|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 9:19 am
IGGAD IGEN... gonk gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 9:36 am
Mr.J IGGAD IGEN... gonk gonk gonk 0.0/10.0 x__X Ingenting matchar ihop och du har knappt några kläder. Ögonen! Ingenting matchar ögonen! Håret och tröjan passar visserligen halvt ihop men inte särskilt mycket. Och vad finns det för gräddvitt som kan matcha ihop med tröjans ränder? Skaffa dig byxor och skor, tack! Och några accessoarer! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 9:37 am
Blixtra Kan någon rata min avatar? Snälla?! ^^! Rätt så snygg. Det mesta passar ihop och det är rätt så originellt, vad jag vet. ^.~ Allt som behövs är någon häftig accesoar, och sen så har du allt du behöver. Jag vet inte om Fairy Wings skulle passa, men det skulle nog matcha jackan. Men kanske det är för lite blått då. sweatdrop 9.0/10.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 10:15 am
Midnight Yume Mr.J IGGAD IGEN... gonk gonk gonk 0.0/10.0 x__X Ingenting matchar ihop och du har knappt några kläder. Ögonen! Ingenting matchar ögonen! Håret och tröjan passar visserligen halvt ihop men inte särskilt mycket. Och vad finns det för gräddvitt som kan matcha ihop med tröjans ränder? Skaffa dig byxor och skor, tack! Och några accessoarer! gonk för de första e ja bara här för o snacka.. o för de andra så sparar ja till soldat grejerna... tröjan fick ja i en gitbox...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 10:58 pm
Mr.J Midnight Yume Mr.J IGGAD IGEN... gonk gonk gonk 0.0/10.0 x__X Ingenting matchar ihop och du har knappt några kläder. Ögonen! Ingenting matchar ögonen! Håret och tröjan passar visserligen halvt ihop men inte särskilt mycket. Och vad finns det för gräddvitt som kan matcha ihop med tröjans ränder? Skaffa dig byxor och skor, tack! Och några accessoarer! gonk för de första e ja bara här för o snacka.. o för de andra så sparar ja till soldat grejerna... tröjan fick ja i en gitbox... Om du är här för att snacka kunde du ju lika gärna gå till Swedish ICA/Konsum där alla snackar. sweatdrop Och dessutom är det ju en avatar-ratar-tråd om jag inte har fel, så det är väl inget konstigt om jag ratar dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 2:09 am
Midnight Yume Om du är här för att snacka kunde du ju lika gärna gå till Swedish ICA/Konsum där alla snackar. sweatdrop Och dessutom är det ju en avatar-ratar-tråd om jag inte har fel, så det är väl inget konstigt om jag ratar dig. Väl talat. Dessutom gillar jag din avatar. Minus är att den inte sticker ut och att den är väldigt vanlig i olika versioner. 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 3:01 am
Signstealer Väl talat. Dessutom gillar jag din avatar. Minus är att den inte sticker ut och att den är väldigt vanlig i olika versioner. 7/10 HUm.. Tycker din avtar ser ganska så ela ut på något sätt.. Ganska lagom kaxig så där.. Men det är ingenting jag direkt faller för >.< Men en 6.5 / 10 i alla fall.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 4:27 am
vågar man gå in här? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:28 am
Trinity matrix vågar man gå in här? gonk Om man läser första posten, ja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:30 am
Signstealer Trinity matrix vågar man gå in här? gonk Om man läser första posten, ja 3nodding *läst första posten* men.. jag tror att de va ett misstag att jag gick in hit faktiskt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:31 am
Inte helt. Fast du skulle nog behöva mer kläder, om du nu inte jobbar på underklädes-looken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:32 am
Signstealer Inte helt. Fast du skulle nog behöva mer kläder, om du nu inte jobbar på underklädes-looken. Nej. Jag e fattig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:38 am
Köpte augusti letter idag. Så jag har bara.. 797 g sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:37 am
Trinity matrix du får 8.5/10 av mig, jag tycker att det var fint med 'bara' underkläderna ^^ Färgerna matchar nästan perfekt med håret enligt mig och du ser ut som en grekisk gudinna. razz Typ söthetsgudinnan eller nåt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|