|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:49 am
Minesta tulee sisustusarkkitehti whee Kyllahan sita penskana suunnitteli ties mita ammatteja. Kaikki pikkutytot varmaan jossain vaiheessa on halunnu elainlaakariks. Sitten se karmaiseva kokemus kun vietiin koiraa elainlaakariin ja se tunk--- joo, no ette halua tietaa. Kuitenkin. Se siita unelmasta. Nyt sitten tyydyn arkkitehdin unelmaan. Piirrustan paljon ja suorastaan rakastin asunto-oppia whee (sain 10+:n siita tyosta xd ja ope halus siita kopionkin tulevia luokkia varten *super ylpea itsestaan*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 10:45 pm
Hm, olen kai outo siis kun en koskaan ole elainlaakariksi halunnut... tai siis niinku, en mie kykenis niita elukoita lopettamaan tms.
Jonkinlainen nayttelijantyo ois kans janna, tosin minusta ei olis pomppimaan ihmisten edessa (hassua sanoa tuo kun tunnun vetavan huomiota puoleeni ja olevan jonkinasteinen draamakuningatar ihan jokapaivaisessa elamassa...).
...videopelien testaaja! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 12:13 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 12:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 12:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 12:41 pm
Shimattabaka Oletkos kokeillutkin? No kuullostaa hyv䬴䠡mmatilta. No ajattelin esin mennn䠹l䡳teen loppuun ja sitten k乤䠬ukion ja sitten johonkin opistoon. *p䤨䮠s䲫ee* stressed Mie opiskelen parhaillani tarjoilijaksi.Olen jo tyokokemusta saanut Englanninmaalta ja vahasen Suomestakin.Hauskaa on,vaikka valilla on rankkaakin.Koko ajan pitaa kavella...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 1:07 pm
Miun ikuinen toiveammatti. Kirjailija. Piste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 23, 2005 1:13 pm
Toiveammatit on hankalia... Enpa oikein muista millaisia mulla olisi ollut... Kilparatsastaja varmasti ainakin ja kirjailija. ^^ Tata nykya myyn tietokoneita, niiden osia ja kaikenlaista niihin liittyvaa. Se on ihan mukavaa hommaa. Asiakaspalvelua, hymyilemista ja sitten pitaa valilla vahan jotain tietaakin naista harpattimista... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|