|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:43 pm
Vi har alla våra mules. :>... Jag med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 12:45 pm
Sephyre Vi har alla våra mules. :>... Jag med. ehehehehe. jag håller på och investera igen, Köpte 20 Maj brev.. och runt 10 april så jag har massa apdräkter/björn och hammi/bammi hats xD det var en chansnig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 4:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 4:05 pm
1. Ta på dig kläder 2. Bort med dom fula kängorna 5/10 För normalt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 4:09 pm
Petsy 1. Ta på dig kläder 2. Bort med dom fula kängorna 5/10 För normalt 1 ^^" 2 det var dom bästa jag hittade till det =/ mjo...har haft det förut...dock utan glasögon och halsband då... =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:20 am
kureyuki Petsy 1. Ta på dig kläder 2. Bort med dom fula kängorna 5/10 För normalt 1 ^^" 2 det var dom bästa jag hittade till det =/ mjo...har haft det förut...dock utan glasögon och halsband då... =/ Jag gillar kängorna... prova med en svart skolkjol... Okej, de är gråa, inte svarta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:23 am
kureyuki Mikusagi Demon86 Mikusagi Ögonfärgen passar inte, men jag tycker inte att du skall byta. Svansen bryter färgen, men den får dig att se vild ut. Finns det inget skägg eller något du kan prova? Håret passar, både färg och frisyr! Jag har inga bra tips. 5.7p kan man inte se dig utan mask??? Jag som kämpar för fullt för att få passande kläder till den! Hallå? Någon som vill b edömma och hjälpa? (Ännu en gång hoppar ni över mig) hmm..vet inte riktigt...för min del tycker jag inte att rött och rosa går ihop...men det är ju bara min ringa åsikt (att byta hårfärg kanske?) men jag är lite dålig på att ge tips på vad mer att sätta dit/ändra sweatdrop (ignorerar dig iaf inte) ninja Tack för hjälpen. Jag gillar inte den kombinationen heller, men jag brukar strunta i håret. Dessutom är håret LILA. Kanske... Jag skall iallafall prova massa kläder i affären...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:04 am
Mikusagi kureyuki Petsy 1. Ta på dig kläder 2. Bort med dom fula kängorna 5/10 För normalt 1 ^^" 2 det var dom bästa jag hittade till det =/ mjo...har haft det förut...dock utan glasögon och halsband då... =/ Jag gillar kängorna... prova med en svart skolkjol... Okej, de är gråa, inte svarta... jag hittade inte några vettiga svarta kängor =/ ...en kjol som jag skulle vilja ha finns inte här crying en svart "skolkjol"...har en sån på riktigkt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:11 am
Mikusagi Tack för hjälpen. Jag gillar inte den kombinationen heller, men jag brukar strunta i håret. Dessutom är håret LILA. Kanske... Jag skall iallafall prova massa kläder i affären... XD jo...men det såg jätterosa ut förut när du hade masken för ansiktet sweatdrop kimonon ser jättebra ut ^^ ...iaf en 7a ^^ ... vill ha kimonon *snor den och springer iväg* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:23 am
5/10 Det är för normalt med Gaia Shirt, Felicia's Gloves och Mp3 Player tillsammans. >.<;;; Jag gillar inte byxorna heller. Och nåt annat på huvet. Ingenting av din outfit matchar din Flower on my Head, jag menar, du har varken nåt vitt eller gult eller grönt på dig. Kanske såna här skor? *pekar på mina* Jag vet att jag har ett helt set på mig, jag borde ha på mig min nattsvarta istället, men då klagar väl folk på att jag har för svart. *bytar tröja istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:26 am
Midnight Yume 5/10 Det är för normalt med Gaia Shirt, Felicia's Gloves och Mp3 Player tillsammans. >.<;;; Jag gillar inte byxorna heller. Och nåt annat på huvet. Ingenting av din outfit matchar din Flower on my Head, jag menar, du har varken nåt vitt eller gult eller grönt på dig. Kanske såna här skor? *pekar på mina* Jag vet att jag har ett helt set på mig, jag borde ha på mig min nattsvarta istället, men då klagar väl folk på att jag har för svart. *bytar tröja istället* 7/10 lol XD det var det som var poängen med blomman XD ang resten så brukar jag byte gaiatröjan och gloves med en wing it-tröja ... (utan gloves) och väska istället för mp3spelaren...om jag har den här outfitten dvs... XD ...har ngra till ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:54 am
Det är väldigt mycket färger. (Rosa, blått, svart, vitt, gult, grönt och lila...) Välj ett par stycken istället. 6/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:35 am
Kan inte säga annat än att du behärskar rött och gult i kombination. Sött med tofflor och hår. 8.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 2:08 pm
Signstealer Kan inte säga annat än att du behärskar rött och gult i kombination. Sött med tofflor och hår. 8.5/10 Söt. whee 6.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|