|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:12 pm
Det är ju det som är meningen xd Gillar du inte grönt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:40 pm
Snyggt, förutom byxorna som jag inte riktigt gillar, men färgerna är bra enligt mig biggrin
7/10 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:42 pm
Arachnaphobia Snyggt, förutom byxorna som jag inte riktigt gillar, men färgerna är bra enligt mig biggrin 7/10 xd Jag gillar inte masken!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:51 pm
Blixtra Jag gillar inte masken!! eek Men det gör jag blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:02 pm
Arachnaphobia Blixtra Jag gillar inte masken!! eek Men det gör jag blaugh Mjo, det är huvudsaken smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:03 pm
Blixtra Mjo, det är huvudsaken smile Ja inte har man den på fötterna wink Jag är full av taskiga skämt just nu xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:04 pm
Arachnaphobia Blixtra Mjo, det är huvudsaken smile Ja inte har man den på fötterna wink Jag är full av taskiga skämt just nu xd Hahaha!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:14 pm
Vad är värst, att jag drar skämtet eller att du uppskattar det? *fnittar som en galen sköldpadda*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:15 pm
Arachnaphobia Vad är värst, att jag drar skämtet eller att du uppskattar det? *fnittar som en galen sköldpadda* Hur f*n fnittrar en galen sköldpadda?! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:47 pm
Blixtra Hur f*n fnittrar en galen sköldpadda?! XD Som jag? blaugh *börja kasta hallonpajer på Blixtra och hoppa runt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 1:53 pm
Arachnaphobia Blixtra Hur f*n fnittrar en galen sköldpadda?! XD Som jag? blaugh *börja kasta hallonpajer på Blixtra och hoppa runt* haha! *tar choklad kakor och kastar på Arachnaphobia*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 2:02 pm
Blixtra Arachnaphobia haha! *tar choklad kakor och kastar på Arachnaphobia* *smeta in sig i choklad och rulla sig i kokos* wee, nu är jag en chokladboll xd *gå och lägga sig i en delicatoask* godnatt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 9:16 am
Arachnaphobia Blixtra Arachnaphobia haha! *tar choklad kakor och kastar på Arachnaphobia* *smeta in sig i choklad och rulla sig i kokos* wee, nu är jag en chokladboll xd *gå och lägga sig i en delicatoask* godnatt ^^ *tar en tugga av din arm* hm... de smakar choklad ^^ GOTT!! *tar en tugga till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|