|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 9:36 am
Min fysiklärare idag: "Så tänk på det. Tåg KAN smyga sig på en!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 10:37 am
En konstig lärare på skolan som klagar på mig och några kompisar i klassen: "Och rätt som det är.. Så kan en klump komma gåendes och snubbla på era ben!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:38 am
Jag låg i soffan igår och var sjuk, och lillebror skulle iväg och köpa apelsiner till mig, för det är det ända jag äter när jag är sjuk.
Lillebror: "Nu går jag och köper apelsiner." Jag: "Jag är en råtta~" (observera att jag lät som ett mycket litet barn)
Jag och min pappa:
Jag: "Nu har jag fått 'Lilla snigel' i huvudet..." Pappa: "Akta bara så den inte fastnar."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 11:52 am
Hopey En konstig lärare på skolan som klagar på mig och några kompisar i klassen: "Och rätt som det är.. Så kan en klump komma gåendes och snubbla på era ben!" En klump? eek xd blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 12:09 pm
Miradjii: *klatt av sig* ninja Yannah: Det var ju rart av dig... men vad vill du vara ???
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 12:34 pm
Mikusagi Hopey En konstig lärare på skolan som klagar på mig och några kompisar i klassen: "Och rätt som det är.. Så kan en klump komma gåendes och snubbla på era ben!" En klump? eek xd blaugh Ja en klump! sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 12:38 pm
Mikusagi Miradjii: *klatt av sig* ninja Yannah: Det var ju rart av dig... men vad vill du vara ??? xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 12:45 pm
Prnill: *rik* Grim: Meh razz Prnill: Jag har 1400 på kontot. 8000 på banken, på ett annat konto. Grim: Far får fan fylla på imorrn...jag ska ju till sthlm, dammit. >_> Prnill: Ok Grim: Far får fan... *skojjigt* Prnill: Jag läste får får fan Grim: Får får får? Prnill: tänka: *har Grim ett får? och har får pengar?* Grim: *garv* Om det är en guldtacka så... Prnill: AAAAAH, dålig humor! *dör* Grim: EXTREMtte! Prnill: Extreeem T, the ultimate challenge! Grim: Ommahgadd! XD Prrnill: Ohmigosh! Grim: Ammabarn! Prrnill: Gör du? O.O Grim: ...inte just nu. >_>
Mittinatten-psyk på MSN. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 26, 2004 12:36 pm
Jag: Jag ska till Stockholms tingsrätt på Onsdag Min kompis (Anonym ninja ): Men Petra då! Vad har du nu gjort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 2:48 am
GrimCupid Prnill: *rik* Grim: Meh razz Prnill: Jag har 1400 på kontot. 8000 på banken, på ett annat konto. Grim: Far får fan fylla på imorrn...jag ska ju till sthlm, dammit. >_> Prnill: Ok Grim: Far får fan... *skojjigt* Prnill: Jag läste får får fan Grim: Får får får? Prnill: tänka: *har Grim ett får? och har får pengar?* Grim: *garv* Om det är en guldtacka så... Prnill: AAAAAH, dålig humor! *dör* Grim: EXTREMtte! Prnill: Extreeem T, the ultimate challenge! Grim: Ommahgadd! XD Prrnill: Ohmigosh! Grim: Ammabarn! Prrnill: Gör du? O.O Grim: ...inte just nu. >_> Mittinatten-psyk på MSN. :/ Ni chattar om konstiga saker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 2:56 am
"Mhmm... Ens arsel hinner faen börja mögla innan gaia har laggat klart. xp" - Jag lol
"Jag har en papper och ett penna. Jag skriva till dig va. En brev." - Jag rappar xd
jag har så roligt åt saker jag själv säger. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 2:58 am
Chibi Strawberry "Mhmm... Ens arsel hinner faen börja mögla innan gaia har laggat klart. xp" - Jag lol "Jag har en papper och ett penna. Jag skriva till dig va. En brev." - Jag rappar xd jag har så roligt åt saker jag själv säger. razz xd hah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 3:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 5:47 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 28, 2004 7:29 am
Jag: Orkar inte fånga honom, han springer ju iväg som en feg hare Viktor: Ja men.. .. uhm, du är en listig räv! Jag: En LAT räv.. .. *Gå iväg för att fånga Alex*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|