Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Jou/You Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

iJDude

PostPosted: Thu Jun 10, 2010 2:26 pm

Ohh cool,, nu IK ;D
Ik ben Jason, 15 jaar, woon in Dordt, zit in 3 gymnasium.
Enn ik zit op tennis, squash en fitness.
Ik speel gitaar, keyboard en viool.
Ehmm, voor de rest ben k 100% Chino whee
En zit k pas een week op gaia ofzo smile

Cheerio~
PostPosted: Wed Jun 16, 2010 6:29 am

hallo mensen,
ik ben nieuw en ik ga ff wat over mezelf intikken wink

ben 15, heb bruin haar en extreem blauwe ogen. rolleyes
ben veel te klein: 1.60 staat op me ID, en ik wordt (ondanks de lengte) vaak 18 of 19 geschat (heb serieus eens meegemaakt dat ik 18 geschat werd, en toen was ik 9!).
ik Woon in Den Bosch, zit op 4 gymnasium en ik speel een beetje gitaar, maar het liefst zing ik.
ik zit al 2 trotse jaartjes op Gaia smile maar ik ben pas sinds kort voor deze guild uitgenodigd... 2 dagen geleden gejoined ofzo xd

btw: ben geobsedeerd door muziek.

mocht je me aan willen spreken, noem me dan maar gewoon Ebbie of Amim wink mijn echte naam geef ik niet prijs twisted

xxx miss Ebbie

miss Ebbie

6,600 Points
  • Team Edward 100
  • Nudist Colony 200
  • Hygienic 200

Garrulity

4,800 Points
  • Signature Look 250
  • Wall Street 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Jun 17, 2010 7:17 am

oHAI , ik ben Suh.
Ik ben 14 jaar oud en woon in Rotterdam. dramallama
ik ben Malaysian (yaay for asia) 4laugh
Ik deed best veel sporten maar ik doe er nu geen 1.
Nya ik ga nog wel een sport doen.. again.. als ik wil.
Ik ben 1.73 en verder weet ik niets meer :'D ninja
iLUBBIE MUSIC, Saranghae x3

Byaa,
PostPosted: Thu Jun 17, 2010 7:50 am

Hallo,

Ik ben Mariska, ik ben geboren in Friesland maar ben op Aruba opgegroeid. De afgelopen twee jaar studeer ik journalistiek in Gent, België. (Ik verzamel nationaliteiten.)
Ik ben 22 en een lid van Gaia sinds 2006, ik vraag me af deze obsessie ooit zal eindigen.

Ik hou zeer veel van anime, manga, tekenen, Britse humor, schrijven, lezen, goede wijn, conventions en vissen.
Vroegen zwom, snorkelde en zeilde ik vrij veel, maar daar heb ik tegenwoordig geen tijd of ruimte meer voor (ik haat chloor).
Tegenwoordig doe ik aan aikido en in de winter schaats ik graag (iets wat het merendeel van mijn Vlaamse vrienden niet snappen :s).
Ik hoop dat het ooit nog hard genoeg zal vriezen zodat ik de Elfsteden tocht kan zien. Ik wil eigenlijk proberen mee te doen blaugh

Hmm, dat is alles,
Oh, en als iemand geïnteresseerd is in aquariums en/of vissen, dan ben je bij deze uitgenodigd.

PS. Als iemand de onweerstaanbare drang voelt om mijn taalfouten te corrigeren, alsjeblieft doe het! 3nodding

Irrlich

Lady Akiyo

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Jun 17, 2010 1:10 pm

Irrlich
Hallo,

Ik ben Mariska, ik ben geboren in Friesland maar ben op Aruba opgegroeid. De afgelopen twee jaar studeer ik journalistiek in Gent, België. (Ik verzamel nationaliteiten.)
Ik ben 22 en een lid van Gaia sinds 2006, ik vraag me af deze obsessie ooit zal eindigen.

Ik hou zeer veel van anime, manga, tekenen, Britse humor, schrijven, lezen, goede wijn, conventions en vissen.
Vroegen zwom, snorkelde en zeilde ik vrij veel, maar daar heb ik tegenwoordig geen tijd of ruimte meer voor (ik haat chloor).
Tegenwoordig doe ik aan aikido en in de winter schaats ik graag (iets wat het merendeel van mijn Vlaamse vrienden niet snappen :s).
Ik hoop dat het ooit nog hard genoeg zal vriezen zodat ik de Elfsteden tocht kan zien. Ik wil eigenlijk proberen mee te doen blaugh

Hmm, dat is alles,
Oh, en als iemand geïnteresseerd is in aquariums en/of vissen, dan ben je bij deze uitgenodigd.

PS. Als iemand de onweerstaanbare drang voelt om mijn taalfouten te corrigeren, alsjeblieft doe het! 3nodding

taalfouten...? dan moet je toch echt bij mij zijn! biggrin
PostPosted: Thu Jun 17, 2010 2:25 pm

oeh oeh oeh..

Ik heb iets over mezelf te vertellen..

morgen (vrijdag 18 juni) word ik 19 biggrin jeej...

3nodding heart 3nodding heart lol rofl xp rofl xp eek biggrin eek biggrin

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Noa Hayato

7,000 Points
  • Friendly 100
  • Hygienic 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Fri Jun 18, 2010 4:32 am

Gefeliciteerd Dienuh!! 4laugh

En nu over mezelf:

Ik ben Michelle, 20 jaren jong, woonachtig in een klein gat net over de grens in Friesland. Ik studeer Notarieel Recht aan de RUG in de Groningen, en hopelijk kan ik daar dit jaar nog een appartement krijgen.

