|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 10:21 am
kittyocean Sannieh kittyocean Bedankt allemaal =D En ik vertrouw jou ook wel Sannieh, maar het is meer een algemene opmerking ^_^ En tja, ik had mensen die zeiden ook: 'vertrouw me'. Heb wat negatieve ervaringen dus, en ben dus SUPERBESCHERMEND als het om mijn werk gaat ^_^ kitty jij doet avi art toch???? zoja voor hoeveel??? Moet je even in mijn shop kijken; ik ken de prijs niet uit mijn hoofd =S Sorry. ik doe het meestal voor 100 maar ik spaar voor zo'b cape diej LOnsedale ook heeft van 15k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 19, 2005 12:51 am
Ik ben wat prijziger, maar ik vind ook dat ik er wel wat voor kan vragen ^_^ Maar ik accepteer ook items ^_^ Zolang het maar dezelfde waarde heeft ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 10:54 am
ik heb voor een tekening uit kitty's sig gekozen kitty jij zal hem vast herkennen ik hoop dat ik het nie verpest heb redface  kitty bedankt dat ik jou tekeningen mag gebruiken om te oefenen heart 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:05 am
Tsunami!! Wai! Dat is zo super geweldig!!!! Hij's prachtig! De wang lijkt wat bol en de kaak lijkt een deukje te hebben.
Wat ik super mooi vind:
Het haar; mooi vloeiend! Probeer alles in 1 penstreek te doen ^_^
De kroon; die krijg ik namelijk nooit meer zo goed XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:06 am
kittyocean Tsunami!! Wai! Dat is zo super geweldig!!!! Hij's prachtig! De wang lijkt wat bol en de kaak lijkt een deukje te hebben. Wat ik super mooi vind: Het haar; mooi vloeiend! Probeer alles in 1 penstreek te doen ^_^ De kroon; die krijg ik namelijk nooit meer zo goed XD teken termen kan ik nog nie dus wat bedoel je met 1 penstreek?? sweatdrop en dat deukje kwam ik ook pas met scannen achter redface maar je vindt hem wel leuk???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:09 am
Duh! Ik heb hem zelfs gesaved!
Met 1 penstreek bedoel ik: probeer alles in een vloeiende lijn te maken. Dus het haar doe je in 1 lijn; je haalt hem tussendoor niet van het papier (nou ja, elke lijn in 1 keer XD). Het vraagt wel wat controle over je potlood/ pen ^_^ De lijnen zijn dan wel mooier en lijken niet zo hakkerig/ haperig ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:10 am
kittyocean Duh! Ik heb hem zelfs gesaved! Met 1 penstreek bedoel ik: probeer alles in een vloeiende lijn te maken. Dus het haar doe je in 1 lijn; je haalt hem tussendoor niet van het papier (nou ja, elke lijn in 1 keer XD). Het vraagt wel wat controle over je potlood/ pen ^_^ De lijnen zijn dan wel mooier en lijken niet zo hakkerig/ haperig ^_^ sorry maar dat komt door me hand "de wond" omdat het pijn deed moest ik tussentijds stoppen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:11 am
Vandaar XD Ik blijf dat vergeten XD Stomme ik XD Nou ja, je kan de tip altijd onthouden =P En wat je onzin vind, let je gewoon niet op ^_^ Enig idee wanneer je wond richtig redelijk geheeld zal zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:14 am
kittyocean Vandaar XD Ik blijf dat vergeten XD Stomme ik XD Nou ja, je kan de tip altijd onthouden =P En wat je onzin vind, let je gewoon niet op ^_^ Enig idee wanneer je wond richtig redelijk geheeld zal zijn? de bovenkant is geheelt en dicht maar de binnenkant nog niet het licht aan elk lichaam anders zelf heb ik nog nooit z'n wond gehad dus kan ook niet schatten hoelang het ongeveer duurt het is nu al 8 a 9 weken terug ofzo heb nog altijd moeite met dingen vasthouden (en dan moeten we met koken op school een groot mes vasthouden, ik kreeg meer hulp van de 3de jaars die ons begeleiden, de 2 jongens stonden steeds bij mij mij te helpen omdat ik beetje moeite heb met hakken met dat mes cry )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:17 am
kitty bij deze vraag ik jou toestemming om mijn tekening op het adpe topic te mogen plaatsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:19 am
Tja, ik heb liever niet dat je hem er neer zet, omdat er niet op de tekening zelf staat dat je hem hebt nagetekent van mijn tekening, en je eigen handtekening (of digitale handtekening) staat er ook niet op. Je hoeft maar 1 idioot te treffen die denkt dat hij hem welk mag kopieren.... ik ben er gewoon erg beschermend over. Als je er nou digitaal op zet: gemaakt door Sannieh; nagetekend van een tekening van Kitty Ocean, dan is het al heel wat veiliger (voor mijn gevoel) ^_^
Ik snap btw wat je bedoelt. Ik heb in July 2 schrammen op mijn benen opgelopen door hondenriemen die er perongeluk om heen kwamen, en je ziet ze nu nog zitten O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:23 am
kittyocean Tja, ik heb liever niet dat je hem er neer zet, omdat er niet op de tekening zelf staat dat je hem hebt nagetekent van mijn tekening, en je eigen handtekening (of digitale handtekening) staat er ook niet op. Je hoeft maar 1 idioot te treffen die denkt dat hij hem welk mag kopieren.... ik ben er gewoon erg beschermend over. Als je er nou digitaal op zet: gemaakt door Sannieh; nagetekend van een tekening van Kitty Ocean, dan is het al heel wat veiliger (voor mijn gevoel) ^_^ Ik snap btw wat je bedoelt. Ik heb in July 2 schrammen op mijn benen opgelopen door hondenriemen die er perongeluk om heen kwamen, en je ziet ze nu nog zitten O.o ik zal het er door heen bewerken aan de onderkant okay?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:36 am
Super!!! Ik ben nu helemaal gerust gesteld =D *knuf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:39 am
kittyocean Super!!! Ik ben nu helemaal gerust gesteld =D *knuf* dus nu mag ik hem posten??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|