|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 4:29 am
 Tuota, alkaa valittako niista mustista pisteista siella laidassa tai tuosta mustasta viivasta. Minen ole vaan ikina jaksanut editoida sita kuvaa tarpeeksi. sweatdrop Miun pitaisi varittaa se myos joskus.... Mutta niin, kyseinen kettutytto (nimeltaan Kila) on pitkaan ollut yksi onnistuneimmista teoksistani. Kaytin sen tekoon kolmea furrykuvaa, joita loysin netista ja piirsin niista mallia ottaen Kilan. Ensimmaisia furrekuvia minulta siis. Hassua, etta Kila itse ei muistuta yhtakaan niista malleista. smile Tuo on siis yksi niista harvoista ja onnistuneista. Ei miun yleinen piirtamiskyky noin hienoa ole.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 5:48 am
Ja mie jo pelkasin, ettei Suomesta loydy kuin yksi (koska minua ei lasketa mukaan) furry-artisti. surprised Hienon nakoinen. Mie en paljoa muuta piirrakkaan kun furryja, mutta mie en osaa piirtaa, niin ei asiasta sen enempaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 6:19 am
Karoish Ja mie jo pelkasin, ettei Suomesta loydy kuin yksi (koska minua ei lasketa mukaan) furry-artisti. surprised Hienon nakoinen. Mie en paljoa muuta piirrakkaan kun furryja, mutta mie en osaa piirtaa, niin ei asiasta sen enempaa. Nooh, mie piirran vahan kaikkea, siis ihmisenkaltaisista. Furreja ei ole aikoihin tullut piirreltya. Nyt yritan opetella realistista tyylia, mika ei mielestani ota onnistuakseen. *Huokaus.* Taustoja ja maisemia mie en osaa myoskaan piirtaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 9:09 am
minulla kuvatuksia on lajapain,tuota mangaahan mie raapustan...siita ei sitten puhetta lahetanko niita tanne sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:00 am
jaa'a .. haluisin osata paremmin piirtaa.. joskus onnistun joskus en.. enemman tulee hukkapaperia.. oon tehnyt jonkun verran avatar-arttia kun se taitaa luonnistua parhaiten.. mun mielesta yks vaikuttavimpia artisteja on Dali.. surrealismi r0cks..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:07 am
Taiteesta puheenollen,onkos se "Huuto"-taulu viela karkuteilla?Ma kun elelen uutispimennossa niin en ole saanut mitaan informaatiota siita.Se on niin hieno toherrys,se. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:15 am
Carmen LaVihta Taiteesta puheenollen,onkos se "Huuto"-taulu viela karkuteilla?Ma kun elelen uutispimennossa niin en ole saanut mitaan informaatiota siita.Se on niin hieno toherrys,se. crying hmm.millos se ees oli karkuteilla.. kyll mie tiedan et joskus se varastettiin mut milloin?.. eika se mun mielesta enaa oo karkuteilla..ei kait.. confused ei pitais.. eihan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 10:28 am
Qevna Carmen LaVihta Taiteesta puheenollen,onkos se "Huuto"-taulu viela karkuteilla?Ma kun elelen uutispimennossa niin en ole saanut mitaan informaatiota siita.Se on niin hieno toherrys,se. crying hmm.millos se ees oli karkuteilla.. kyll mie tiedan et joskus se varastettiin mut milloin?.. eika se mun mielesta enaa oo karkuteilla..ei kait.. confused ei pitais.. eihan? Hm,googletin hetken ja sain selville etta taulu on yha hukassa,mutta Norjan poliisi on ihan vastikaan pidattanyt pari tyyppia epailtyna ko. taulun kahveltamisesta. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:29 am
Verista raatoa joka aiheuttaa ranteen kipeytymisen TT
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:53 am
Tuo veitsiharpake! Olen nahnyt sen jossain! Meinasin ostaa tuonmallisen sielta jostain, en muista.. aaah... Anyhoo, menetin juuri kaiken haluni piirtaa yhtaan mitaan koska en yksinkertaisesti osaa sweatdrop (mutta ei hataa ja turha toivo, tuo tapahtuu aina silloin kun naen hienoja toita, enka ole viela ainakaan lopettanut piirtamista)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 21, 2005 6:39 am