Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Demona Diva

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 5:41 am

MelficeXD
Sannieh
MelficeXD
Sannieh
MelficeXD
Die ene ingekleurde tekening is machtig mooi.

Goed gedaan.

Vorr die persoon die een boek over tekenen zoekt, ik beveel je het boek "Eenvoudig Anatomie tekenen" aan. Ik heb die zelf ook en is zeer goed.
die ingekleurde was me voorbeeld die vondt ik op internet dus is niet van mij sweatdrop

Ah, my bad.

Maar die andere getekende zeemeermin ziet er ook heel goed uit hoor! De gekleurde versie vile alleen meer op doordat 'ie gekleurd was, volg je me nog?

Ya.
dat was mijn voorbeeldje ik zit nog in de nateken fase

Heh, iedereen begint daarmee. Geen schande om na te tekenen.
ik zoek nog makkelijk natekenen tekeningen maar ik kan nix vinden kan iemand me helpen??? of mag ik werk van 1 van jullie natekenen om mijn art te vorderen als ik het dan post zet ik er bij dat het orginee; van die persoon is enzo

ben wanhopig opzoek sweatdrop
MelficeXD rolled 5 100-sided dice: 94, 59, 16, 1, 26 Total: 196 (5-500)
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 5:51 am

Zoals eerder is vermeld zou je op zoek kunnen naar tekenboeken, zoals "eenvoudig anatomie tekenen" van Christopher Hart. Of de Manga-serie (Bishoujo, gevechten etc.).

Daar zitten genoeg voorbeelden in.

En internet is natuurlijk ook een goede hulp. Veel plaatjes te vinden, als je de goede zoektermen maar gebruikt.  

MelficeXD

ButtonFly

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:02 am

Mijn tekeningen/schilderingen mag je wel als voorbeeld gebruiken (Niet dat ze zo geweldig zijn stare ), maar ik heb liever niet dat de originele versies op andere sites geplaatst worden.
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:06 am

MelficeXD
Zoals eerder is vermeld zou je op zoek kunnen naar tekenboeken, zoals "eenvoudig anatomie tekenen" van Christopher Hart. Of de Manga-serie (Bishoujo, gevechten etc.).

Daar zitten genoeg voorbeelden in.

En internet is natuurlijk ook een goede hulp. Veel plaatjes te vinden, als je de goede zoektermen maar gebruikt.
voor die boeken moet ik ze aan me vriendin vragen want zelf kope kan ik niet geen geld

en internet zijnalleen de moeilijke te vinden crying gonk crying

Demona Diva

Demona Diva

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:09 am

ButtonFly
Mijn tekeningen/schilderingen mag je wel als voorbeeld gebruiken (Niet dat ze zo geweldig zijn stare ), maar ik heb liever niet dat de originele versies op andere sites geplaatst worden.
als ik iets plaats is hier op gaia
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:12 am

Sannieh
ButtonFly
Dan plaats ik ze liever zelf. Ik klink nu misschien heel bitchy en gierig, maar mijn tekeningen betekenen heel veel voor me, vooral na wat er laatst is gebeurd.  

ButtonFly

Demona Diva

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:17 am

ButtonFly
Sannieh
ButtonFly
Dan plaats ik ze liever zelf. Ik klink nu misschien heel bitchy en gierig, maar mijn tekeningen betekenen heel veel voor me, vooral na wat er laatst is gebeurd.
ik weet hoe het is ook ik ging flink te keer tegen oranje toen hij de tekening die hij voor mij inkleurde hier plaatste dat was cassi's tekening en is meer waard dan wat dan ook
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:45 am

Ai.... iedereen begint met natekenen? XD Oei, heb ik wat verkeerd gedaan XD Ik heb namelijk nooit eicht nagetekent. Zelfs poses werden altijd ietwat anders XD

Mijn werk mag best voor oefendoeleinden gebruikt worden, maar ik wil wel, dat als je het online zet, je overduidelijk erbij zet dat ik het orgineel heb gemaakt ^_^ Heb wat last van Art Thieves gehad scream

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:47 am

MelficeXD
Roll 3d6 and get at least 9 before you continue reading. XD Dungeons & Dragons humor. ^_^

Maar goed. Een recent schetsje van me:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

En dezelfde schets gekleurd in Photoshop. Het is niet zo goed als wat anderen doen, en ook nog een beetje slordig, maar het is een begin, non? O ja, de neus is ook bagger, ik weet het.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Goed gedaan hoor =D Ik kan dat niet!!
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:48 am

kittyocean
Ai.... iedereen begint met natekenen? XD Oei, heb ik wat verkeerd gedaan XD Ik heb namelijk nooit eicht nagetekent. Zelfs poses werden altijd ietwat anders XD

Mijn werk mag best voor oefendoeleinden gebruikt worden, maar ik wil wel, dat als je het online zet, je overduidelijk erbij zet dat ik het orgineel heb gemaakt ^_^ Heb wat last van Art Thieves gehad scream
kitty je weet dat ik dat nie doe ik steel nie en je weet dat ik er bij zet wie ze maakte kijk maar die ik van cassi had gepost

Demona Diva

Demona Diva

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 6:58 am

kitty ik ben jou deviantart aan het bekijken en ben helemaal gek op dat bruidspaar die is zo mooi eek
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 7:03 am

Sannieh
kitty ik ben jou deviantart aan het bekijken en ben helemaal gek op dat bruidspaar die is zo mooi eek

idd!!!

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 7:49 am

Bedankt allemaal =D

En ik vertrouw jou ook wel Sannieh, maar het is meer een algemene opmerking ^_^ En tja, ik had mensen die zeiden ook: 'vertrouw me'. Heb wat negatieve ervaringen dus, en ben dus SUPERBESCHERMEND als het om mijn werk gaat ^_^
PostPosted: Sun Sep 18, 2005 8:14 am

kittyocean
Bedankt allemaal =D

En ik vertrouw jou ook wel Sannieh, maar het is meer een algemene opmerking ^_^ En tja, ik had mensen die zeiden ook: 'vertrouw me'. Heb wat negatieve ervaringen dus, en ben dus SUPERBESCHERMEND als het om mijn werk gaat ^_^
kitty jij doet avi art toch???? zoja voor hoeveel???

Demona Diva

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 18, 2005 9:56 am

Sannieh
kittyocean
Bedankt allemaal =D

kitty jij doet avi art toch???? zoja voor hoeveel???

Moet je even in mijn shop kijken; ik ken de prijs niet uit mijn hoofd =S Sorry.
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games