|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 4:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 5:44 am
Kleine samenvatting:
Er is een haloween itemsupdate geweest Schepjes voor towns zijn nu verkrijgbaar Morgenochtend zal het gambino mansion open zijn voor het event daar zulen meer items verkrijgbaar zijn en meer items komen nog tot halloween voorbij is "dit wordt de grootste items update in de geschiedenis van gaia!!"
Lees de announcements voor details.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 8:13 am
santa is dood ninja check barton town
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 8:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 8:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:19 am
je kan gewoon zelf bepalen hoe je profiel er uit ziet. je moet een beetej puzzelen en passen, maar het kan echt. ik ben zelf nog aan het proberen, maar heb je vragen of wil je weten hoe?
vraag het deze man in zijn thread: http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=10870744&page=1
zijn profiel is echt pritty *shiny eyes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2005 5:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2005 7:45 am
wil het dan nog niet lukken? of wil je gewoon de hele code leren, check deze site dan even: http://www.w3schools.com/css/default.aspde complete cursus (deze is niet aan gaia aangepast, het is de hele code!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2005 10:51 am
Nou, ik blijf het ingewikkeld vinden hoor XD!!!! Maar wat mooi zeg!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 4:40 am
Voor wie het nog niet wist er is en nieuwe guild ''s corp'' gemaakt door de vrouw van de kerstman. Je kan hier net als bij g corp de journals van de elfen lezen, er wordt de hele dag door gepost en het kerstman/jack plot wordt langzaam uit de doeken gedaan. http://www.gaiaonline.com/guilds/index.php?guild_id=9094
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 10:13 am
ik heb een petitie gemaakt in site feedback
<--gemaakt door Oranjekorfbalpizza Prettyprettyplease sign 4laugh (als je het wat vind natuurlijk als je het niets vind ook niet signen. xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 8:32 am
Voor de mensen die wat moeite hebben met engels of gewoon de announcements niet lezen:
Er komt een downtime morgenavond die gaat duren vanaf 2:00 s'nachts de 15e tot 2:00 s'middags de 15e dus als het goed is hoef je er niet veel van te merken.
en:
Het is nu ook mogelijk om vanuit andere landen uit het gaia winkeltje te bestellen, waar nu ook kiki's en grunnies en later je eigen avatar op een shirt te koop zijn. Alleen zul je daar weer een creditcard voor nodig hebben.. of kan dat ook per accept giro? geen idee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 12:18 pm
Zeg, sinds wanneer is er een KerstGuildEvent? (HintHintHint)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 5:39 am
*pakt punaise en prikt haar mededeling erop*
Hoi! Ik wil nog even duidelijk maken dat ik Pheylinue ben blaugh Dit is mijn nieuwe account (kvond de ogen van m'n vorige account neit zo mooi, stom he? x'P)
Ook wil ik eventjes zeggen dat ik siggies en (guild) banners verkoop. Als je interesse hebt moet je maar even in mijn shop kijken (meer examples binnenkort) of me PM'en.
Bedankt voor het lezen en heb nog een fijne dag vandaag xp (Ieeuww! Wat ben ik netjes xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|