|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 11:55 am
The Fury In A Box ABIGAIL! SPELA RYSKA MARSCHEN! OCH ARNOLD! DU SPELAR PÅ HELVETESBALALAIKAN! NUU! ROSALIND! STRÄCK PÅ RYGGEN OCH SÄTT DIG VID PIANOT! SKYNDA! SPRING!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 8:12 am
Mivhip Miku skickar ett sms till Arla: ARLA! Arla ringer till Miku för att fråga vad det var. Arla: Var det något du ville? Miku: Nej, jag ville bara säga en sak... Arla:... Miku:... Arla: Vill du säga det i ett sms istället? Miku: Aah... Dom lägger på. Jag: Alltså Miku <3 Arla: Miku FTW. Miku åt folket. (Och sedan något på något konstigt språk) heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 09, 2009 5:20 am
Hört på nakenbadet:
OM DU INTE FÅR STÅND NU ÄR DET FAN EN FÖROLÄMPNING!
---
Grim: a**å, det finns de som gör decora bra och sen finns det de som tror att det räcker att ha en låda accessoarer och diverse leksaker som man tömmer över huvudet och använder det som fastnar.
Det var en ström av uddigheter på Gotland, skriver ner dem när hjärnan fungerar igen~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 09, 2009 8:49 am
Miku till Rufus: Du tänker på ankor lika ofta som Kyuu tänker på penisar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 10, 2009 1:25 pm
Mikusagi Miku till Rufus:Du tänker på ankor lika ofta som Kyuu tänker på penisar. Läste detta när jag var hemma hos Kyuu, Kyuu typ: "STÄMMER JU INTE! Eller kanske... > 3>; Beror på hur ofta du tänker på ankor. :'D"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 12:01 am
Jag har nyss stressat mig hem, och tvingat Sargoth att småspringa, för att hinna se Doobidoo (SJ hade förseningar) Jag skyndar mig att slå på TV:n, för att upptäcka att där är insamling för Världens barn istället för programmet jag vill se.
Miku: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag hatar barn! Sarg: Och du skall bli lärare! Miku: ... *tänker* Jag hatar fattiga barn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 10:44 am
Mikusagi Jag har nyss stressat mig hem, och tvingat Sargoth att småspringa, för att hinna se Doobidoo (SJ hade förseningar) Jag skyndar mig att slå på TV:n, för att upptäcka att där är insamling för Världens barn istället för programmet jag vill se.Miku: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag hatar barn! Sarg: Och du skall bli lärare! Miku: ... *tänker* Jag hatar fattiga barn! DU ÄR EN HEMSK MÄNNISKA! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 11, 2009 4:14 pm
Mikusagi: Ofta Krim skulle bah "Hej! Jag är en tjej som är tuff"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 4:40 pm
(01:38:40) Mikusagi: Skall jag lägga till [namn] på Facebook? (01:38:54) Mikusagi: HEN SPELAR MAFIA WARS! (01:38:58) Mikusagi: Välkommen till min vänlista!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 16, 2010 4:28 pm
Grim - Redhead Deadhead säger (01:24): varför bygger du en *****? Grim - Redhead Deadhead säger (01:25): skapat många ***** eller? Archimedes säger (01:25): xDDDDD hogwarts Grim - Redhead Deadhead säger (01:25): Få de inte plats? Archimedes säger (01:25): xDDDDDDD Grim - Redhead Deadhead säger (01:25): AAASAJUDET Archimedes säger (01:25): DU SKA SE HEMLIGHETERNAS KAMAMRE SÅ JÄVLA FIN XD Grim - Redhead Deadhead säger (01:25): *****
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 5:30 pm
Rufus sjunger: "REISE REISE, KEBNEKAJSE"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 14, 2010 11:19 am
Namnet på den frånvarande studenten är fingerat!
Student 1: Var är Josef? Student 2: *klappar på magen som om hen nyss har ätit något och är jättemätt* Miku: xd *tänker att Student 2 skojar om att hen har ätit upp Josef* Student 2: Det är inte kul. Han har problem med magen och är på sjukhus. -tystnad- Miku: ... Lite kul är det *sneglar på Student 1* Student 1: *fnissar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 2:42 pm
Asura: Det haglar Kina puffar! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 6:41 am
yennifer Telefon försäljare ringer och jag ber min kompis svara "Björnes magasin" Kompis: Björnes magasin! Försäljare: Ja hej jag ringer från _______, är det Karl Erik jag ska prata med om detta? Kompis: Nä, det får du nog ta med snigel -jag och kompis börjar asgarva- Försäljare: Haha ja nu hör jag att något festligt hände! Kompis: HAHAHAHAH Försäljare: jaja.. jag får väl låta dig fortsätta skratta.. Tog den här från typ sidan 202. DEN ÄR ROLIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|