|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:41 am
Jag nyss på Msn: gonk
Usch vad jag luktar gott gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 9:58 am
Träffade Kim igår whee och vad är det första jag gör då? xd
Jag: Kiiiim! *Glomps* Kim: Oh my gaaad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:35 am
ecchan "två brunögda kan få ett blåhårigt barn" MoRiBaZ. "de flesta japaner kan åtminstonde lite japanska" MoRiBaZ igen. "de ser ut som små tummar" kureyuki angående musungar. Haha, genetik!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 5:10 am
miki~kun: nejmen *-kun, du ar ju byxmyndig! det maste vi fira genom att gora nat kul!!
[tiny:gonk] [lemon:asg] [*-kun:blush] [tiny:angst] (*-kun heter egentligen inte *-kun. surprised ninja xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 8:47 am
halcyon. robot chant miki~kun: nejmen *-kun, du ar ju byxmyndig! det maste vi fira genom att gora nat kul!!
[tiny:gonk] [lemon:asg] [*-kun:blush] [tiny:angst] (*-kun heter egentligen inte *-kun. surprised ninja xd ) ...GONK! stressed tror att vi ska vara lite mindre vulgiga gonk men det ska jag säga.. läste just boyslove mangan... och rodande! *asg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 10:43 am
"Vad är det här? Voff Voff?" - Peter "En hund." - Josef "Och vad är det här? RAWR!!! GRRRRR!!!!" - Peter "En hamster." - Josef
xd Observera att Josef är 17 år gammal. Och en hamster säger inte RAWRR GRRR!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 11:30 am
Jag och min jäääätte dåliga hörsel gonk "Jag har skickat henne två st" "Va?! Ska du stycka henne?!"
Och.. "Håller tröjan framför mig* .. För stor *Håller den framför Jazz* Lagom" "Meh!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 11:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 11:43 am
>_<; jag för en liten stund sedan: "mmmm....juice.......*märker att jag ställt gaffeln i glaset istället för i skålen med pasta som jag egentligen skulle äta..men det blev juicen istället XDDD<_<;* ...O_o!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 12:09 pm
Sostrate >_<; jag för en liten stund sedan: "mmmm....juice.......*märker att jag ställt gaffeln i glaset istället för i skålen med pasta som jag egentligen skulle äta..men det blev juicen istället XDDD<_<;* ...O_o!" xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 8:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 12:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:04 am
halcyon. robot chant miki~kun: nejmen *-kun, du ar ju byxmyndig! det maste vi fira genom att gora nat kul!!
[tiny:gonk] [lemon:asg] [*-kun:blush] [tiny:angst] (*-kun heter egentligen inte *-kun. surprised ninja xd ) lol blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 5:50 am
"Min höger är din vänster, och min vänster är din höger" "Du är ju knäpp"
"Lass!" "Det heter glass" "Det var det jag sa! Lyssnar du inte?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 7:28 am
Chibi_Chocobo halcyon. robot chant miki~kun: nejmen *-kun, du ar ju byxmyndig! det maste vi fira genom att gora nat kul!!
[tiny:gonk] [lemon:asg] [*-kun:blush] [tiny:angst] (*-kun heter egentligen inte *-kun. surprised ninja xd ) lol blaugh whee synd att man inte var där då.... XD domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|