|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:11 am
Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:53 am
Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:59 am
Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:52 am
Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 2:19 pm
Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:43 am
Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:50 am
kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:52 am
Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:57 am
kiek Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel >< Ja, maar limburgs is een dialect Fries is een taal. Want als ik limburgs praat ( wat ik automatisch doe ) kan iedereen ( bijna iedereen ) mij wel gewoon verstaan. Maar als ik iemand Fries hoor praten weet ik niet of dat een Friese is of een Chinees sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:58 am
Jenske kiek Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel >< Ja, maar limburgs is een dialect Fries is een taal. Want als ik limburgs praat ( wat ik automatisch doe ) kan iedereen ( bijna iedereen ) mij wel gewoon verstaan. Maar als ik iemand Fries hoor praten weet ik niet of dat een Friese is of een Chinees sweatdrop Naja jij mazzl. Ik spreek ze geen van beide >< maar idd.. fries lijkt wel veel op chinees razz , maar in friesland spreken ze ook gewoon nederlands d8 ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:13 am
kiek Jenske kiek Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel >< Ja, maar limburgs is een dialect Fries is een taal. Want als ik limburgs praat ( wat ik automatisch doe ) kan iedereen ( bijna iedereen ) mij wel gewoon verstaan. Maar als ik iemand Fries hoor praten weet ik niet of dat een Friese is of een Chinees sweatdrop Naja jij mazzl. Ik spreek ze geen van beide >< maar idd.. fries lijkt wel veel op chinees razz , maar in friesland spreken ze ook gewoon nederlands d8 ik. ik woon ook in limburg maar praat geen limburgs sweatdrop , kan het wel verstaan. en ik kan een paar woordjes fries. ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:49 am
kiek Jenske kiek Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel >< Ja, maar limburgs is een dialect Fries is een taal. Want als ik limburgs praat ( wat ik automatisch doe ) kan iedereen ( bijna iedereen ) mij wel gewoon verstaan. Maar als ik iemand Fries hoor praten weet ik niet of dat een Friese is of een Chinees sweatdrop Naja jij mazzl. Ik spreek ze geen van beide >< maar idd.. fries lijkt wel veel op chinees razz , maar in friesland spreken ze ook gewoon nederlands d8 ik. Sommige Friesen kunnen Nederlands en Fries. Omdat de meeste mensen in Nederland Nederlands spreken. Vaak als je in Friesland bent en je praat Nederlands tegen iemand, dan antwoorden ze gewoon in het Nederlands. Waar woon jij dan??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:51 am
Jenske kiek Jenske kiek Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel >< Ja, maar limburgs is een dialect Fries is een taal. Want als ik limburgs praat ( wat ik automatisch doe ) kan iedereen ( bijna iedereen ) mij wel gewoon verstaan. Maar als ik iemand Fries hoor praten weet ik niet of dat een Friese is of een Chinees sweatdrop Naja jij mazzl. Ik spreek ze geen van beide >< maar idd.. fries lijkt wel veel op chinees razz , maar in friesland spreken ze ook gewoon nederlands d8 ik. Sommige Friesen kunnen Nederlands en Fries. Omdat de meeste mensen in Nederland Nederlands spreken. Vaak als je in Friesland bent en je praat Nederlands tegen iemand, dan antwoorden ze gewoon in het Nederlands. Waar woon jij dan?? als ik mediastad zeg..... zegt het jouw dan iets?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:54 am
kiek Jenske kiek Jenske kiek Jenske kiek Norwood Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Jenske Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma? zakuro >.< ik vind zzakou nu ech wel veel leuker, lol Beetje vage naam.. Sorry dat ik het zeg redface Ik vind hem wel mooi, maar wel vaag. IK heb gewoon me eigen naam gedaan. Ik heb namelijk een Friese naam. Jenske biggrin daar komt de helft van mijn familie vandaan (drachten) Cool! Ik vind Friesland cool! Maar zelf woon ik in limburg whee uhm.. friesland ... limburg ik woon in friesland maar zou voor limburg gaan 3nodding dan ruilen jullie toch? Toch maar niet... Ik kan geen Fries sweatdrop spreek je wel limburgs? (is misschien een erg stomme vraag die ik stel >< Ja, maar limburgs is een dialect Fries is een taal. Want als ik limburgs praat ( wat ik automatisch doe ) kan iedereen ( bijna iedereen ) mij wel gewoon verstaan. Maar als ik iemand Fries hoor praten weet ik niet of dat een Friese is of een Chinees sweatdrop Naja jij mazzl. Ik spreek ze geen van beide >< maar idd.. fries lijkt wel veel op chinees razz , maar in friesland spreken ze ook gewoon nederlands d8 ik. Sommige Friesen kunnen Nederlands en Fries. Omdat de meeste mensen in Nederland Nederlands spreken. Vaak als je in Friesland bent en je praat Nederlands tegen iemand, dan antwoorden ze gewoon in het Nederlands. Waar woon jij dan?? als ik mediastad zeg..... zegt het jouw dan iets? Nee... Maar in welke provinci woon jij? In Utrecht he? Dan praat je utrechts blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|