|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 11:21 am
en naturrlijk zijn alle nieuwkomers ook van harte welkom op het ball
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 10:24 am
Norwood Stel je zelf voor wie ben jij, hoe oud ben jij, waar kom je vandaan enz, enz. Hallo, Ik ben Erwin, Ik ben 14 Jaar oud, Ik kom uit provincie Utrecht Ik doe Vmbo, En ik loop tot nu toe op mijn onderbroek *in gaiaonline*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 10:25 am
dubbelpost sorry, Internet Flipte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 11:13 am
Welkom allemaal! biggrin  Ik ben Uumie, ben mod in dit Guild, net als nog een paar andere mensen. Ik ben dan misschien Limburgs, maar met vragen, problemen of wat dan ook kun je altijd bij de mods terecht, en dus ook bij mij. smile Een fijne tijd in dit Guild toegewenst! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 1:55 pm
Ugh... Ik ben een tijdje weggeweest uit Gaia, omdat ik nu zelf een mod ben op een ander forum. Mijn terugkeer op Gaia is nog steeds onzeker, aangezien de admin een aantal dingen in planning heeft, zoals een community comic, maar ik zal vaker proberen aanwezig te zijn.
Enfin, mijn nickname hier is MelficeXD, maar ik prefereer het als je me gewoon Melfice noemt.
Ik ben 19 jaar oud, woon in Oldenzaal en ben op het moment studie- en werkloos. Mijn echte naam is Bjorn.
Met een beetje mazzel staat er nog een intro in deze thread, dus moet je maar even zoeken. En anders heb ik hier ook een kamer in Hotel ADPE, waar wellicht nog wat staat.
Melfice, out!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 3:49 am
hoi allemaal!!
mijn naam is Arenda, ben 15 jaar en ik woon in Noord/Holland:p mijn hobbies zijn paardrijden, lezen en zwemmen (en de standaard dingen zoals msn'en enzo razz ) nou ja dat was het denk ik razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 6:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 3:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 5:57 am
Zo,
ik ben Bas, 17 jaar (klinkt oud, voel me een stuk jonger, gelukkig xd ) uhm, woon in Noord Holland, enzovoort surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 1:42 pm
hey mensjes,
Kben Hendrik woon in Anna Paulowna,Noord-Holland (ligt vlakbij Den helder voor de mensjes die er nog nooit van hebben gehoord) kben 17 jaar en word op 25 januari 18 en ik ben zo een week of twee begonnen aan gaia aan het begin was het nogal moeilijk om aan gold te komen maarja.... me hobbies Gaia, neopets, Tactics arena online, schrijven, uitgaan, console-games, helemaal nix doen enz. de rest vraag maar en ik zal editen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 11:37 pm
voel me toch een beetje te oud confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 4:46 am
Ik ben kawaiigirlie, ik ben dus 14 jaar Ik ben 177 cm (te lang) Ik doe VWO Ik zit op het moment op badminton en ik fiets elke dag zo'n 2 uur naar school. Muziek: Ik luister zo'n beetje alles, ik houd vooral van Gothicrock en punkrock, ook luister ik graag naar ace of base, maar dat is iets als oude pop whee Mijn hobby's: Verhalen schrijven, tekenen, fietsen, zwemmen, hockey, lezen en pc-en Dit vind ik niet leuk: Mensen die me kwetsen, geen gelijk hebben (dus spreek me maar niet tegen razz ) Ik in 4 woorden: Sociaal, Vriendelijk, Vrolijk, Grappig (die laatste is dus volgens anderen xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 8:24 am
Allemaal, welkom in de ADPE. breezerhoer voel me toch een beetje te oud confused ach, je bent toch nooit te oud.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2005 4:33 am
Ach, wat is oud... ik word over nog geen 5 maanden alweer 19.
*bejaard*
wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 31, 2005 4:38 am
breezerhoer voel me toch een beetje te oud confused ik weet niet hoe oud je bent.. maar te oud ben je nooit wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |