|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:23 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:24 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:26 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer JA! Men inte efter DINOSAURIE skelett. dom letar mer efter fornlämningar från istiden typ.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:28 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. På TV så var det ARkeologer som som letade dino skellet.. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer JA! Men inte efter DINOSAURIE skelett. dom letar mer efter fornlämningar från istiden typ.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:29 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer JA! Men inte efter DINOSAURIE skelett. dom letar mer efter fornlämningar från istiden typ.. razz dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:31 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer JA! Men inte efter DINOSAURIE skelett. dom letar mer efter fornlämningar från istiden typ.. razz dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:31 am
Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. På TV så var det ARkeologer som som letade dino skellet.. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer JA! Men inte efter DINOSAURIE skelett. dom letar mer efter fornlämningar från istiden typ.. razz Men arkeologer letar efter DINO skelett.. Såg det på tv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:32 am
Blixtra Jalkazar dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!! Jooohoo... tror ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:34 am
Dogcamp Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt öööh.. jasså razz hehe.. men det heter visst typ paeolontolog eller nått.. Men det ÄR dom som gör det.. Jag vill inte bli någon dum psykoterapeft. På TV så var det ARkeologer som som letade dino skellet.. ingen aning men dom gräver då inte efter skellet... de gör arkeologer JA! Men inte efter DINOSAURIE skelett. dom letar mer efter fornlämningar från istiden typ.. razz Men arkeologer letar efter DINO skelett.. Såg det på tv.. x-akt nu är 2 mot 1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:36 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!! Jooohoo... tror ja *Kollar i Lexikon* Paleontologi (Sorry har svata fel hela tiden men det är detta jag menar) Läran om utdöda växter och djur som BEVARATS I DOM GEOLOGISKA AVLAGRINGARNA = vilket betyder Fossil och då är en paleontolog en sådan som letar efter dinosaurie/växt fossiler.. FATTA!! =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:38 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!! Jooohoo... tror ja *Kollar i Lexikon* Paleontologi (Sorry har svata fel hela tiden men det är detta jag menar) Läran om utdöda växter och djur som BEVARATS I DOM GEOLOGISKA AVLAGRINGARNA = vilket betyder Fossil och då är en paleontolog en sådan som letar efter dinosaurie/växt fossiler.. FATTA!! =P *Kollar i mitt lexikon* Gubbe som visar bläckfläckar står det här.. FATTA!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:39 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!! Jooohoo... tror ja *Kollar i Lexikon* Paleontologi (Sorry har svata fel hela tiden men det är detta jag menar) Läran om utdöda växter och djur som BEVARATS I DOM GEOLOGISKA AVLAGRINGARNA = vilket betyder Fossil och då är en paleontolog en sådan som letar efter dinosaurie/växt fossiler.. FATTA!! =P sen när blev dinsaourier växter gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:40 am
arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd..
Nöjda nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:40 am
Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!! Jooohoo... tror ja *Kollar i Lexikon* Paleontologi (Sorry har svata fel hela tiden men det är detta jag menar) Läran om utdöda växter och djur som BEVARATS I DOM GEOLOGISKA AVLAGRINGARNA = vilket betyder Fossil och då är en paleontolog en sådan som letar efter dinosaurie/växt fossiler.. FATTA!! =P *Kollar i mitt lexikon* Gubbe som visar bläckfläckar står det här.. FATTA!! xp Notera ordet GUBBE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:41 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar dom letar efter egyptiska gravar åsså... dom letar efter ALLT.... Paeologer sitter med mystiska bläckfläckar och säger att folk ska berätta vad dom tänker... och alla tänker på att du har spillt kaffe på ett papper men då säger du att dom ska tänka på en familj annars är dom onormala NEJÖÖÖ!!! Jooohoo... tror ja *Kollar i Lexikon* Paleontologi (Sorry har svata fel hela tiden men det är detta jag menar) Läran om utdöda växter och djur som BEVARATS I DOM GEOLOGISKA AVLAGRINGARNA = vilket betyder Fossil och då är en paleontolog en sådan som letar efter dinosaurie/växt fossiler.. FATTA!! =P sen när blev dinsaourier växter gonk *Kollar i Lexikon* Paleontologi (Sorry har svata fel hela tiden men det är detta jag menar) Läran om utdöda växter och djur som BEVARATS I DOM GEOLOGISKA AVLAGRINGARNA = vilket betyder Fossil och då är en paleontolog en sådan som letar efter dinosaurie/växt fossiler.. FATTA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|