Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kuvia, piirustuksia, lempiartisteja. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 12 13 14 15 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 4:29 am

User Image

Tuota, alkaa valittako niista mustista pisteista siella laidassa tai tuosta mustasta viivasta. Minen ole vaan ikina jaksanut editoida sita kuvaa tarpeeksi. sweatdrop
Miun pitaisi varittaa se myos joskus....

Mutta niin, kyseinen kettutytto (nimeltaan Kila) on pitkaan ollut yksi onnistuneimmista teoksistani. Kaytin sen tekoon kolmea furrykuvaa, joita loysin netista ja piirsin niista mallia ottaen Kilan. Ensimmaisia furrekuvia minulta siis. Hassua, etta Kila itse ei muistuta yhtakaan niista malleista. smile

Tuo on siis yksi niista harvoista ja onnistuneista. Ei miun yleinen piirtamiskyky noin hienoa ole.
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 5:48 am

Ja mie jo pelkasin, ettei Suomesta loydy kuin yksi (koska minua ei lasketa mukaan) furry-artisti. surprised Hienon nakoinen. Mie en paljoa muuta piirrakkaan kun furryja, mutta mie en osaa piirtaa, niin ei asiasta sen enempaa.

Karoish

Greedy Fatcat

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:19 am

Karoish
Ja mie jo pelkasin, ettei Suomesta loydy kuin yksi (koska minua ei lasketa mukaan) furry-artisti. surprised Hienon nakoinen. Mie en paljoa muuta piirrakkaan kun furryja, mutta mie en osaa piirtaa, niin ei asiasta sen enempaa.

Nooh, mie piirran vahan kaikkea, siis ihmisenkaltaisista. Furreja ei ole aikoihin tullut piirreltya. Nyt yritan opetella realistista tyylia, mika ei mielestani ota onnistuakseen. *Huokaus.*

Taustoja ja maisemia mie en osaa myoskaan piirtaa.
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 9:09 am

minulla kuvatuksia on lajapain,tuota mangaahan mie raapustan...siita ei sitten puhetta lahetanko niita tanne sweatdrop

Kiryi

Qevna

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 10:00 am

jaa'a .. haluisin osata paremmin piirtaa.. joskus onnistun joskus en.. enemman tulee hukkapaperia.. oon tehnyt jonkun verran avatar-arttia kun se taitaa luonnistua parhaiten..
mun mielesta yks vaikuttavimpia artisteja on Dali.. surrealismi r0cks..
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 10:07 am

Taiteesta puheenollen,onkos se "Huuto"-taulu viela karkuteilla?Ma kun elelen uutispimennossa niin en ole saanut mitaan informaatiota siita.Se on niin hieno toherrys,se. crying

Carmen LaVihta

Qevna

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 10:15 am

Carmen LaVihta
Taiteesta puheenollen,onkos se "Huuto"-taulu viela karkuteilla?Ma kun elelen uutispimennossa niin en ole saanut mitaan informaatiota siita.Se on niin hieno toherrys,se. crying
hmm.millos se ees oli karkuteilla.. kyll mie tiedan et joskus se varastettiin mut milloin?.. eika se mun mielesta enaa oo karkuteilla..ei kait.. confused ei pitais.. eihan?
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 10:28 am

Qevna
Carmen LaVihta
hmm.millos se ees oli karkuteilla.. kyll mie tiedan et joskus se varastettiin mut milloin?.. eika se mun mielesta enaa oo karkuteilla..ei kait.. confused ei pitais.. eihan?

Hm,googletin hetken ja sain selville etta taulu on yha hukassa,mutta Norjan poliisi on ihan vastikaan pidattanyt pari tyyppia epailtyna ko. taulun kahveltamisesta. eek

Carmen LaVihta

Matsurin

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 6:24 am

No postaillaanpas pari kuvaa.. Suuren koon vuoksi pelkkia linkkeja 3nodding

Kuviksen lopputyo
Entinen Signature kuvani
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 6:27 am

Matsurin

Kuviksen lopputyo
Entinen Signature kuvani
so beautiful crying

Tsuzue

Kajo

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 6:29 am

Tsuzue
Matsurin

Kuviksen lopputyo
Entinen Signature kuvani
so beautiful crying

voe kun hienoa CG:tä O_o
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 6:29 am

Tsuzue
Matsurin

Kuviksen lopputyo
Entinen Signature kuvani
so beautiful crying

Verista raatoa joka aiheuttaa ranteen kipeytymisen TT

Matsurin

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 6:53 am

Tuo veitsiharpake! Olen nahnyt sen jossain! Meinasin ostaa tuonmallisen sielta jostain, en muista.. aaah...

Anyhoo, menetin juuri kaiken haluni piirtaa yhtaan mitaan koska en yksinkertaisesti osaa sweatdrop

(mutta ei hataa ja turha toivo, tuo tapahtuu aina silloin kun naen hienoja toita, enka ole viela ainakaan lopettanut piirtamista)
PostPosted: Thu Apr 21, 2005 6:39 am

Matsurin

Kuviksen lopputyo
Entinen Signature kuvani
tosi cool biggrin

YamiEiji

Kossith

Invisible Hunter

PostPosted: Fri Apr 29, 2005 7:17 am

[ Message temporarily off-line ]
Reply