|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 11:22 am
Om het prikbord schoon te houden voor alle on-topic berichtjes, kan je hier je reactie plaatsen, kopieer gewoon de quote bij het prikboord en plaats die hier met jou commetaar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 11:52 am
sweatdrop Krijg ie veel ontopic reacties dan? maar je heb wel gelijk dat gepraat er door heen miss een beetje een probleem zou zijn, ik hoop dat mensen deze topic vinden.
*zet een linkje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 2:00 pm
Goed idee; kun je het wat schoon houden als het nodig is!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 2:05 pm
En als je der nou eens een announcements en prikbord reactie topic van maakt omdat je in die thread niet mag posten, dan kun je hier wat meer kanten mee op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 2:10 pm
Nog beter idee!! Maar dat laat ik Horsie-Anne dan wel zelf doen ^_^ Het is immers haar topic toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 2:20 pm
^_^ ik had het ook tegen haar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 9:38 pm
Darlaa En als je der nou eens een announcements en prikbord reactie topic van maakt omdat je in die thread niet mag posten, dan kun je hier wat meer kanten mee op. uh? sweatdrop ik begrijp hem niet helemaal sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 1:35 pm
Dat deze topic niet alleen gebruikt wordt om op het prikbord te reageren, maar ook de announcements
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 4:52 am
Hoe verrander je het in zon groen-konijn-geval ding? darlaa? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 4:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 5:08 am
Oh cool, dat is dan nieuw, gister was het aleen nog maar classic en blocks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:44 am
Zakou Nenharma je kan gewoon zelf bepalen hoe je profiel er uit ziet. je moet een beetej puzzelen en passen, maar het kan echt. ik ben zelf nog aan het proberen, maar heb je vragen of wil je weten hoe? vraag het deze man in zijn thread: http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=10870744&page=1zijn profiel is echt pritty *shiny eyes* Wow, dat ziet er wel heel ingewikkeld uit eek Miss dat ik mijn eigen headers ga maken en zo'n background achter je eigen avi en mensen die commenten ziet er wel gaaf uit. Twobit zei in die topic dat er aan het einde van de week misschien een guide komt met codes die je k**t gebruiken, ik denk dat ik maar wacht tot dat er duidelijk is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 7:52 am
Darlaa Zakou Nenharma je kan gewoon zelf bepalen hoe je profiel er uit ziet. je moet een beetej puzzelen en passen, maar het kan echt. ik ben zelf nog aan het proberen, maar heb je vragen of wil je weten hoe? vraag het deze man in zijn thread: http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=10870744&page=1zijn profiel is echt pritty *shiny eyes* Wow, dat ziet er wel heel ingewikkeld uit eek Miss dat ik mijn eigen headers ga maken en zo'n background achter je eigen avi en mensen die commenten ziet er wel gaaf uit. Twobit zei in die topic dat er aan het einde van de week misschien een guide komt met codes die je k**t gebruiken, ik denk dat ik maar wacht tot dat er duidelijk is. ik kom er ook niet uit... ik weet nu wel hoe je de bovenste banner k**t veranderen, maar ik heb echt totaal geen idee wat ik er wil neerzetten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 6:52 am
Aaaiaaaai!! 4laugh (( stare question )) Het is gelukt. En af, tenminste het gedeelte met de codes, ik moet nog wat hebben wat ik in de banner en avi achtergrondjes ga zetten, maar heb geen idee, en kleuren en zo moet nog aangepast, maar wel leuk.
Vanaf vandaag krijgt iedereen die in mijn guestbook post een koekje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 12:11 pm
Dat is de laatste keer dat er een panel was zonder het aan te kondigen in de announcements.. Dit is even gedirectlinked vanuit de topic die zakou gaf;  Die jongen dat is echt zo'n anime gast die gaat zekerg populair worden. XD Ze gaan wat meer de fantasy en anime stijl op, niet slecht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|