|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 4:31 am
LostWithin fixfax LostWithin fixfax LostWithin Vem gör den? du elr jag? för jag gör den nog i durem isåfall. Du kan göra denok, men vahetere.. ska jag göra att den bara är för hästar elr är den öppen för alla? och, jag fixar så att folk som vill bli bitna står på en lista. för jag vill själv inte det än. ok? Du skulle väl kunna göra till alla svenskar. Om du slayar alla svenskar kan dem ju inte bita mej gonk kan jag ju göra ja.. njäehe.. har inte riktigt räknat ut hur de där funkar men mitt mål är iaf att samla alla grejer. jag vill också ha alla grejer men vill bli vampyr först.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 4:36 am
här är den :3 du får säga till om det är nått jag borde ändra,
http://www.gaiaonline.com/forum/durem-reclamation-facility/svensk-kom-hit/t.34051093/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 4:38 am
LostWithin här är den :3 du får säga till om det är nått jag borde ändra, http://www.gaiaonline.com/forum/durem-reclamation-facility/svensk-kom-hit/t.34051093/ Alright!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 7:34 am
fixfax LostWithin fixfax LostWithin fixfax LostWithin Vem gör den? du elr jag? för jag gör den nog i durem isåfall. Du kan göra denok, men vahetere.. ska jag göra att den bara är för hästar elr är den öppen för alla? och, jag fixar så att folk som vill bli bitna står på en lista. för jag vill själv inte det än. ok? Du skulle väl kunna göra till alla svenskar. Om du slayar alla svenskar kan dem ju inte bita mej gonk kan jag ju göra ja.. njäehe.. har inte riktigt räknat ut hur de där funkar men mitt mål är iaf att samla alla grejer. jag vill också ha alla grejer men vill bli vampyr först.humans och vampyrer får olika grejer bara så att ni vet.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 7:36 am
jag vet, därför vill jag klara av en i taget. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 7:53 am
LostWithin jag vet, därför vill jag klara av en i taget. :3 mjo... samma här så ni får inte slå på mig i våran eventtråd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 9:10 am
jag blev vamp på 10 minuter direkt efter att de startade xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 9:37 am
Svea Viking jag blev vamp på 10 minuter direkt efter att de startade xD Ägd! ja blev på 5 cool nu har ja hjälpt många bli vampyr, ska bli hume och få lite saker där också ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 10:05 am
Svea Viking jag blev vamp på 10 minuter direkt efter att de startade xD razz samma här^^ hade väll tur antar jag^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 10:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 11:20 am
men vad alla bli vampyrer fort =_='
nåja har bestämt mig för att fajtas som en människa först nu XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 11:38 am
Urgh.. har blivit biten 16 gånger. Och har fortfarande 5 hjärtan kvar :B Något är fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 11:46 am
Drobvirks Urgh.. har blivit biten 16 gånger. Och har fortfarande 5 hjärtan kvar :B Något är fel. nejdå.. de kan vara så att dem har bitit dig i 16 olika poster... man måste bli biten 3 ggr i samma post för att förlora ett hjärta... men om du vill bli vampyr så ska jag börja sikta på dig^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 11:54 am
danbanan Drobvirks Urgh.. har blivit biten 16 gånger. Och har fortfarande 5 hjärtan kvar :B Något är fel. nejdå.. de kan vara så att dem har bitit dig i 16 olika poster... man måste bli biten 3 ggr i samma post för att förlora ett hjärta... men om du vill bli vampyr så ska jag börja sikta på dig^^ Hehe, jo'rå.. Men jag vet inte om jag skulle försöka satsa på att få alla människoprylarna först ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|