Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:18 pm

Och, dat heb ik ook XD Best irri dan iets weg te krijgen, of je hebt dan zo'n witte streep in je werk als je het kleurt XD Nog een reden om zachte potloden te gebruiken om te kleuren =P Kun je soms in die dalletjes komen =P
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:21 pm

kittyocean
Och, dat heb ik ook XD Best irri dan iets weg te krijgen, of je hebt dan zo'n witte streep in je werk als je het kleurt XD Nog een reden om zachte potloden te gebruiken om te kleuren =P Kun je soms in die dalletjes komen =P
inkleuren wil nooit zoals ik hetwel dus doe dat nog niet anders tekening verpest

Demona Diva

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:25 pm

Had ik in het begin ook. Oplossing: kopieren of inscannen en op de kopie kleuren =D Heb je altijd het orgineel nog!
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 10:01 pm

[ Message temporarily off-line ]

Demona Diva

Demona Diva

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 10:46 pm

ik had een vraagje aan jullie
ik heb een gedicht geschreven dat het verhaal van een vriend van me verteld (wist ik ook nie kwam ik later achter) maar ik hem dus bewerken met een tekening er bij

zou 1 van jullie voor mij een tekening willen maken voor dit gedicht???

de tekening moet een vrouw zijn met een jongetje van ruim 11 tot 15 zijn en dat jongetje knuffelt de vrouw huilend

edit: een jongen huilend in de armen van een zorgelijke vrouw dus
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:10 pm

Het is erg jammer dat ik op kamp ga; misschien kan ik wat maken als ik terug kom? Zou ik dan wel het gedicht mogen lezen?

kittyocean
Captain

Demona Diva

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:13 pm

kittyocean
Het is erg jammer dat ik op kamp ga; misschien kan ik wat maken als ik terug kom? Zou ik dan wel het gedicht mogen lezen?
het heet without memories en is te vinden in het gedichten topic heb het net geplaatst
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:37 pm

ik zal eens kijken of ik inspiratie krijg; kan niets beloven though!

kittyocean
Captain

Demona Diva

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:40 pm

kittyocean
ik zal eens kijken of ik inspiratie krijg; kan niets beloven though!
dat geeft nie daarom vroeg ik het aan iedereen die hier art post zodat als het jou nie lutk een ander kan proberen
maar wat vindt je van het gedicht????
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:41 pm

Moet nog lezen XD iemand post de hele tijd in deze topic wat mijn aandacht trekt XD

kittyocean
Captain

Demona Diva

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:43 pm

kittyocean
Moet nog lezen XD iemand post de hele tijd in deze topic wat mijn aandacht trekt XD
het spijt me crying open gaia dan 2 keer in bijde topics lol
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 11:46 pm

Ik heb een hele oude pc XD Ik mag niet te veel schermen open hebben. Ik heb meestal al gemiddeld 4 MSN schermen XD en 2 Internet

kittyocean
Captain

Demona Diva

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 8:49 am

kittyocean
Ik heb een hele oude pc XD Ik mag niet te veel schermen open hebben. Ik heb meestal al gemiddeld 4 MSN schermen XD en 2 Internet
okay dan

en bedankt dat jij het wilt proberen voor me
PostPosted: Thu Sep 22, 2005 11:01 am

Sannieh
ik heb een gedicht geschreven dat het verhaal van een vriend van me verteld (wist ik ook nie kwam ik later achter) maar ik hem dus bewerken met een tekening er bij

de tekening moet een vrouw zijn met een jongetje van ruim 11 tot 15 zijn en dat jongetje knuffelt de vrouw huilend

Ik zie een heel mooi plaatje voor me. Maar of ik het waar kan maken...

Ik zal kijken of ik tijd heb, ik wil het in ieder geval proberen!

ButtonFly

Demona Diva

PostPosted: Thu Sep 22, 2005 11:03 am

ButtonFly
Sannieh

Ik zie een heel mooi plaatje voor me. Maar of ik het waar kan maken...

Ik zal kijken of ik tijd heb, ik wil het in ieder geval proberen!
dank je en als je het gedicht wilt lezen die is te vinden in het gedichten topic hij heet without memories
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 25 26 27 28 29 30 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games