Ik heb donkerblond haar, grijs-groen-blauwige ogen( ja het is echt een mix)en meet ik 1.74m, wat ik een hele mooie lengte vind.

Ik ben actief op gaia sinds 2006, hoewel ik meestal maar de helft van het jaar actief ben. Ik ben dol op anime, momenteel ben ik bezig in Naruto: Shippuuden en Vampire Knight ( Guilty). Ik mag ook graag tekenen, maar dat komt er de laatste tijd niet zoveel van. Mijn andere hobbies zijn lezen, Magic: the Gathering en schrijven.

En nu voor de mensen die graag van mijn crappy engels willen genieten:

My name is Michelle, 20 year old and I live in a small town in Friesland. I study notary law at the RUG in Groningen, where I hope to get an appartment soon, this year.

My hair is dark blond, my eyes green-gray-blue( yeah, it's a mix) and I am 1.74m long, which is perfect.

I've been active at gaia since 2006, but usually only for half of the year. I like anime a lot, currenlty I am watching Naruto: Shippuuden and Vampire Knight( Guilty). I also like drawing, but I don't have the time for it anymore. Besides that I like to read, Magic: the Gathering and to write.
PostPosted: Fri Jun 18, 2010 6:51 am

hoi ik ben milo ik hou van tekenen en volley ball ik wil graag meerdere nederlandze friende op gaia das makkelijker praaten ^^ umm ik ben pas 15 en umm nou ja als je meer wilt weeten vraag het maar XD

oni-milo

9,300 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Signature Look 250
  • Full closet 200

Irrlich

PostPosted: Sat Jun 19, 2010 4:41 am

@ akiyo: Nou ja, m'n Nederlands is waarschijnlijk eigenlijk wel redelijk goed, maar ik ben wel gebuisd voor mijn laatste examen Nederlands. Ik ben opzoek naar een 'grammar-nazi'

@ Dienuh: Van harte gefeliciteerd! 'k hoop dat je een mega tof feestje hebt gehouden. Met veeel cake!
Jammer dat het gisteren geen fantastisch weer was... Bloody weather...
PostPosted: Sun Jun 20, 2010 3:29 am

ello...

ik ben sven...
19 jaar,
mijn intresses zijn: muziek (alternatieve rock), games (rpg's en race games), anime... ...

ben momenteel bezig met een opleiding laberatoriumtechniek: klinische chemie en hematologie op het ROC zadkine in Rotterdam.

wil je meer weten vraag het gerust...

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Tarantoela

4,100 Points
  • Person of Interest 200
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50
PostPosted: Sun Jun 20, 2010 10:02 am

Hey, dramallama
Ik ben Tan. Ben 22jaar oud, woon in Amsterdam,
werk in thuiszorg,Ik hou heel erg van tekenen en lezen in drie talen.En ben gek op gaia!Ergste verslaving ooit!!!! xd rofl xd
PostPosted: Sun Jun 20, 2010 10:59 pm

.3. -komt uit een deaur die zomaar er ineens stond-
Haloow ... .3. ik ben dymphna en ben 15 jaar oud
ik kom uit emmen en zit op tl-3 bijna 4 ;D
ben dol op anime kijken en manga lezen .3. en wil ook graag als het me lukt laater manga's gaan tekenen, anders wordt ik wel jufvrouw ;D
Gamen en ik .3. dat gaat.....ben nie echt goed maar XD komt nog wel
Btw...
Gaia ish supaaah

Sweet Little Kaira Angel

Greedy Cutie-Pie

12,550 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • Protector of Cuteness 150
  • Bunny Spotter 50

Odin Leonhart

Gambino Explorer

6,450 Points
  • Champion 300
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Thu Jun 24, 2010 4:44 am

Yo, ik ben Jett, 20 jaar, 100% Asian ! whee
Ik heb mijn ICT MBO4 opleiding net afgerond en dus heb ik ineens tijd teveel en heb mn Gaia account weer opgegraven razz
Momenteel kijk ik de animes: Angel Beats, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Naruto Shippuuden en ik ben net begonnen aan Bleach razz
Verder doe ik sinds kort aan fitness en houd ik van een beetje pop/(soft) rock/j-rock muziek razz
De rest moet je maar vragen ^^

PS: heb een invite gekregen maar geen idee van wie razz
PostPosted: Thu Jun 24, 2010 5:12 am

Zal ik me dan ook maar eens voorstellen? blaugh

Ik ben Max, ik ben nu 16 jaar (ik wordt 17 op 24 Augustus). Ik woon nu in Amsterdam, en ben daar ook geboren. Heb wel een paar jaar (van mijn 1ste tot 4de ofzo) in Purmerend gewoond. In mijn vrije tijd ben ik vaak bezig met grafisch design, games, anime kijken, manga lezen of gewoon surfen op het internet.

Als je meer wilt weten moet je het maar gewoon vragen. 3nodding

Raxby

Sim0one

7,150 Points
  • Hygienic 200
  • First step to fame 200
  • Window Shopper 100
PostPosted: Thu Jun 24, 2010 8:30 am

Dienuh
oeh oeh oeh..

Ik heb iets over mezelf te vertellen..

morgen (vrijdag 18 juni) word ik 19 biggrin jeej...

3nodding heart 3nodding heart lol rofl xp rofl xp eek biggrin eek biggrin

Beetje laat ( heel laat ! xD ) maar NOG GEFELICITEERD !!
word bijna 16 cool
Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas