|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:15 pm
kittyocean Sannieh en zoals je ziet heb ik de ogen anders gedaan anders leken ze zo leek (dus heb wel wat van me zelf er bij gedaan lol) Super =D Gewoon je eigen stijl blijven ontwikkelen!!! ikwil morgen (als het lukt) zelf iets proberen maar dan wel dit gezicht houden want die is nog nie zo moeilijk en een goed begin voor mij) mijn broertje van 11 heeft trouwens 1 van mijn randon sig plaatjes geprobeert na te tekenen zal ik hem plaatsen voor een 11jarige is die redelijk goed gelukt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:21 pm
kittyocean Over het kleuren heb ik weinig te zeggen; ziet er goed uit ^_^ Misschien dat het hoofd wat klein is vergeleken met de torso? Maar goed, ik kan totaal geen furry art XD Daar ben ik zo bagger in XD Bedankt ^_^ Ja, meerdere mensen hebben al gezegd dat het hoofd de klein of de rest te groot is, dus je hebt waarschijnlijk gelijk... Of misschien is hij gewoon breed gebouwd razz *Moet ooit nog eens opzoeken wat de verhoudingen horen te zijn* Zoals Sannieh zegt, niet denken dat je overal bagger in bent! Oefening baart (meestal) kunst 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:24 pm
Ik ben benieuwd Sannieh!!
Siriah, het kan ook een vorm van stijl zijn ^_^ Kijk maar eens naar Tsubasa Chronicle (manga met name); de armen en benen zijn daar zo lang!!! Dus het kan ook een vorm van stijl zijn.
Ik denk er over om een art auction te houden...... wat denken jullie? Ik wil eens wat gold verdienen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:27 pm
kittyocean Ik ben benieuwd Sannieh!! Siriah, het kan ook een vorm van stijl zijn ^_^ Kijk maar eens naar Tsubasa Chronicle (manga met name); de armen en benen zijn daar zo lang!!! Dus het kan ook een vorm van stijl zijn. Ik denk er over om een art auction te houden...... wat denken jullie? Ik wil eens wat gold verdienen XD Je hebt mooie art, ik denk dat mensen er wel wat goud voor over zullen hebben ^_^ Gewoon proberen! Je hebt niets te verliezen en k**t veel goud binnenhalen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:29 pm
kittyocean Ik ben benieuwd Sannieh!! Siriah, het kan ook een vorm van stijl zijn ^_^ Kijk maar eens naar Tsubasa Chronicle (manga met name); de armen en benen zijn daar zo lang!!! Dus het kan ook een vorm van stijl zijn. Ik denk er over om een art auction te houden...... wat denken jullie? Ik wil eens wat gold verdienen XD met jou tekeningen? moet je doen echt waar en hier is die dan gemaakt door remco dudink mijn 11 jarige broertje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:34 pm
kittyocean Ik ben benieuwd Sannieh!! Siriah, het kan ook een vorm van stijl zijn ^_^ Kijk maar eens naar Tsubasa Chronicle (manga met name); de armen en benen zijn daar zo lang!!! Dus het kan ook een vorm van stijl zijn. Ik denk er over om een art auction te houden...... wat denken jullie? Ik wil eens wat gold verdienen XD Wat houdt dat nou eigenlijk precies in? Dat je op maat art maakt voor de persoon die het er het meest voor over hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:48 pm
Sannieh, wat schattig!!! Mag je zeker tegen je broertje zeggen!
En ja Darlaa, daar komt het op neer ^_^ Uiteraard zijn er mensen met niet super veel gold, dus accepteer ik ook items ^_^ Bv, als je heel goed bent in vissen en je weet dat ik een Blue Stone Boulder helmet wil.... kun je dat ook bieden!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 1:19 pm
kitty wat voor type potlood gebruik jij????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 1:27 pm
kittyocean Sannieh, wat schattig!!! Mag je zeker tegen je broertje zeggen! En ja Darlaa, daar komt het op neer ^_^ Uiteraard zijn er mensen met niet super veel gold, dus accepteer ik ook items ^_^ Bv, als je heel goed bent in vissen en je weet dat ik een Blue Stone Boulder helmet wil.... kun je dat ook bieden!!! mja, this maar dat het een voorbeeld is, en m me berichtje on-topic te ho8uden wat avatar edits van vorig weekend:    
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 1:27 pm
Sannieh kitty wat voor type potlood gebruik jij???? weet je ik probeerde net al aan een eigen ontwerpte beginnen maar krijg het gezicht nie meer zo crying 2 achter elkaar is dus te veel moet 1ste zijn van de dag anders mislukt het gewoon crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:20 am
Ik schets met een H potlood; heel zachtjes anders is het niet uit te gummen ^_^ Daarna trek ik de lijnen over met HB potlood, ook weer zachtjes. De lijnen die ik goed vind trek ik nogmaals met HB over ^_^ En dan pen of iets anders ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:21 pm
kittyocean Ik schets met een H potlood; heel zachtjes anders is het niet uit te gummen ^_^ Daarna trek ik de lijnen over met HB potlood, ook weer zachtjes. De lijnen die ik goed vind trek ik nogmaals met HB over ^_^ En dan pen of iets anders ^_^ ik heb hier namelijk een potloden set met alle potlood typen er in en ook een kleur set met kleurtjes en weer die potlood typen en ook voor 2 andere soorten tekenstyle dus geloof ook krijt achtig en metalic
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:54 pm
Houtskool, metallic, aquarel, kleurpotloden en de gewone potloden? Ik heb daar 2 sets van ^_^ Ik heb liever zachtere potloden ^_^ Je moet zelf uitzoeken wat je het fijnste vind ^_^ Dat kan voor iedereen anders zijn! Wel een advies (algemeen; ik weet niet of jij dat doet XD): zacht drukken; hard drukken is er zo moeilijk uit te gummen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:57 pm
ik zelf vind het prettig met hele scherpe en harde portloden te werken bijvoorbeeld sweatdrop verschilt bij iedereen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:14 pm
kittyocean Houtskool, metallic, aquarel, kleurpotloden en de gewone potloden? Ik heb daar 2 sets van ^_^ Ik heb liever zachtere potloden ^_^ Je moet zelf uitzoeken wat je het fijnste vind ^_^ Dat kan voor iedereen anders zijn! Wel een advies (algemeen; ik weet niet of jij dat doet XD): zacht drukken; hard drukken is er zo moeilijk uit te gummen XD ik probeer zacht te drukken maar soms druk ik iets te hard
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|