jag har permiss då! då har jag fan fått lön också! ;D

Bra, för du är fortfarande skyldig mig 50kr sen förra J-cult.

Och Valgarv, duär skyldig mig 25kr~

Valgarv är skyldig mig 15kr.

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Dec 08, 2006 12:55 am

Valgarv, du glömmer väl inte mina 500kr också? Du minns väl...förra visningen...under natten...när alla sov... wink

xd Just kidding. mrgreen
PostPosted: Mon Dec 11, 2006 12:16 am

Drevlin
Valgarv, du glömmer väl inte mina 500kr också? Du minns väl...förra visningen...under natten...när alla sov... wink

xd Just kidding. mrgreen
45,8% av dessa 500 svenska riksdaler är min av andel. Ne, Conny-kuuuun~? <3

theMeji

Friendly Gaian

wwillium

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 11:11 am

aw man, varför just i februari D:
Jag kommer nog ändå biggrin
(bara ni inte ändrar igen xP)
PostPosted: Mon Dec 11, 2006 11:29 am

Nejdå, nu ska det vara bokat och klart. Måste ta och sätta mig och skriva visnings tråden på hemsidan snart. <_> Men inte ikväll, haft en dryg dag. crying

Drevlin
Crew

Drevlin
Crew

PostPosted: Fri Dec 15, 2006 10:19 am

Sådär!

Tråden för det kommande konventet är nu klart och finns på J-Cults hemsida att läsa. Där hittar ni den vanliga infon som priser o.s.v. Schema kommer senare...as usual. xd
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 12:44 pm

När kan man börja boka biljetter? x3

Neger i en hink

Drevlin
Crew

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 1:06 pm

Dark Erica
När kan man börja boka biljetter? x3

Ehh...ingen aning. <_> Vet inte ens om det ska gå denna gång.
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 1:15 pm

Finns det någon poster, som till DoujinFEST 1? Man vill ju sätta upp en i skolan och på diverse anslagstavlor. Fast dit kommer man ju ändå inte tillbaka förrän efter lovet...

Det skulle var kul om sugna artistiska själar ägnade några timmar av lovet till att skapa en poster till DF2 ^_^

Niddler

Squall83

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 2:40 pm

Jo jag kanske kommar att få Guitar Hero julklapp smile jag tänkte ta med det om det är okej? (Men det är om jag får den i julklapp alltså)
PostPosted: Wed Dec 20, 2006 12:14 pm

Niddler
Finns det någon poster, som till DoujinFEST 1? Man vill ju sätta upp en i skolan och på diverse anslagstavlor. Fast dit kommer man ju ändå inte tillbaka förrän efter lovet...

Det skulle var kul om sugna artistiska själar ägnade några timmar av lovet till att skapa en poster till DF2 ^_^

Jodå, vi jobbar på den och den hoppas vara klar snart.

Squall83
Jo jag kanske kommar att få Guitar Hero julklapp smile jag tänkte ta med det om det är okej? (Men det är om jag får den i julklapp alltså)

Ehm, vi SKA ha Guitar Hero tävlingar så vi lär ha det där. oppas bara att vi fixar 2 gitarrer för jag lär inte orka dra med någon av mina.

Drevlin
Crew

Sakana-sama

3,600 Points
  • Dressed Up 200
  • Signature Look 250
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Dec 21, 2006 4:52 pm

Drevlin
Niddler

Jodå, vi jobbar på den och den hoppas vara klar snart.

Schysst, jag kan även sätta upp ett par häromkring.
Reply
Konvent & Träffar

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces