|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 11, 2005 11:51 am
valley5 heyheyhey nou.. ik ben valley5, combi van bijnamen mohawkvalley en 5. 17 jaar oud, 1.70m, woon vlak bij rotterdam, ga naar school, doe n&g en ik hoop dit jaar mn havodiploma te halen. ik ben geintresseerd in kunst; vele vormen van kunst, met in het bijzonder; tekenen, schilderen, muziek, dans, toneel, sport zelf teken, schilder, stijldans, fitness en zwem ik. ook deed ik synchroonzwemmen, maar ben gestopt. euhmm.. verder.. jah, geen idee.. vraag maar raak wink nog een nummer mrgreen hoe kom jij aan je nummertje? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 3:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 4:33 am
Hmz... Ik ben dus Sandra, ben 13 jaartjes oud. Ik zit op Zwemmen bij de Boskikkers uit Rolde (Ja, ik woon dus in Drenthe, Nee, niet in Rolde). Verder houd ik heeeel erg veel van MSNen, Internet, Lezen, Schrijven en nog veel meer. (Waaronder Chocolade xp ). Buiten al die hobby's om zit ik ook nog op school, waar ik in klas 2 van het Gymnasium zit. Oh ja...Hoe kon ik dat vergeten. Ik ben HE-LE-MAAL Harry Potter gek! biggrin Verzamel allerlei stukjes uit de krant over HP, ik heb een gigantische Poster.... En dan heb ik ook nog mijn LamaVerslaving. Ja ik weet het, ik BEN ook compleet geschift!
Tot zover ik...
-=XxX=- Zandro0w
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 4:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 11:22 am
Hiya! Ik ben Leanne, 16 jaar jong en woon in Dordrecht, Holland.  (foto dan maar..) Ik ben de grootste fan van Motley Crue in Nederland ooit! Ok.. misschien overdreven, maar ben wel grote fan en ben daarom ook heel erg trots dat ik lid ben van de Motley guild. Verder houd ik ook van bands als KISS en Guns 'N Roses en Bon Jovi enzo. Dus ik doe mijn t-shirt op de foto eer aan: I heart 80s Verder zit ik op het moment op een it opleiding (als enige meisje in mijn klas) op het GLR (Grafisch Lyceum Rotterdam). En verder moet je maar vragen denk ik?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 12:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 10:34 am
Zandro0w Hmz... Ik ben dus Sandra, ben 13 jaartjes oud. Ik zit op Zwemmen bij de Boskikkers uit Rolde (Ja, ik woon dus in Drenthe, Nee, niet in Rolde). Verder houd ik heeeel erg veel van MSNen, Internet, Lezen, Schrijven en nog veel meer. (Waaronder Chocolade xp ). Buiten al die hobby's om zit ik ook nog op school, waar ik in klas 2 van het Gymnasium zit. Oh ja...Hoe kon ik dat vergeten. Ik ben HE-LE-MAAL Harry Potter gek! biggrin Verzamel allerlei stukjes uit de krant over HP, ik heb een gigantische Poster.... En dan heb ik ook nog mijn LamaVerslaving. Ja ik weet het, ik BEN ook compleet geschift! Tot zover ik... -=XxX=- Zandro0w Ja maar Lama's zijn op de een of andere manier populair op Gaia dus dat zit wel goed mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 10:44 am
Welkom allemaal =D Wat veel nieuwe leden =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 11:18 am
ehm....eh, hoi kaysja, enne hoi....Zandro0w, enne....Hardluckwoman, weet et ben beetje laat maar heb nog wel een wel-kommetje gegeven:p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 11:23 am
HardLuckWoman Hiya! Ik ben Leanne, 16 jaar jong en woon in Dordrecht, Holland.  (foto dan maar..) Ik ben de grootste fan van Motley Crue in Nederland ooit! Ok.. misschien overdreven, maar ben wel grote fan en ben daarom ook heel erg trots dat ik lid ben van de Motley guild. Verder houd ik ook van bands als KISS en Guns 'N Roses en Bon Jovi enzo. Dus ik doe mijn t-shirt op de foto eer aan: I heart 80s Verder zit ik op het moment op een it opleiding (als enige meisje in mijn klas) op het GLR (Grafisch Lyceum Rotterdam). En verder moet je maar vragen denk ik? *leest de lettertjes doordrecht opnieuw* oh das in ZH das waar ik ook zit! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 10:28 pm
Even voorstellen dan maar.
Ik ben Reza , ben 27 jaar en redelijk verslaafd aan Gaia.
weet even niet meer te vertellen (t'is namelijk 7:30 's ochtends en zit net 1 tel op mijn werk).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 11:18 am
alowa! ik ben nieuw.. nouja ik ben hier al is geweest xd ben alleen username kwijt scream sweatdrop kent iemand navyscorp? rolleyes (is al weer heel lang gelede hoor rofl )
owja zoals jullie zien ik heet eddy.. 15 jaar oud.. wat wilje nog meer weten ? ninja 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|