|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:18 pm
Och, dat heb ik ook XD Best irri dan iets weg te krijgen, of je hebt dan zo'n witte streep in je werk als je het kleurt XD Nog een reden om zachte potloden te gebruiken om te kleuren =P Kun je soms in die dalletjes komen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:21 pm
kittyocean Och, dat heb ik ook XD Best irri dan iets weg te krijgen, of je hebt dan zo'n witte streep in je werk als je het kleurt XD Nog een reden om zachte potloden te gebruiken om te kleuren =P Kun je soms in die dalletjes komen =P inkleuren wil nooit zoals ik hetwel dus doe dat nog niet anders tekening verpest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:25 pm
Had ik in het begin ook. Oplossing: kopieren of inscannen en op de kopie kleuren =D Heb je altijd het orgineel nog!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 10:01 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 10:46 pm
ik had een vraagje aan jullie ik heb een gedicht geschreven dat het verhaal van een vriend van me verteld (wist ik ook nie kwam ik later achter) maar ik hem dus bewerken met een tekening er bij
zou 1 van jullie voor mij een tekening willen maken voor dit gedicht???
de tekening moet een vrouw zijn met een jongetje van ruim 11 tot 15 zijn en dat jongetje knuffelt de vrouw huilend
edit: een jongen huilend in de armen van een zorgelijke vrouw dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:10 pm
Het is erg jammer dat ik op kamp ga; misschien kan ik wat maken als ik terug kom? Zou ik dan wel het gedicht mogen lezen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:13 pm
kittyocean Het is erg jammer dat ik op kamp ga; misschien kan ik wat maken als ik terug kom? Zou ik dan wel het gedicht mogen lezen? het heet without memories en is te vinden in het gedichten topic heb het net geplaatst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:37 pm
ik zal eens kijken of ik inspiratie krijg; kan niets beloven though!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:40 pm
kittyocean ik zal eens kijken of ik inspiratie krijg; kan niets beloven though! dat geeft nie daarom vroeg ik het aan iedereen die hier art post zodat als het jou nie lutk een ander kan proberen maar wat vindt je van het gedicht????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:41 pm
Moet nog lezen XD iemand post de hele tijd in deze topic wat mijn aandacht trekt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:43 pm
kittyocean Moet nog lezen XD iemand post de hele tijd in deze topic wat mijn aandacht trekt XD het spijt me crying open gaia dan 2 keer in bijde topics lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:46 pm
Ik heb een hele oude pc XD Ik mag niet te veel schermen open hebben. Ik heb meestal al gemiddeld 4 MSN schermen XD en 2 Internet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 8:49 am
kittyocean Ik heb een hele oude pc XD Ik mag niet te veel schermen open hebben. Ik heb meestal al gemiddeld 4 MSN schermen XD en 2 Internet okay dan en bedankt dat jij het wilt proberen voor me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 11:01 am
Sannieh ik had een vraagje aan jullie ik heb een gedicht geschreven dat het verhaal van een vriend van me verteld (wist ik ook nie kwam ik later achter) maar ik hem dus bewerken met een tekening er bij zou 1 van jullie voor mij een tekening willen maken voor dit gedicht??? de tekening moet een vrouw zijn met een jongetje van ruim 11 tot 15 zijn en dat jongetje knuffelt de vrouw huilend edit: een jongen huilend in de armen van een zorgelijke vrouw dus Ik zie een heel mooi plaatje voor me. Maar of ik het waar kan maken... Ik zal kijken of ik tijd heb, ik wil het in ieder geval proberen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 11:03 am
ButtonFly Sannieh ik had een vraagje aan jullie ik heb een gedicht geschreven dat het verhaal van een vriend van me verteld (wist ik ook nie kwam ik later achter) maar ik hem dus bewerken met een tekening er bij zou 1 van jullie voor mij een tekening willen maken voor dit gedicht??? de tekening moet een vrouw zijn met een jongetje van ruim 11 tot 15 zijn en dat jongetje knuffelt de vrouw huilend edit: een jongen huilend in de armen van een zorgelijke vrouw dus Ik zie een heel mooi plaatje voor me. Maar of ik het waar kan maken... Ik zal kijken of ik tijd heb, ik wil het in ieder geval proberen! dank je en als je het gedicht wilt lezen die is te vinden in het gedichten topic hij heet without memories
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|