|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 1:11 am
euhm.. hoi allemaal.. ikke is nieuw hier ^^ kzal me ff voorstellen
ik ben Kimbolietje.. maar int echt heet ik Kimberley.. maar je mag me ook kim noeme.. ik ben 16 en wordt over 6 maande 17 ^^ um.. ik kom gewoon uit nederland/zeeland/vlissingen.. um.. voor de rest valt er nie veel te zegge over mezelf ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 1:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 7:21 am
hoi, ook ik ben nieuw smile ik sta ook wel bekent als Merijn of Onmyou. jammergenoeg bestonden die namen al ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 08, 2006 9:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 9:18 am
jep .. welkom ^^ lol.. kan ik ook tegen mezelf zegge.. maja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 9:20 am
hey ik ben nieuw hier mijn naam is samantha en ik ben 15 jaar ik kom uit kwadendamme ligt in zeeland, voorderest weet ik nie zoveel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 9:24 am
heeeeeeeeey sammie ^^ welkom eej ^^ maja ik zie je nog wel op msn, gaia of anders op school blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 9:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2006 8:09 am
ziet der weer leuk uit Kitty lol heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 12:08 am
Mijn naam is Vincent ytzen aromando de meer.
Ik ben 16 jaar (06/10/1989).
Ik woon in friesland in de dorp driesum die zul je niet zo makkelijk op een kaart vinden xP.
Mijn hobbies gamen tekenen manga gaia xP en nog wat dingen. En ohja ik ben een klein beetje gestoord ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 5:20 am
ik ben carola, ik kom uit den helder en ik ben 16 jaar *woehoe*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 5:25 am
woei ^_^ welkom allen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 3:24 am
Ehm... Hoi. O_o Ik ben Sharona.. Maar ik wil liever Deathrose genoemd worden.. Ik ben 12, eerders 13. Ik heb gescheiden ouders en woon blij in Den Haag. Uuhm... Ik heb ook nog een halfzus, ze heet Leena. Die is 13. Ik heb ook nog een zus, zij heet Kaylee. Op Gaia heet ze Pink-Ducky. Die is 12. Nja, dat was 't wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 17, 2006 10:45 am
Welkom allemaal! En Deathrose; wat veel zussen! En allemaal rond dezelfde leeftijd O.o Dat heb ik nog nooit gezien =D Truthfully ziet der weer leuk uit Kitty lol heart Bedankt!!! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 20, 2006 11:09 am
Hoi! Ik ben birdscarrotsdamn!, nou ja, eigenlijk Conchi, maar die account werd te rijk en ik raakte te verveeld, dus toen heb ik al mijn items weggegeven en een nieuwe account aangemaakt. De meeste mensen noemen me gewoon Sandra of San. Ik ben 16, heel erg blond en heel erg klein.
Ik ben een van de luiste en sarcastische 6-gymnasiasten die er bestaan. Mijn tijd besteed ik het liefste met vrienden, shoppen, uitgaan en huiswerk uitstellen. Qua muziek vind ik bijna alles leuk. Om naar te luisteren vooral 60s-90s hardrock, artrock en progressive rock, met uitgaan eerder hiphop en R'n B, maar ook jazz, klassiek en soms pop en country zijn erg leuk. Je moet alleen niet met trance-achtige-rotzooi en deathmetal-achtig-gedoe en depressief-ik-wil-dood-gezeik bij mij aankomen, daar krijg ik hoofdpijn van.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |