Ropecon? |
En paase :( |
|
20% |
[ 1 ] |
Ehka... |
|
20% |
[ 1 ] |
Toki! |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 5 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 5:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 5:45 am
Viime viestini kirjoittamisen aikaan en viela tiennyt tarkkaan, millainen mekkoni lopulta on. Nyt on kuitenkin niin, etta en paase Turkuun kun sattuu olemaan musiikin teorian primavista heti seuraavalla viikolla. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 7:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 11:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 2:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:06 am
Tulin just Kirsikankukkaconin loppuhulinoista.Whoa,olipas siella paljon ihmisia,aivan julmetusti suorastaan.En todellakaan odottanut etta niinkin moni voisi ilmestya paikalle.Heh,olivat kuulemma kaupungilla miettineet,etta miksi ihmeessa liikkeella on "naamiaisasuihin" pukeutuneita ihmisia.Kaverinikin allisteli liikkeeseensa eksynytta geishaa. Mutta kylla oli natteja pukuja.Naruta-sarja oli hyvin edustettuna....ja bongasin Kikyon vessasta,heh hee... xd Munkin pitaa kyhata joku puku...mutta en tiia etta miksi hahmoksi sopisin,kun on niin pyoreat kasvon piirteet. gonk En mie sit muita Suomi-kiltalaisia loytanyt...siella oli miljoona japanilaista koulutyttoa,mika teki tehtavasta hieman turhan vaativan... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:21 am
...ja joku oli ihan oikeasti pukeutunut Meganekoksi!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:21 am
Minakin karsin suht pyoreista kasvoista... mut miulla on kuulemma animenena ja animesuu luonnostaan, eli jos nyt vaan oppis ompelemaan niin ehka jotain asua saisi aikaiseksikin xD
Mut sinne ropeconiin sitten... tulee iso itku jos mihinkaan kivaan paase kesalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:22 am
Carmen LaVihta ...ja joku oli ihan oikeasti pukeutunut Meganekoksi!! eek Voi lol! xD Deem, nyt harmittaa koyhyys. Saa*anan kela! Mie kiroan siut ja siun ns. "koulumatkatuen" ja sen olemattomuuden! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 1:21 pm
Carmen LaVihta ...ja joku oli ihan oikeasti pukeutunut Meganekoksi!! eek Joo, se oli tosi hienon nakoinen.^^ Eli tunnustan olleeni paikalla, vaikka en mitaan kenellakaan kertonut ja nyt vasta huomasin taman taalla. No mutta hauskaa oli ja koko paivan (ainakin suunnilleen) siella olin, valilla syomassa kylla. Todella hienosti olivat pukeutuneet, mulla ei kylla ollut mitaan erityista paalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 6:12 am
Voi kun oisin paassyt sinne!! Muistin asian hiukan liian myohaan. No ens vuonna animeconiin ^^ Niin ja jos tan kesan tapahtumista puhutaan niin RMJ:hin oon ainaskin menossa, sit ehka yheks paivaks Tuskaan ja eikohan tuolla Sauna open airissakin tuu kaytya Dioo kattomassa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 3:13 pm
Sakuraconista kotiuduin jo minakin. Jaatiin Turkuun viela sunnuntaiksi.
Kivaa oli, ihmisia mielettomastija kameran muistikortti tuli tayteen cosplayjaajien kuvia. razz Ohjelma olimyos mielenkiintoista, vaikka mielenkiintoisimman luennon tyhmyyttani suurimmaksi osaksi missasinkin.
Ainakin omasta puvusta voin kuviakin nayttaa. En tosin nyt, kun pitaisi olla jo nukkumassa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 1:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:34 am
Tilasin liput Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi.Tiedan,paaesiintyja Rammstein jaa valiin...mutta en ma oikeasti jaksa lahtea katsomaan vain sita. sweatdrop Lauantaipaivan esiintyjalista on todella lupaava.
Ma taidan piirtaa Gaia-sanan mun olkapaahan,etta jos joku kiltalainen sattuisi tulemaan vastaan niin tunnistaisi...vaikka taitaa siella on ihan mahottomasti porukkaa... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 6:15 am
Carmen LaVihta Tilasin liput Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi.Tiedan,paaesiintyja Rammstein jaa valiin...mutta en ma oikeasti jaksa lahtea katsomaan vain sita. sweatdrop Lauantaipaivan esiintyjalista on todella lupaava. Ma taidan piirtaa Gaia-sanan mun olkapaahan,etta jos joku kiltalainen sattuisi tulemaan vastaan niin tunnistaisi...vaikka taitaa siella on ihan mahottomasti porukkaa... xp Rammsteinia ei saa jattaa valiin. ;-; Itse kun haluaisin sita katsomaan, ja Velvet Revolveria myoskin. Vaan ei niin ei. >.<' Mutta tuo Gaia on pirun hyva idis. (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|