|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:24 am
YAY, ik heb photoshop terug (deels) maar mijn com nog niet... maar ik kan weer aan het werk =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:59 am
Krijg een beetje het 'ghostbusters' gevoel hierbij whee
hihi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 7:41 am
Zakou, ik begin vanmiddag =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:49 pm
ik ben zoooooo nieuwsgierig XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 6:43 am
Is goed Dash, ik ben benieuwd naar het eindresultaat ^_^ Ik klim zo ook weer in de pen c;
En voor kitty: MUAHAHAHA x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 7:45 am
NOES... mijn photoshop werkt niet... maar dat zal die snel doen twisted en de banner is voor maandag af...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 7:52 am
Precies op tijd voor de volgende stap! Bwahaha xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 9:36 am
Zakou Nenharma Precies op tijd voor de volgende stap! Bwahaha xD ik ben voor maandag denk ik ook wel af
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 10:05 am
ik dacht meteen aan the phantom of the opera toen ik de titel zag, haha. ik volg dit hier allemaal nog niet helemaal, maar het klinkt wel heel leuk! ** kuch kuch ** spannend/eng, natuurlijk wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 10:10 am
Zakou Nenharma Shaelena dwaalde wat door de ADPE guild. Wat was het gezellig druk sinds de Guild PM. Zoveel nieuwe gezichten! Kijk, er had weer iemand in de “Hoi, ik ben nieuw” thread gepost. Snel even checken. De nieuweling was eigenlijk een oud lid van de guild. Ze was zelfs meer dan dat, ze was de Guild Mascotte. Shaelena wist niet eens dat de guild er eentje had. Maar na een snelle blik op de signature van de mascotte schrok ze zich helemaal kapot: I am the Mascotte of the 'All Dutch People Enter' Guild. All donations will be used as prizes in the 'All Dutch People Enter' Guild. I am currently used by: -- Nobody -- De mascotte werd door niemand bestuurd! Hoe had het dan kunnen posten? Shaelena begon een beetje te panieken. Hoe kan dit nou? Dit kan toch niet? Nee, dit kan niet. Ik beeld me dingen in! Maar even later kwam KittyOcean langs en zij vond het ook een bizar mysterie. Toen ze het zei klonk er zelfs een eng achtergrond muziekje. Ook Lorraaa vond het niet pluis. ‘Het spooookt hier!’ zei ze. ‘Waar zijn onze spookjagers?’ Het begon nu allemaal wel serieus te worden. Als de GuildCaptain het al een bizar mysterie noemt… De GuildCaptain zou alles wat in de guild gebeurt moeten weten! En ook andere leden vonden het creepy worden! Gelukkig was er iemand zo dapper, of misschien wel zo dom, om als spookjager op pad te gaan: Dashinator! Wordt vervolg… Hehe, nou, leuk, alleen was ik er al toen ze werd bedacht =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 3:17 pm
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST.... maakt niet uit...
ik ben ook geen echte ghost buster... maar ik ga ook gewoon door =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 2:04 am
@ Shaelena: Detaaaails XD Dashinator SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST.... maakt niet uit... ik ben ook geen echte ghost buster... maar ik ga ook gewoon door =3 Quoted for win. Deze blijft me de hele dag bij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 2:28 am
Dashinator ik ben ook geen echte ghost buster. Nee? crying Nu ja, Ik heb al met Melinda Gordon gebelt en ze zegt dat ze moet langskomen om met het spook af te handelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 3:32 am
@dash: computers luisteren nooit naar wat ik wil dus ik help je computer dan alleen nog maar meer richting de schroothoop :')
@iedereen: maar wordt het idee dan nog doorgevoerd dat er items van mensen verdwijnen? Of dat iemand onder invloed is van ''het spook'' en dat die dan geheimzinnige posts stuurt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |