Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Rakkautta ilmassa tai sitten ei. Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 23 24 25 26 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seurusteletko vakituisesti?
Juu. ^^
24%
 24%  [ 14 ]
En.
47%
 47%  [ 27 ]
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole.
28%
 28%  [ 16 ]
Total Votes : 57

Zeggo

PostPosted: Tue Jul 07, 2009 2:09 pm

On tämä rakastuneisuus rasittavaa.

Tämä 25-v maitokuski osoittautui ison luokan hyypiöksi, joka kyllä pommittaa minua imartelevilla, hellyyttävillä ja oikeastaan ahdistavilla viesteillä, muttei kuitenkaan uskalla tavata minua niin millään. Taidan suosiolla antaa olla.

Iski ensirakkauden ikävä, haava repesi auki ja itkin monta päivää ystäville, kuinka kaikki oli kuin unelmaa hänen kanssaan. Tiesin koko ajan, kuten nytkin, ettei siihen ole paluuta, ei edes uutta alkua hänen kanssaan.
Naulaksi arkkuun sain pian tietää hänen seurustelleen jo puoli vuotta erään tytön kanssa, sen, josta kuulin juoruja ja jota opin vihaamaan.
Nyt vaihettiin meseosoja ja höpisemme iloisesti keskenämme... Mutta vatsaani vääntää yhä, jos muistot nousevat liian elävinä mieleen.
Tympäisevää, mutta arpi on yhä syvällä!

Lisäksi tämä ensirakkauteni, johon minun on edelleen vaikea suhtautua vain kaverina, kiusoittelee kestämättömän paljon. Halaa lujasti ja lämpimästi. Puhuu hellästi ja välittää aidosti. Usein ottaa niin lähelle, että usein se etenisi suudelmaan.
...Eijoo reiluu.

Joten en koskekaan friikkeihin vaikka miten he minusta pitäisivät, en etsi helppoa panoa keskivertojätkistä (näin suoraan sanottuna), vaan muutan Jyväskylään ja saalistan älykkäitä yliopisto-opiskelijajätkiä, grrr.

On kyllä taas varhaisteiniolo, kun useiden päivien ajan ajattelee vain sitä yhtä, jota ei vain saa. Muuta ajateltavaa, kiitos!
PostPosted: Sat Jul 11, 2009 12:45 am

Äh. Alan jo epäillä että onko tässä mitään järkeä. En vain saa siitä yhdestä selvää mitä se tahtoo.

Miksei ihmiset voi koskaan sanoa sitä mitä haluavat suoraan ennemmin kuin vihjeillä jotka on aina helppo ymmärtää väärin?

Taxet
Crew

Moth of Ucker

Newbie Humorist

9,425 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • 50 Wins 150
  • PvP 200
PostPosted: Fri Aug 21, 2009 8:21 am

Mie en saannut 5:teen kouluvuoteen kaveria jonka kanssa olla mut ku olin 3 luokal niin meijän kouluun tuli pari poikaa joku oli pikkusen söötti mut toinen oli niin ihana... (katoin kun se oli lyhyt-tukkanen blondi) Hitsi mistä hemmetist ne vitsiniekat tulee... espoostako? No sit ku olin toukofesteis(yhet partyt) niin siin lopus se kysy mun puhelin-numeroa ihan tost vaan..(pieni pilke silmäkulmas tuli vaan) mää aattelin et voi aA-Aapuva... mikä nyt neuvoks ku ei oo saanut 5:teen vuoteen kamua niin tosta tuli kuin mummot hankesta...

nyt me vaan viestitellään ja joskus en uskalla tulla lainkaan sitä poikaa kohti ku se saa aina mut noloks...(mie en oo rohkeeta tyyppiä ja vielä kun puhun niin hiljaa ja se ei aina pysty kuulemaan mua...) aina se ja muut pojat on jossain hevon puskassa tönimässä toisii... meinas toisel puhkee silmä ja toinen valitti ku yks yhel kepil hakkas sitä päähän niin se lähti poikien vessaan pillittään... confused (joskus käyn kattoo kun se ja muut isot pojat menee semmoseen "pyörivään reenkaaseen niin se pyörii siin kaks=viis kertaa niin sit ihan kuin se olis vetänyt 100x kaljan niin se kaatuu aina ... siis se blondi sweetie... lol...)
joskus toivon et se kaatuu mun päälle niin voi onnea et oon taivaissa tai sairaalassa.... 4laugh
PostPosted: Fri Aug 28, 2009 10:39 am

Mrs_Pimee_Typy
Mie en saannut 5:teen kouluvuoteen kaveria jonka kanssa olla mut ku olin 3 luokal niin meijän kouluun tuli pari poikaa joku oli pikkusen söötti mut toinen oli niin ihana... (katoin kun se oli lyhyt-tukkanen blondi) Hitsi mistä hemmetist ne vitsiniekat tulee... espoostako? No sit ku olin toukofesteis(yhet partyt) niin siin lopus se kysy mun puhelin-numeroa ihan tost vaan..(pieni pilke silmäkulmas tuli vaan) mää aattelin et voi aA-Aapuva... mikä nyt neuvoks ku ei oo saanut 5:teen vuoteen kamua niin tosta tuli kuin mummot hankesta...

nyt me vaan viestitellään ja joskus en uskalla tulla lainkaan sitä poikaa kohti ku se saa aina mut noloks...(mie en oo rohkeeta tyyppiä ja vielä kun puhun niin hiljaa ja se ei aina pysty kuulemaan mua...) aina se ja muut pojat on jossain hevon puskassa tönimässä toisii... meinas toisel puhkee silmä ja toinen valitti ku yks yhel kepil hakkas sitä päähän niin se lähti poikien vessaan pillittään... confused (joskus käyn kattoo kun se ja muut isot pojat menee semmoseen "pyörivään reenkaaseen niin se pyörii siin kaks=viis kertaa niin sit ihan kuin se olis vetänyt 100x kaljan niin se kaatuu aina ... siis se blondi sweetie... lol...)
joskus toivon et se kaatuu mun päälle niin voi onnea et oon taivaissa tai sairaalassa.... 4laugh

se poju tais tulla varmaan 3 vuotta sitte ku olin kolmannel luokal..(hei.. sori jos huomasitte et oon jäännyt luokalle kerran... @.@) oikeesti on aina kivaa laittaa pari <3<3 good weekend <3<3 .. mut joo me ymmärrämme suomea ihan hyvin mut enkul on kivempaa tekstata ku ne sanat saa niin hyvin sommattuu 4laugh

Moth of Ucker

Newbie Humorist

9,425 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • 50 Wins 150
  • PvP 200

Zeggo

PostPosted: Thu Sep 03, 2009 12:43 pm

Ahihi yks ryhmätoveri on söpö.
Ja taisin saada sen punastumaan tiekkari-infossa, kun tämä aikoi istua viereeni, ja minun piti huomauttaa, että tarvitset kyllä oman tietokoneen.

Siinä on kyllä paljon samaa näköä erään entisen ihastukseni kanssa.

Suuri rakkauteni on intissä, sen jälkeen lähtee Kajaaniin amk:hon. Ajattelin pyytää häntä suoraan treffeille jollain lomilla, mutta jänistin ja nyt olen Jyväskylässä.
Mutta tämä kaupunki on nuoria miehiä pullollaan!

Ja se ryhmäläiseni juttelee eniten miun kanssa ^o^ Hihi. Pitää keskittyä opiskeluun, mutta suon itselleni tarkasti aikataulutetun kymmenminuuttisen täyttä IHKUTUSTA II
PostPosted: Sat Sep 19, 2009 7:56 am

Hmm hmm, mitenköhän kuvailis.
Tää tyyppi on oikein mukava, meillä on paljon yhteistä ja eräänä päivänä juteltiin iltapäivästä puoleen yöhön asti - välissä paikka vaihtui yliopiston pihasta hänen kämppäänsä. Sieltä hän vielä saattoi puoleenmatkaan poiskin, ja sanoi ettei kaduttanut yhtään.. Niin romanttista että.
Olen sanonut hänelle suoraan, että kyllä minä hänet huolin, jos hän vain tahtoo, ja antanut Tuomion poskisuudelman.
...Muuutta jospa koetan taas ottaa rauhallisemmin ja sähliä vähemmän.

Niin, eksä meni kihloihin kaverini kanssa heidän seurusteltuaan ehkä kuukauden? Vähän infurious fiilis siitä tuli, mutta tämä aurinkopoika pelasti päivän hymyllä, ihanilla sanoilla ja kamomillateellä.
Jotkin asiat vain ovat ihanan yksinkertaisia.

Zeggo

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Sep 19, 2009 1:17 pm

Zeggo
kihloihin

Jos haluat olla vahingoniloinen, voin sanoa kokemuksesta että vituiks menee. Kihloihin en enää ikinä mene ennenkuin menen naimisiin. Ja siis mieluiten se naimisiin menokin tapahtuu noin muutama viikko, maksimissaan kuukausi kihlauksen jälkeen. Mutta taitaapa tuo kihlaus nykyään olla enemmän "suhteen virallistamista" joten minkäs sille mahtaa.

Itse olen aukonut taas silmiäni. Täällä päin ei ole ketään joka kiinnostaisi. Tai jos on niin ovat vielä niin nuoria että en halua olla heille mikään kasvattaja samalla. Joten silmäni ovat auenneet toiselle puolelle suomea. Itseasiassa tarkoitus olisi käydä siellä joku päivä. Tekosyyn varjolla tietenkin.

Otan nyt tällä kertaa rauhallisemmin. Syy miksi käyn siellä on ihan järkevä (jossain määrin) ja tykkään ajaa pitkiä matkoja, joten en paljasta mitään ennenkuin itse näen onko se järkevää.

Pieleen menneistä ihmissuhteista oppii ainakin kaksi asiaa: Miten tulla kyyniseksi ja miten ottaa varovaisesti.
PostPosted: Wed Sep 23, 2009 3:12 pm

Pikku-Timppa
vituiks menee

Niin minäkin uskon, mutta kun kuitenkin toinen osapuoli on kiva ihminen ja vielä jollakin asteella kaverini, niin ei huvittas nähdä eksäni pilaavan muidenkin elämää.

Lisäksi he tuntuvat sopivan toisilleen kumman hyvin, ehkä heistä tulee sitten söpöjä idiootteja yhdessä. (Kunhan minun ei tarvitse nähdä sitä juhlissa, facebookissa ja muuten.)

Pikku-Timppa

Pieleen menneistä ihmissuhteista oppii ainakin kaksi asiaa: Miten tulla kyyniseksi ja miten ottaa varovaisesti.

Niin se taitaa mennä, vaikka kyynistymistä vastaan taistelen ja varovaisuus unohtuu sillä sekunnilla, kun hormonit hyökkäävät ja tunteet potkaisevat järjen jyrkänteeltä. Sitten taas oppimaan uudestaan samaa läksyä.

Zeggo

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 1:19 am

Zeggo
Niin se taitaa mennä, vaikka kyynistymistä vastaan taistelen ja varovaisuus unohtuu sillä sekunnilla, kun hormonit hyökkäävät ja tunteet potkaisevat järjen jyrkänteeltä. Sitten taas oppimaan uudestaan samaa läksyä.

Itse yritän myös lähinnä pitää kyynisyyteni piilossa, mutta kuten jos raivoa pitää kätkettynä pitkään, se tulee ennemmin tai myöhemmin päästää ulos, tulee sama tehdä kyynisyydelle, vaikka sitä onkin helpompi säilöä.
PostPosted: Thu Dec 10, 2009 9:59 pm

Dodiin, nyt on syksy asuttu yksissä...
...vasta. Tarpeeksi draamaa parin vuoden tarpeiksi neutral Jospa se tästä rauhoittumaan alkaisi.

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Jan 13, 2010 11:08 am

En ole tänne vielä raportoinut/hehkuttanut/egonnut, mutta se reissu toiselle puolen suomea oli enemmän kuin kannattava.

Olen taas pelissä mukana. 3nodding
PostPosted: Fri Feb 12, 2010 1:12 am

Näin pitkään jaksoimme yksissäasustelua, ja nyt T olisi etsimässä omaa kämppää. Onneksi ihan lähellä (muutama sata metriä) olisi yksi mahdollinen, T menee tänään sitä katsomaan. Toivon kovasti että saisi, siellä on KYLPYAMME! Tietää että vaikka erilleenmuutto tuleekin niin rojotan siellä kaikki päivät ;P

Bah, arvasin etten vielä ole valmis leikkimään kotia, mutta tulipahan kokeiltua. Harmittaa silti ja on ihan kamalan itsekäs olo, kun T nyt kuitenkin olisi tahtonut yksissä asuilla, mutta eipä kummallakaan ole kivaa jos minä murjotan nurkassa ja rähisen. Möh.

Maybe some day.

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Nov 01, 2010 9:15 am

Ihan vain raportoidakseni lisää elämän koukeroista, olen nyt seurustellut vuoden. Ihmettelen kummasti miten yksi ja sama ihminen jaksaa katella mua, mutta ehkä se auttaa kun hän asuu hieman kauempana. sweatdrop

Armeijakaan ei haittaa parisuhteen kannalta millään lailla, koska ei me kuitenkaan nähtäisi kuin ehkä viikonloppuisin, eli kun tulen lomille, lähden lähes aina ajamaan autolla kohti länttä. Matkaa on semmoset about 500km, mutta ei se oikeastaan haittaa yhtään.

Muutto taitaa olla mulla edessä piakkoin. sweatdrop
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 23 24 25 26 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas