|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 6:57 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:04 am
Jag uppskattar! jag uppskattar whee Och de andra jag skickar infon till.. surprised tack tack!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 12:21 am
Quote: Det 䲠risk f?tt det ska bli tr宧t som det redan 䲠och det v夡r inte gott om vi dessutom ska ha ett 10-tal galna J-Cultare som rusar runt och leker med plastsv䲤 i samma klunga. ROFLMFAO!! ;____; XDDD! <33! du får förlåta oss pjäj ^^;.. bara 10pers XD;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 12:39 am
Drevlin Aranea H�r hos mig (och resten av Stockholms l�n) kostar det minst 30 kr med bussen om du betalar kontant... S� V�ster�s �r inte dyrast ._. 30 kronor!?! eek xp Jag som alltid tyckt 20 �r mycket. Ok...poor you people. Sj�lv har jag turen att f� busskort av f�r�ldrarna s� jag �ker gratis buss h�r i V�ster�s just inom stadslinjerna. 3nodding 30kr är väl om man åker inom samma zon? Om jag skall åka till stan blir det nog 45... men jag vet inte, jag använder remsa eller kort. En remsa kostar (reducrat pris) 95 kr, och har 20 grejsimojser. Till och från skolan blir 6 grejsimojser... Det tar tre dagar, så har man bara två grejsimojser kvar. På tre dagar har jag alltså åkt för 100 kr.
Ehm... iallafall... jag skall åka bil till Västerås, och jag hoppas att jag blir skjutsad ända fram (okej, jag kan gå för jag är inte lat, men jag hittar nog inte). Blev extremt förvirrad när jag var i Göteborg, hittade inte... men så kom några ungdomar i konstiga kläder så jag och min kompis smög efter dem. Always follow the nerds!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 12:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 12:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:23 am
Man kanske skippar övernattningen och sätter sig hemma med WoW istället ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 2:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 3:03 am
TheBoondockSaint N�gon som vill g�ra mig s�llskap? jag har 2 datorer med wow p� xd gaypr0n is teh gay Jag vill! xD Fast jag lirar ju på sylvanas. Starta nya karaktärer? xO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|