|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2010 5:30 pm
Niddler Det blir en massa pronomen ibland när man pratar om Krim ._. Hippie: Kalla he... honom en "han"! *har inte sett Det* What the Gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2010 2:15 pm
(23:04:28) Mikusagi: Alltså är jag säkert jättefertil D: (23:04:42) Krim: ql för dej (23:04:45) Mikusagi: NEJ (23:04:52) Mikusagi: TÄNK OM JAG BLIR VÅLDTAGEN D: (23:04:56) Krim: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (23:05:01) Krim: abort då (23:05:09) Mikusagi: Ja men det är ju inte kul (23:05:11) Mikusagi: GÖR ONT (23:05:16) Krim: a**å (23:05:19) Krim: tänk om det är jättekul (23:05:23) Krim: vet du ju inte (23:05:23) Mikusagi: xDDDDD (23:05:31) Krim: AMEN HUR KAN DU SÄGA ATT DET INTE ÄR (23:05:35) Krim: KANSKE FNISSAR HELA TIDEN XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 14, 2017 2:19 pm
Den här var för tråkig för Facebook så jag lägger den här i stället.
För några kvällar sen tittade jag och Jacko på ett program om Rokoko och lärde oss hur det uttalades på engelska - det låter jättefånigt! Så vi har härmat det sen dess. Nu går vi igenom såna där stilar and Jag: Rokoko och barock är ju typ likadant, jag tänker kalla båda för "barokoko" Jacko: (tillgjort engelskt uttal) "Barococo" Jag: Är inte det USA:s förra president?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2018 5:28 am
Från inatt efter att kamraten Jacko har sovit lite efter att vi sett Charité på Netflix
Jacko (första orden jag hör) : Är det någon vi ska hämta? Jag: (tänker att Jackos dyslexi gör att nästan alla orden blir fel) Menar du att vi ska borsta tänderna? Jacko: Nej! Jag: Då tror jag att du pratar i sömnen. Jacko: Sluta, jag gör inte det. Jag menar, vad heter det? Jag: Ska vi hämta Rut och Rosa (våra gosedjur)? Jacko: Det är väl också bra, men jag menar, om du och jag är här, är alla här då? Jag: Ja? Jacko: Bra, så ingen ska hämtas? Jag: Jag tror fortfarande att du sover. Jacko: Sluta vara taskig! Men du vet, vad heter personen? Ida? Jag: Ida Lenze? Från serien? Mm jomen Ida Lenze ska vi hämta så klart [skrattar] Jacko: Sluta skratta åt mig, du är taskig, du tolkar mig inte välvilligt! Inte Ida Lenze men skådespelaren. Jag: Jahaaaa vi ska hämta skådespelaren! [håller inne ett fniss] Jacko: Men sluta! Du vet resor ... Jag: Ja? Jacko: I dåtid och nutid. Jag: Mm vi reser till dåtiden och hämtar Ida Lenze, du sover inte alls hör jag. Jacko: Du är så taskig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|