Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Regels, Updates en Banners van de Guild - Laatste Nieuws Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Aug 26, 2005 11:50 am

Bericht van Uw Guildowner:

Ik verwacht niet veel van mijn leden. Het enige wat ik verwacht is nuttigheid en het gebruik van hersens.

De laatste tijd lijkt het of bepaalde leden (meervoud!!) gebrek aan beiden hebben.

Ook al ben ik niet altijd 100% in de Guild aanwezig, toch ga ik strenger controleren. Mijn mods mogen ook strenger optreden.

De eerste waarschuwing via de PM mogen zij ook doen. De mods moeten mij wel even melden dat ze iemand gewaarschuwd hebben.

De tweede waarschuwing is standaard door mij. Waarom?

Er is geen derde waarschuwing. Als ik je persoonlijk heb gewaarschuwt, en je houdt je nog niet aan de regels, dan ken ik geen medelijden meer. Dan is het Bye Bye voor jou.

Leden mogen mij best PMen als ze vinden dat iemand irritant bezig is, of aan het spammen is. Laat het alleen geen heksenjacht worden! Mensen kunnen fouten maken, dus kijk eerst of diegene die fout vaker maakt.

Dus, het gaat strenger worden in de Guild. Wil je een topic maken, vraag jezelf dan eerst af: is dit een nuttige topic? Of eentje die in 3 posts gesloten kan worden? De chatterbox wordt door veel leden bekenen; ook daar kun je je vraag stellen! Krijg je daar echt geen antwoord, overweeg dan pas of je een topic er over moet maken.

Overig Nieuws:

Het is nog wachten op het nieuwe Guild Systeem, maar daarna gaan we topics onderverdelen in sub categorien. Je k**t de Guild steunen door geld aan de Guild te doneren (de welkomspagina) of aan Gaya Von Dutch te doneren.
In principe verwijderen we geen threads tijdens de verhuizing naar subcategorien, op hele oude zinloze topics na! Raak dus niet in paniek als je jouw topic even niet meer ziet, maak geen nieuwe aan; hij hangt vast wel ergers rond!
Kan je hem echt niet vinden..... lang leve de PM!

[edit van number_17]
miss is dit flauw maar het klopt wel.
bekijk dit filmpje eens en er zal een hoop duidelijk zijn.
neem aub niet alles te letterlijk op...
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 2:32 pm

Korte Mededeling:

Spelletjes met vieze woorden of gevloek zonder een reden (heb je net je kat verloren door een idiote motorrijder dan is het te begrijpen maar probeer het toch te beperken) worden NIET getolereerd in deze Guild. Je hebt dan gelijk = lap = de eerste waarschuwing van de Guild aan je laars zitten.

En het kan me niet schelen of Gaia een woord tollereert of niet. We zijn een beschaafde en nette Guild, en die rotzooi wil ik hier niet!

Ook al zijn de meesten hier tieners en pubers, we gaan ons hier niet als kinderachtige oversekste kleuters gedragen! Of het nu een 'net woord voor een mannelijk geslachtsdeel' is of niet! Die troep uit je maar ergens anders, maar NIET in mijn Guild.

Zo veel verwacht ik niet van jullie. Doe me een lol en hou het niveau van de Guild op waar hij nu is:

Een gezellige guild waar iedereen wordt geaccepteerd zoals hij of zij is en waar mensen hun gedachtes delen op een net en waarschijnlijk zonder dat jullie het door hebben een hoog niveau.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 3:03 am

De Beginpagina is eindelijk klaar en gerestyled! Zijn er nog dingen die je mist? Dingen die de regels van Gaia overtreden? Laat me dat dan weten! (via PM of Guild Suggesties)

Ook zou ik het fijn vinden als iemand de banner kan resizen tot 90 kb, en de enterance tekening ook tot 90 kb. Dan kunnen ze ook in signatures gebruikt worden! En ik weet niet of Guild plaatjes wel groter dan 100 kb mogen zijn XD Er staat dat SIGNATURES onder de 100 kb moeten zijn.....
PostPosted: Thu Oct 06, 2005 11:53 am

Mededeling

Ik vond toch echt dat ik dit moest zeggen, want dat ben ik jullie wel verschuldigd. Het spijt me dat ik zo on-actief ben hier. HBO is veel werk, en ik ben vaak 10 tot 12 uur per dag weg. Schiet ook niet op. Ik hoop dat jullie dit allemaal begrijpen.

Ik ben er nog, ik leef nog, en ik ben nog mod!

Uumie-chan

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 09, 2005 1:42 pm

Guild Nieuws!!

De Donate to the Guild button op de eerste pagina is weer terug! Help je Guild en DONATE =D Alle beetjes helpen =D
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 2:39 am

Guild Nieuws!

De Subfora zijn er eindelijk!! Je mag er alleen nog niet in posten!

Waarom? Er zijn nog geen regels, geen layout; niets! Ook kan ik nog niets verplaatsen. Elke nieuwe thread in de Subfora zal direct gesloten worden omdat deze mensen dan niet de eerste post lezen, laat staan deze Announcement. Domheid en luiheid wordt meteen afgestrafd!

De Subfora kosten 2500 gold per stuk; niet duur dus!! Helpen jullie mee ze te kopen? Doneer dan in de Guild Kas op de eerste pagina!! Ik wil de Gaya von Dutch Guildkas zo lang mogelijk ongemoeit laten!

Ik zal zo veel mogelijk subfora meteen aanschaffen, MAAR JE MAG ER NOG NIETS IN POSTEN!!!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 16, 2005 5:43 am

Guild Nieuws:

We hebben alle geplande Subfora; volgens mij hebben we er niet meer nodig! Super bedankt allemaal die hebben bijgedragen! Een speciale thank you voor Horsie-Anne, Kiek, Darlaa en Cassidy92 die last minute nog gedoneerd hebben!

De Guild Kas is nu vrij leeg; een toekomstig Guild Huis zal waarschijnlijk hier ook van betaald moeten worden, dus wees niet bang om te doneren! Alle beetjes helpen!

De Subfora zijn nog steeds gesloten. De eerste die open zal gaan is Hotel ADPE; volgens mij heb ik alle regeltjes wel al, maar ik wacht nog op reacties om te kijken of ik niets vergeten ben. Wacht dus nog heel even!

Je kan altijd al de tekst in Notepad ofzo voorbereiden ^_^ Dan hoef je alleen nog maar te knippen en te plakken!!

Heb je plaatjes ter versiering voor de Subfora? Plaats die even in Suggesties voor de Guild; als het kan zullen we die gebruiken ^_^
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 7:24 am

Guild Nieuws!

Lees de vorige 2 berichten ook goed! Hotel ADPE is het ENIGE Subforum waar je mag posten, op dit moment! Lees de regels goed; het zou jammer zijn als je kamer gesloten wordt omdat je je niet aan de regels houdt. Onthoud, je krijgt maar 1 kamer!!!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 1:00 am

Ik ben begonnen met het verplaatsen van de threads. Je zal in het begin even moeten zoeken, maar het komt wel goed ^_^

MAAK NOG GEEN NIEUWE THREADS IN THE SUBFORA TOT DE REGELS ER ZIJN!!
PostPosted: Mon Oct 17, 2005 9:21 am

Guild Nieuws:

Er is nog wat onduidelijkheid waar je mag posten en waar niet. Heel simpel: je mag in ALLE threads posten (ook zij die oud zijn, want alles staat op pagina 1) , maar dit geldt totdat de pagina's weer te ver naar achteren gaan. Dus op dit moment mag je in alle threads posten!

In de subfora mag je nog geen NIEUWE threads maken, dat mag pas wanneer de regels er zijn. Gezien het tempo zal dat niet lang duren!

Volgende week vrijdag begint de halloween event; deze zal tot maandag duren; 4 dagen griezelen dus!!

Als laatste: we hebben al weer een nieuwe mod; zij zal zichzelf introduceren. De twee andere keuzes moet ik nog PMen.

De reden dat het weer meiden zijn is heel simpel: de jongens zijn niet actief genoeg in onze ogen XD Wil je onze tweede mannelijke mod worden? Wees dan actief en zorg dat we je kunnen vertrouwen ^_^

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 9:47 am

mijn introductie:
kittyocean heeft dus mij tot mod gemaakt, ik zal net als andere mods ook enkele topics sluiten of mensen waarschuwen indien dat van toepassing komt.
ook zal ik vanaf nu het contact persoon zijn voor het adpe hotel, als je vragen heb,s tuur mij eerst een pm, als ik het niet weet, dan pas kitty pmen (dan heeft zei ookw eer wat meer tijd)

Ik hoop dat het hier op de guild nog altijd schoon zal blijven, anders grijp ik in.

.~Horsie~Anne~.
PostPosted: Mon Oct 17, 2005 11:10 am

nou dit is mijn introductie:

Ook ik ben door Kittyocean gepromoveerd tot mod. Ook ik zal gewoon net als al de andere mods handelen. "Onzinnige" topics sluiten en mensen die buiten de lijnen stappen een tik op hun vingers geven als dat nodig is.
Samen met Darlaa ben ik de contact persoon van het entertainmentsubforum. Heb je vragen? Je k**t mij ten alle tijden pm-en. Dus gun Kitty wat meer tijd en vrijheid en richt je niet meteen tot haar.

ow als laatste: ik bijt echt niet.

groetjes Zakou nenharma

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Oct 17, 2005 11:19 am

Ik hoef geloof ik niet veel meer toe te voegen,
Maar toch even een introductie;

Ik ben dus ook gepromoveerd tot adpe mod,
En zoals zakou al zei samen met haar verandwoordelijk voor het entertainment forum. Maar zal natuurlijk ook ook in de rest van het guild een beetje in de gaten houden (zoals ik altijd al deed)

Laten we er iets moois van maken,
PostPosted: Sun Oct 23, 2005 12:21 pm

Guild Nieuws:

De eerste PM's zijn de deur uit waarin mensen worden gevraagd hun kamer op orde te maken (Hotel ADPE). Het is je eigen verantwoordelijkheid om die kamer op orde te hebben; het zou wel heel erg jammer zijn als we je kamer moeten sluiten en soms zelfs verwijderen!! Dit is echt zonde van je moeite.

Ga dus even aan de slag en wij hebben geen problemen meer! Succes!! biggrin

kittyocean
Captain

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items