|
|
|
|
Posted: Sat Dec 06, 2014 12:21 pm
in 2 weken tijd 2x vertraging omdat iemand de trein uitgezet moest worden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 07, 2014 1:32 pm
De whut, dan doe je echt iets fout als je de trein uitgezet word o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 08, 2014 1:55 am
ik vraag me soms af of het dezelfde persoon was XP
Of van die mensen die rotzooi in de trein/tram zien en dan hun eigen zooi er nog even bij zetten... allereerst: ruim je eigen zooi op! allertwee: RUIM JE ZOOI OP!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 10, 2014 5:38 am
^dat is het dan zo moeilijk om je zooi bij je te houden totdat je buiten een prullenbak heb gevonden die niet vol is
mensen zijn zo lui hierin. merk het ook op conventies. Laten ze hun troep staan terwijl er echt 3 meter verder een prullenbak staat >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 11, 2014 12:04 am
men neemt geen eigen verantwoordelijkheid meer.... 'daar zijn toch schoonmakers voor?'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 13, 2014 2:07 pm
nog zo iets er word zo neergekeken op schoonmakers
merkte het op mijn stage elke keer als ik binnen kom en ik zie ze dan zeg ik altijd even gedag, de eerste keer stond ze me verbaast aan te kijken eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 14, 2014 6:14 am
^ dat ken ik ja. Niet als schoonmaker zelf, want dat heb ik nooit gedaan, maar mensen die het raar vinden als ik de schoonmaker KEN. want dat is toch maar een schoonmaker?!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 17, 2014 1:55 pm
ik ben zelf ook nooit schoonmaker geweest maar ik heb wel eens op een elite event borden weg moeten halen (als tussen baan) en men dat was echt erg, je vraag even hoe het heeft gesmaakt, wel de 75% zeg niks en doet alsof je lucht bent. Ik kon me er echt boos om maken en ik heb toen het heel druk werd en ik er door moest nog echt even staan douwen van en nu aan de kant want dat doen ze ook niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 18, 2014 3:17 am
mensen die zich verdrukken bij de supermarkt om dingen die ze voor kerst of oud/nieuw nodig hebben. Ik heb voor mijn dingen alleen nog eieren en broccoli nodig. De eieren haal ik deze week, broccoli volgende week en KLAAR. Zo moeilijk is dat nou, mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 18, 2014 6:16 am
daarom was werken op de dag voor kerst ook zo druk >.< en dan gaan de mensen aan de kassa ook nog zeuren dat er dingen op zijn, als ze aan het einde van de dag komen dat had je toch wel kunnen verwachten dan had je eerder moeten komen >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 19, 2014 12:41 am
dat zeuren kan ik wel begrijpen, Menketi. Ik moet soms de hele week tot 17:00 werken, als ik dan eindelijk boodschappen kan doen, is het brood vaak op. Daarom probeer ik het goed te berekenen met boodschappen doen enzo, maar niet alles kan je op voorraad halen. En ik wil ook wel eens vers brood.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 19, 2014 5:23 am
ik snap het zeuren wel maar het helpt niet als het tegen iemand is die er helemaal niks aan kan doen, als je achter de kassa zit kan ik moeilijk vers brood voor die persoon bakken. En als je echt voor kerst een aantal brooden nodig heb, kan je ook bestellen dat kost vaak niks extra en zo heb je alsnog vers brood aan het einde van de dag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 21, 2014 6:27 am
Menketi ik snap het zeuren wel maar het helpt niet als het tegen iemand is die er helemaal niks aan kan doen, als je achter de kassa zit kan ik moeilijk vers brood voor die persoon bakken. En als je echt voor kerst een aantal brooden nodig heb, kan je ook bestellen dat kost vaak niks extra en zo heb je alsnog vers brood aan het einde van de dag of je bakt het zelf. Voor een euro heb je al zo'n pak, meestal alleen nog maar water toevoegen en KLAAR. Oké, een broodbakmachine maakt het makkelijker, maar als het brood echt op is bij ons, bakken wij ons eigen brood.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 22, 2014 11:09 am
dat ook maar het iig iets XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 23, 2014 1:08 am
zeker, maar dat kwam vaker voor toen we nog geen vriezer hadden XD Nu gooien we ook minder weg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|