|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 11:46 am
Welkom! Welkom allemaal!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 8:04 am
Elfinzu Welkom en first aid waar slaat dat op? dat weet wim zelf ook wel cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 8:14 am
First Aid Elfinzu Welkom en first aid waar slaat dat op? dat weet wim zelf ook wel cool ik begijp wat je bedoelt lol cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 2:28 am
Hallo, ik ben NezduQ. Dat was het..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 5:09 am
NezduQ Hallo, ik ben NezduQ. Dat was het.. ^_^' okey mooi, welkom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 9:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 13, 2006 12:01 pm
Welkom vertel een wat meer over je zelf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2006 9:13 am
Ik zit al een jaartje op gaia maar volgens mij heb ik me nog niet voorgesteld sweatdrop *schaamt zich* Naam:Maran Leeftijd: 14 Sport: Trampoline springen Favo eten: Bijna alles (zolang het maar buitenlands is blaugh ) Klas+niveau: 2de, Gymnasium (je mag me best een nerd vinden, maar zo nerdy ben ik niet hoor! 3nodding ) Huisdier: Cavia, Namo heart Gezinssituatie: Papa, Mama, broertje, zusje Hobby's: tekenen, gaia, trampolinespringen('k heb niet zo'n ding in de tuin hoor), zwemmen (niet als sport) Karakter:lief, fel, verlegen en ijdel.
Dat was het wel zo'n beetje whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2006 3:29 am
Hey hey, mijn naam is Puddle Jumper ((jaja, die naam komt van de ruimteschuttels in Stargate Atlantis ^^)) Ik ben 17 jaar ((in maart: 1 cool ) Ik woon in Belgie in de provincie Antwerpen. Mijn lievelings eten is: Ne croque Monsieur, Mijn lievelingsfilm is: The last Samurai. Mijn lievelingsliedsjes zijn: Antwerpen leeft, Zuipen, Veel eminem liedjes en natuurlijk alle Belle perez liedjes .. Mijn lievelingsgames zijn: De Jak trilogy en Jak X, Manhunt, Beyond good and evil .. enfin alle spelletjes dat ik heb en last but not least wil ik zeggen dat ik een saddistisch manneke ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 22, 2006 4:54 am
Hoi! Nou...Ik ben Jitsketjuuh...Da's mijn Nicknaam =P Ik woon in Breda, ben net 15 jaar en ben supergek op paardjess wink heart Nou..Dat was het denk ik! xp xxxx Jitsketjuuh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 26, 2006 1:45 am
heej luitjes ik ben carolien maar ik wordt veker caro genoemt ik ben 14 jaar maar dat veranderd weer op 3 oktober ik woon in wijnaldum das een heel klein dorpje in friesland en ik kan dus ook fries praten maar helaas kan ik het voor geen meter typpen srry me uoders zijn nog bijelkaar en ik heb 2 oudere broers *zucht* me hobbys zijn rond hangen lol hebben en toneel spelen enzo nou meer heb ik zo niet te vertellen als je meer wilt weten vraag je dat maar in een pm doejdoej xxxies
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 11:06 am
Im NIEUW O.o hee hee hee~!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 11:03 am
Jup, ik ben dus ook nieuw hier. Zoals je k**t zien ben ik al een tijdje lid bij Gaia, maar ben een poos niet geweest omdat ik het toen wat saai vond hier. Toen was ADPE nog geen guild, maar een gewone forumthread. whee Maar ik ben dus weer zo goed als terug en ben blij dat ADPE nu een guild is, altijd fijn om gewoon je eigen taaltje te kunnen spreken 3nodding
Nu wat info.
Mijn echte naam is Coen, wat je waarschijnlijk wel kon raden, en ik ben 15 jaar (27/03/1990) ik woon in Zeeland om precies te zijn in Bruinisse. Ik zit momenteel in 4HAVO van 't Goese Lyceum en als alles goed gaat mag ik volgend jaar examen doen. Hobby's: online gamen, internetten, tomatenplukken ( talk2hand ) en slapen gheghe. Veel meer boeiends is er niet over mij te vertellen denk ik.
Cya,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|