|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 12:49 pm
Croiz Nja... bara för att jag rensade lite, men kolla på det andra skriv bordet i rummet (brevid GC), ok du kan inte se det, (meningen) för det har ett stort berg av paper och underliga saker sweatdrop och på skrivbordet (det synliga) är det fullt med glas efter en helg whee Ey, fusk om man rensar ju. razz Det är därför det är bra med ett ställe för huvuddatorn, ett sovrum och ett rum där man lägger allt som inte har med de två sistnämnda att göra. Tex, gammal 95 dator, television och allt skolarbete. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 10:00 pm
Miradjii För varje dag som går så inser jag hur mycket jag vill ha en digitalkamera. Fina rum förresten... ^___^ Tackar ^^ a**å har du inte en polare som har en digi som du kan låna? Men köp en, för du kommer ha mycket användning av den. Jag har haft det iaf, inte för att jag har köpte en, för min farsa säljer digi's ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 12:31 am
 Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 10:00 pm
Arachnaphobia -bild- Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz Det måste vara mysigt att sitta där på kvällarna/nätterna. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 10:41 pm
Croiz Arachnaphobia -bild- Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz Det måste vara mysigt att sitta där på kvällarna/nätterna. ^^Njae, skulle föredra att jag någon gång orkar fixa min laptop och sitter i min säng istället, menmen. Lat är man ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 8:51 am
Arachnaphobia Croiz Arachnaphobia -bild- Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz Det måste vara mysigt att sitta där på kvällarna/nätterna. ^^Njae, skulle föredra att jag någon gång orkar fixa min laptop och sitter i min säng istället, menmen. Lat är man ^^ ska sälv nog skaffa en till skärm, så jag har 2 samtidigt XD eller en billig laptop stare (ändast för hemside användning)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:48 pm
Croiz Arachnaphobia Croiz Arachnaphobia -bild- Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz Det måste vara mysigt att sitta där på kvällarna/nätterna. ^^Njae, skulle föredra att jag någon gång orkar fixa min laptop och sitter i min säng istället, menmen. Lat är man ^^ ska sälv nog skaffa en till skärm, så jag har 2 samtidigt XD eller en billig laptop stare (ändast för hemside användning)jag är sugen på två stycken 19" lcd. men det lär ju hända inom snar framtid också... xd ................................... inte... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 4:24 am
Arachnaphobia Croiz Arachnaphobia Croiz Arachnaphobia -bild- Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz Det måste vara mysigt att sitta där på kvällarna/nätterna. ^^Njae, skulle föredra att jag någon gång orkar fixa min laptop och sitter i min säng istället, menmen. Lat är man ^^ ska sälv nog skaffa en till skärm, så jag har 2 samtidigt XD eller en billig laptop stare (ändast för hemside användning)jag är sugen på två stycken 19" lcd. men det lär ju hända inom snar framtid också... xd ................................... inte... gonk kk domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 5:36 am
Jag vill ha ett nytt rum! gonk Ett rent, städat, snyggt och mysigt rum med mycket plats! Mitt är ostädat, inte särskilt snyggt, och inte alls mysigt gonk Jag vill ha sängen på govet!! Dammit. Kan posta ett foto på mitt rum nån gång.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 6:10 am
Nidder Jag vill ha ett nytt rum! gonk Ett rent, städat, snyggt och mysigt rum med mycket plats! Mitt är ostädat, inte särskilt snyggt, och inte alls mysigt gonk Jag vill ha sängen på govet!! Dammit. Kan posta ett foto på mitt rum nån gång.. xp Det kommer att bli spännande att se det smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:01 am
Nidder Jag vill ha ett nytt rum! gonk Ett rent, städat, snyggt och mysigt rum med mycket plats! Mitt är ostädat, inte särskilt snyggt, och inte alls mysigt gonk Jag vill ha sängen på govet!! Dammit. Kan posta ett foto på mitt rum nån gång.. xp Du kan få mitt? Det är rent för det mesta, ganska städat och mysigt om man drar ner rullgardinen, tänder levande ljus och kryper upp i sängen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:08 am
Arachnaphobia Nidder Jag vill ha ett nytt rum! gonk Ett rent, städat, snyggt och mysigt rum med mycket plats! Mitt är ostädat, inte särskilt snyggt, och inte alls mysigt gonk Jag vill ha sängen på govet!! Dammit. Kan posta ett foto på mitt rum nån gång.. xp Du kan få mitt? Det är rent för det mesta, ganska städat och mysigt om man drar ner rullgardinen, tänder levande ljus och kryper upp i sängen razz Jaa får jag ditt rum? biggrin Då ska jag dra ner rullgardinen, tända levande ljus och krypa upp i sängen ninja heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:12 am
Nidder Jaa får jag ditt rum? biggrin Då ska jag dra ner rullgardinen, tända levande ljus och krypa upp i sängen ninja heart Jag kan ju alltid ta ett kort på det så får du se ^^ Fast jag vill nog ha kvar det när jag tänker efter ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 12:24 am
Arachnaphobia  Och stolen är inte riktigt så obekväm som den ser ut att vara razz Mysigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 2:53 am
Croiz Tänkte att man kunde vissa sina rum där man har sin data, för man är ju lite nyfiken på hur vissa personer har det i sinna "data rum" (eller var man har sin data). För man vissar hur man ser ut, så kan man vissa hur man bor, när man är inne på Gaia 3nodding
Men men... Här är mitt "Hobby rum" ^^

Yeaaay en Gamecube
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |