|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:54 pm
kittyocean Jenske Darlaa Er staat ook iets van een storyline, geen idee wat daar bij voor te stellen. Storyline confused Whlele.. dat is vaag DUH blaugh Anders hebben jullie niets meer om over te speculeren of te raden =D Is dat zo leuk? rolleyes Ik wil weten!! ik wil weten!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:59 pm
Jenske kittyocean Jenske Darlaa Er staat ook iets van een storyline, geen idee wat daar bij voor te stellen. Storyline confused Whlele.. dat is vaag DUH blaugh Anders hebben jullie niets meer om over te speculeren of te raden =D Is dat zo leuk? rolleyes Ik wil weten!! ik wil weten!! MUAHAHAHAHAHAHA twisted ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:05 pm
welkom bkij de guild gaya_von_dutch ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:08 pm
ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:12 pm
Norwood ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja In dat geval, heeft er iemand beschuit met muisjes?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:17 pm
Darlaa Norwood ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja In dat geval, heeft er iemand beschuit met muisjes? s**t, die moet ik dan verzorgen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:40 pm
kittyocean Darlaa Norwood ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja In dat geval, heeft er iemand beschuit met muisjes? s**t, die moet ik dan verzorgen XD jaja blaugh wel gestampte muisjes deluxe he wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:43 pm
number_17 kittyocean Darlaa Norwood ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja In dat geval, heeft er iemand beschuit met muisjes? s**t, die moet ik dan verzorgen XD jaja blaugh wel gestampte muisjes deluxe he wink Darn it XD Ik ben een alleenstaande moeder crying Gelukkig krijg ik hulp van 2 tantes en 1 oom blaugh *geeft muisjes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:47 pm
kittyocean number_17 kittyocean Darlaa Norwood ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja In dat geval, heeft er iemand beschuit met muisjes? s**t, die moet ik dan verzorgen XD jaja blaugh wel gestampte muisjes deluxe he wink Darn it XD Ik ben een alleenstaande moeder crying Gelukkig krijg ik hulp van 2 tantes en 1 oom blaugh *geeft muisjes* ^_^ mmm, mjam-mjam *smikkeld van de muisjes* dank je wel hoor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:02 am
Wie heeft er een ooienvaar voor in de tuin met erop: Gaya_Von-Duch ! Iedereen moet kunnen zien dat Gaya_Von_duch is geboren toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:34 am
is het heel stom als ik vraag wat gaya von dutch is?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:35 am
als je in 2005 ben geboren kan het niej dan ben je 1 dag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:37 am
Darlaa kittyocean number_17 kittyocean Darlaa Norwood ik denk dat Kittyocean de moeder is van gaya ninja In dat geval, heeft er iemand beschuit met muisjes? s**t, die moet ik dan verzorgen XD jaja blaugh wel gestampte muisjes deluxe he wink Darn it XD Ik ben een alleenstaande moeder crying Gelukkig krijg ik hulp van 2 tantes en 1 oom blaugh *geeft muisjes* ^_^ mmm, mjam-mjam *smikkeld van de muisjes* dank je wel hoor mmmmm lekker mag ik nog 1 rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:37 am
o0_charlie_0o als je in 2005 ben geboren kan het niej dan ben je 1 dag... Dat klopt! Ik ben dan ook een mascotte. Ik hoef niet een bepaalde leeftijd te hebben ^_^ En Kiek, lees de eerste pagina, dan weet je wie ik ben!!!
|
 |
 |
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:43 am
Gaya_von_Dutch o0_charlie_0o als je in 2005 ben geboren kan het niej dan ben je 1 dag... Dat klopt! Ik ben dan ook een mascotte. Ik hoef niet een bepaalde leeftijd te hebben ^_^ En Kiek, lees de eerste pagina, dan weet je wie ik ben!!! okee, wink sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |