Bericht van Uw Guildowner:
Ik verwacht niet veel van mijn leden. Het enige wat ik verwacht is nuttigheid en het gebruik van hersens.
De laatste tijd lijkt het of bepaalde leden (meervoud!!) gebrek aan beiden hebben.
Ook al ben ik niet altijd 100% in de Guild aanwezig, toch ga ik strenger controleren. Mijn mods mogen ook strenger optreden.
De eerste waarschuwing via de PM mogen zij ook doen. De mods moeten mij wel even melden dat ze iemand gewaarschuwd hebben.
De tweede waarschuwing is standaard door mij. Waarom?
Er is geen derde waarschuwing. Als ik je persoonlijk heb gewaarschuwt, en je houdt je nog niet aan de regels, dan ken ik geen medelijden meer. Dan is het Bye Bye voor jou.
Leden mogen mij best PMen als ze vinden dat iemand irritant bezig is, of aan het spammen is. Laat het alleen geen heksenjacht worden! Mensen kunnen fouten maken, dus kijk eerst of diegene die fout vaker maakt.
Dus, het gaat strenger worden in de Guild. Wil je een topic maken, vraag jezelf dan eerst af: is dit een nuttige topic? Of eentje die in 3 posts gesloten kan worden? De chatterbox wordt door veel leden bekenen; ook daar kun je je vraag stellen! Krijg je daar echt geen antwoord, overweeg dan pas of je een topic er over moet maken.
Overig Nieuws:
Het is nog wachten op het nieuwe Guild Systeem, maar daarna gaan we topics onderverdelen in sub categorien. Je k**t de Guild steunen door geld aan de Guild te doneren (de welkomspagina) of aan Gaya Von Dutch te doneren.
In principe verwijderen we geen threads tijdens de verhuizing naar subcategorien, op hele oude zinloze topics na! Raak dus niet in paniek als je jouw topic even niet meer ziet, maak geen nieuwe aan; hij hangt vast wel ergers rond!
Kan je hem echt niet vinden..... lang leve de PM!
[edit van number_17]
miss is dit flauw maar het klopt wel.
bekijk
dit filmpje eens en er zal een hoop duidelijk zijn.
neem aub niet alles te letterlijk op...