|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2005 4:45 am
number_17 breezerhoer voel me toch een beetje te oud confused ik weet niet hoe oud je bent.. maar te oud ben je nooit wink Je bent zo oud als je je voelt =3
Zo sprak mijn wijze oma vorige week XD Trouwens welkom allemaal!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2005 4:51 am
Hallo, ik ben Lianne, en ik ben heel slecht in voorstellen 3
Nou ja, ik ben 15 jaar en word in februari 16. Eeerhm... mijn passie is tekenen en mijn favo bands zijn Nightwish, Within Temptation, Rammstein, Xandria, Kamelot en nog wel wat... uhm ja. Kwa huisdieren hebben we een hevig gestoord konijn. Het is bang voor handen maar vind het humpen van benen blijkbaar erg leuk. Het heeft me zelfs al een paar keer in mn been gebeten >.> gestoord beest. Wel schattig verder hoor ^^ Ik zit op Gymnasium 3 maar ik ben blijven zitten dit jaar dus eigenlijk hoor ik in de 4e. Ik woon in Bovensmilde. Dat ligt onder Assen, en boven Smilde surprised nee echt. In Drenthe. ik kom oorspronkelijk uit Wijk bij Duurstede in Utrecht. Als je van hokjes houd kan je mij in het hokje 'gothic' proppen. Ik ben erg geinteresseerd geraakt in Gothic Lolita stijl en ik draag altijd een zwarte strik in mn haar. lekker Victoriaans. Ik heb een obsessie met ogen, bustiers, korsetten, lintjes en kant en nog wel meer. Oh ja, ik doe niet aan sport, en mijn conditie is heel slecht, ook al fiets ik elke dag een uur. Ik ben 1,77m en 54 kilo. Schoenmaat 42 ( ja ik heb grote poten voor een meisje) en mijn handen zijn ook langer (en mn vingers dus ook) dan het gemiddelde meisjeshandje. Ik heb weinig meisjes vrienden. ik ben meer een jongensmeisje. Dat houd in dat ik soms beter kan comuniceren met jongens dan met meisjes, maar in mn nieuwe klas heb ik twee meisjes ontmoet die net zo raar zijn als ik, dus dat komt mooi uit. Ik dijns niet terug van smerige grappen, maar diep in me zit een heel emotioneel meisje die soms naar boven komt -___- en heeeeeel irritant is.
Naja, dat was het dan =D
Veel plezier met het lezen van mijn onzin-leven <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 01, 2006 4:45 am
welkom bij ADPE 3nodding als je vragen, problemen of wat dan ook hebt kun je altijd bij mij of bij 1 van mij collega's terecht 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 01, 2006 2:56 pm
vreemd staat nix over mij hier ... iemand posts zitten deleten? ninja
anyway
Truthfully real name: Berry classification: Abstract entity former aliases: Eternal also known as: Truthfulness age: 18 gender: male place of birth: Nuenen, Noord-Brabant, Nederland date of birth: 8-11-87 hair color: dark blonde eyes: blue nationality: European, Dutch extent of education: Inapplicable distinguishing features: Scar on forehead. Looks good in red, and blue, and green .... and a lot more. Picture of me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 2:23 am
yooow Ik ben Lorenzo Quint, ik ben 13 jaar, in maart wordt ik 14, kben ong 1.77 meter lang ik hou van versgillende muziek: System Of A Down,Rage Against The Machine,The Prodigy,Linkin Park dus ik ben een soort Alto ik woon in Rotterdam en ik zit op het Grafisch Lyceum Rotterdam Interesses: Manga/Anime, Muziek, Films, Games etc. Hobbies: Gitaar spelen, Gamen, Computeren{MSN, Gaia etc.} that's it
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 3:44 am
ow berry jou ego soms ook XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 4:31 am
number_17 ow berry jou ego soms ook XD welk ego? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 10:14 am
Truthfully number_17 ow berry jou ego soms ook XD welk ego? rolleyes Looks good in red, and blue, and green .... and a lot more. misschien iets als dit ego? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 02, 2006 11:14 am
number_17 Truthfully number_17 ow berry jou ego soms ook XD welk ego? rolleyes Looks good in red, and blue, and green .... and a lot more. misschien iets als dit ego? xd het is toch waar cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 1:13 am
hoi ik ben nieuw in deze guild ben al wel een tijdje op gaia maar wil me hier even voorstellen ik ben heng, 18 jaar en woon in Amsterdam. Zit nu op mijn laatste werkdag bij RMN (in Amstelveen) ga dan over een maandje weer met school beginnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 2:11 am
welkom in de ADPE ^^ mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 6:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 9:43 am
welkom ^^ Ik denk dat er vast wel iemand is die het je wil uitleggen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 11:22 am
number_17 Truthfully number_17 ow berry jou ego soms ook XD welk ego? rolleyes Looks good in red, and blue, and green .... and a lot more. misschien iets als dit ego? xd ah monsieur Wim ... u kwam voor de neuscorrectie? cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|