|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 7:52 am
Dat is lief van je moeder! Sokken stoppen kan ik ook niet denk ik.. Wel ben ik aan het leren breien. Dat gaat laaaangzaaaaam!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 2:03 am
kga allemaal spullen bij mekaar snaaien en daar een kostuum van maken razz wordt wat prijzig denk ik :') ik ga namelijk met een vriend en nog wat anderen (die ik pas zie op de event) naar elf fantasy fair smile in april ofziets, dus heb nog wat tijd razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 7:36 am
Maar wij willen wel foto's zien he?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 9:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 6:02 am
Ik heb nog nooit echt gecosplayed. Ik denk niet eens dat ik kan naaien ^-^ Volgend jaar ga ik wel naar de MCM epxo maar da in een kigurimi xD x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 6:22 am
Ik heb 2 jaar geleden ooit een halfjaartje de opleiding Mode Design gedaan. Waar je kleding moest ontwerpen en maken.
Nooit meer. gonk
Ik kan die naaimachine wel dromen. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 7:56 am
Lijkt me juist wel een aardige opleiding; wat was er niet leuk aan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 5:28 am
De mensen, die je er tegen kwam.
Ik heb echt niks tegen modetutjes, lesbo's en homo's. Maar deze waren echt het toppunt.
Ook kregen we totaal geen hulp, en was het meer zoiets van "Red je kont er maar mee". Ik snapte er niks van. Ook het maken van kleding, BLUH. Al dat genaai, en gedoe. Het enige leuke was het tekenen.
Ik liep daar op een gegeven moment echt rond van "Wat doe ik hier eigenlijk?" Toen ben ik op een gegeven moment naar mijn coach toe gegaan, op de eerste schooldag. "Meneer, ik ga wat anders doen, de groeten". En toen ben ik naar de Horeca afdeling gegaan, en heb ik mezelf daar ingeschreven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 11:29 am
Zeg, als ze je dan toch in de steek laten... waarom betaal je in vredesnaam zoveel geld als ze je niet eens begeleiden! Bah! Ik zou dat ook afgrijselijk vinden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 20, 2010 7:59 am
het zelfde idee krijgik mijn onze school. je moet zelf maar zorgen hoe je iets in elkaar krijgt, ik had echt geluk dat ik al het een en ander wist van photoshop... okal moest je dingen met andere programma's doen, tja als je daar geen les in krijgt dan lijkt het me sterk dat je ze kan begrijpen.
even ontopic; misschien ga ik later zelf costuums maken, mijn moeder heeft al wel JAAAAREEEN (eeuwen) ervaring, en coupuse diploma's. ze mag zelfs lesgeven erin =D dus denk wel dat ze me wat kan leren. mijn eerste cosplay costuum had ik een aantal dagen geleden, het was perfect, maar te klein dus ik moest het terug sturen. nu heb ik XL besteld. veeeel te groot maar mijn moeder gaat het innaaien =D lief he heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 20, 2010 9:20 am
Ik denk dat mijn kostuum er al niet meer inzit. Dan had ik allang moeten beginnen, maar ik kan nog niet eens de juiste stof vinden sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 30, 2010 3:50 am
Welke stof zoek je?
ik ben iets voor een pop aan 't naaien whee verder kan ik nog niet echt iets..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 30, 2010 1:34 pm
Type: ik weet het wanneer ik het zie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2010 8:35 am
niks speciaals whee

ik hoop dat ik veel zal leren in m'n opleiding X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 11:21 am
Neo MOF niks speciaals whee

ik hoop dat ik veel zal leren in m'n opleiding X'D Best goed hoor =D Cute!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|