Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kirjasto // Lukusali killan lukutoukille Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 20 21 22 23 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Tsuzue

PostPosted: Tue Mar 01, 2005 7:45 am

mankitus
Tuli tassa maanantai-iltana luettua ennen nukkumaan menoa yksi kirjallisuuden helmista. -_-' Katekismus. Meinasin nukahtaa heti alkusivuilla, mutta luin kuin luinkin sen. xp Riparia varten.

o.O
meitsi on jo isonen, enka oo tosiaankaan, ees viittiny harkita lukevani moista!
olet kylla aplodit ansainnut! xD
*taputtaa vimmatusti*
PostPosted: Tue Mar 01, 2005 8:15 am

Tsuzue
mankitus
Tuli tassa maanantai-iltana luettua ennen nukkumaan menoa yksi kirjallisuuden helmista. -_-' Katekismus. Meinasin nukahtaa heti alkusivuilla, mutta luin kuin luinkin sen. xp Riparia varten.

o.O
*taputtaa vimmatusti*
Luin kun joudun oleen samassa ryhmassa eraiden aalioiden kanssa (kaks mieletonta kanaa, yks tissien tuijottelija, yks joka on selvana ihan mukava mutta useimmiten kannissa, tai piirtelee mun kasiin, yks ei puhu ikina mitaan...). Noiden kanssa tee sitten ryhmatyota. neutral Ma teen sen toisin sanottuna yksin, ja Koppelo piirtaa mun kasiin tusseille... whee gonk

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Mar 01, 2005 11:50 am

Onko kukaan lukenut Kuolemanportti-sarjaa?*loysi osat 1 ja 2 kolutessaan komerossa* Ma muistan tykanneeni siita tosi kovasti kun luin sen. Haltioiden tahti-opus eli kakkoskirja on mun suosikkini.
PostPosted: Tue Mar 01, 2005 12:59 pm

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

YamiEiji

PostPosted: Tue Mar 01, 2005 1:25 pm

PostPosted: Wed Mar 02, 2005 9:42 pm

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 3:17 am

Mina olen tainnut lukea ekan kuolemanportti-kirjan... en sitten toista enaa jaksanut.

Ei fantasia vaan enaa iske. Sita tulee joka nurkasta. Joskus luokilla 6-7 tuli luettua paljonkin, ja nyt yritan lukea yhta Dragonlance-kirjaa... no, sanotaanko etta olen "lukenut" sita jo kohta nelja kuukautta enka ole edes puolivalissa stare

Mutta sitten nama Anne Ricen vamppyyrikirjat on uusi innostus. Tietokoneella (joka tosin on tallahetkella tohjona) on enkuksi se Veren Vangit, ja sen Vampyyri Lestatin voisi kai joskus ottaa kirjastosta luettavaksi...

...niinq ihqui synccii vampyyreit, ihq!!!1 oon niin gootti... (eiku, tormasin tanaan ensimmaista kertaa taalla asuvaan ihmiseen joka tuolla toitotti kovaan aaneen olevansa gootti jne... en ole gootteihin pahemmin tormannyt (eikos ne ole jo hyva aika sitten kuolleet?) mutta sen voin sanoa etta gootti se EI ollut... ...niin siis nyt on ihan hirveen hassu paiva ollut sen jalkeen jne...)
PostPosted: Thu Mar 03, 2005 10:28 am

Raining_blood_tears

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 10:46 am

Pitäs kai joskus sitten lukasta tuo taru sormusten herrasta rilogian tynkä, mut se on vaan niin tylsä... gonk

Hobbitista mie pidin paremmin ku se mikä miula on on tove janssonin kuvittama 3nodding
PostPosted: Thu Mar 03, 2005 11:38 am

Carmen LaVihta

Tsuzue

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 4:17 am

mankitus
Tsuzue
mankitus

o.O
*taputtaa vimmatusti*
Luin kun joudun oleen samassa ryhmassa eraiden aalioiden kanssa (kaks mieletonta kanaa, yks tissien tuijottelija, yks joka on selvana ihan mukava mutta useimmiten kannissa, tai piirtelee mun kasiin, yks ei puhu ikina mitaan...). Noiden kanssa tee sitten ryhmatyota. neutral Ma teen sen toisin sanottuna yksin, ja Koppelo piirtaa mun kasiin tusseille... whee gonk

uu... ryhmatyohetket ovat varmaan todella antoisia... jos ei sulle, niin ainakin sille tissien tuijottelijalle.... stressed
PostPosted: Fri Mar 04, 2005 4:00 pm

Wundii

Jorke

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 11:47 am

Onkos kukaan lukenut Populaarimusiikkia Vittulanjankalta?
Tavallisesti en lue kirjoja mutta sen jaksoin lukee kyllastymatta.
Oli ihan hyva kirja mielestani.

Rosk n' roll musis! biggrin
PostPosted: Mon Mar 07, 2005 2:56 am

Miun kirjahyllysta loytyy seuraavia mangaopuksia:

Ranma 1/2 vol. 1 - 16
Salapoliisi Conan vol. 1 - 4
Love Hina vol. 1 (TokyoPop, eli enkun kielinen)

muuta manga-aiheista on sitten seuraava kirjanen
Sujata Massey : Rei Shimura ja tappava manga

Suosittelen kylla tuota mainittua kirjaa animen ja mangan ystaville. Itse luin sen paivassa ja kirjan loppuessa olisin halunnut sen viela jatkuvan.

Rei Shimura -kirjoja on ilmestynyt muitakin ja haluaisinkin lukea ne, mutta en ole nahnyt niita missaan muualla kuin Suomalaisen kirjakaupan verkkokaupassa. Odotan etta josko niita tulisi Haminan Suomalaiseen myyntiin. Tosin voisihan ne tilata toisesta Suomalaisesta...

meppu
Crew

Tsuzue

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 5:31 am

onko kukaan lukenu semmosta mangaa kun negima?
love hinan tekijalta.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 20 21 22 23 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas