|
|
|
|
Posted: Fri Jun 06, 2008 2:33 pm
Patrik Isakson uppträder i Ulriksdal.
Patrik: Och i den här parken förlorade jag... haha.. ja det var inte plånboken i alla fall. ;')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 4:13 am
Miku: Hallå titta en blå registreringsskylt! Är det en sådan där patriark? Lingon: ... Miku: Nej, så heter det inte... Lingon: En diplomat? Miku: Ja! Lingon: Sådärja! Miku: Patriark och diplomat är ungefär samma sak... Lingon: Nej. Miku: Lika dåligt?
Miku: Hallon-TV har en miniserie om en matriark. När jag tittade på det så födde hon barn. Hon krystade en massa och så födde hon ett blomkålshuvud! Lingon: VAH? En konsult? Miku: Nej, ett blomkålshuvud. Lingon: *lättad* Jahaaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 1:48 pm
mina syskon pratar om hur förskräckta de var när de svor för första gången. "...och jag gömde mig under bordet hela dan för att jag blev så rädd för att jag svor åt dig..." matilda känner att hon vill bidra: "En gång när jag var på dagis så kom det en pojke och frågade VAD GÖR DU!! och jag bara "...men jag gör ju... ingenting!"
*matilda rycker på axlarna och ser förvånad ut* *alla väntar på en fortsättning* *slut på historien*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 17, 2008 1:28 pm
Fotnot (fast överst i inlägget): Perre är min pappa.
Mamma: *menar en bild i datorn* Det där är ju likt Perre! Miku: Ja, visst är det? .___. Mamma: Vem är det? Miku: ... Miku: Jag.
Jag skall aldrig skaffa mustasch och jag skall alltid ha glasögon på mig. Forever and ever and ever.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 01, 2008 12:16 pm
Jag har nyss berättat att kursansvarige kom in med en unge i föreläsningssalen. Mamma: Man skall ju inte tro att det är okej att ta med sig barn bara för att det är ett lärarprogram! Det är som om jag när jag gick mentalskötarkursen skulle ha tagit med mig en tokig moster!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 18, 2008 1:36 pm
Tor (5år): Det var jättekul att sova här när jag gjorde det. Oskar: Vill du inte sova över ikväll då? Tor: Nääh... Jag har ingen pyjamas! eek
Srsly, sättet han sa det på och uttrycket gjorde kvällen. <<: Ska lätt använda det som anledning om jag inte vill sova över nångång~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 12:20 pm
Vi ser på TV, Robins.
Pappa: Han (programledaren, komiker) är lite bra, men jag tål inte det där språket de pratar. Jag: Skånska? Pappa: Ja.
Min pappa är rasist, homofob och typ... Skåne-hatare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 11, 2008 3:08 pm
Kamrat Drik berättar för mig om Space Invader Zim.
Drik: Det är en alien som har kommit till Jorden och fått en robot. Den roboten den är typ malfunctioning så den gör inte som den skall! Den gör helt galna saker! Den påminner mig om dig faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 23, 2008 12:59 pm
(ett nytt MSN-fönster poppar upp helt plötsligt)
Arla säger (21:54): exit Arla säger (21:54): oj Mikusagi säger (21:54): Slant du med fingrarna eller är du bara glad att se mig? Mikusagi säger (21:54): ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 02, 2008 3:11 pm
Mitt i en konversation mellan en kompis och mig.
Kompis: Kom du bara. Jag: Okej, men vart? Kompis: Var du vill. Jag: Oj då, nu blev det svårt.
Så knasigt det kan bli ibland~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 04, 2008 8:05 am
Mikusagi säger (17:03): Nu må jag klä mig Mikusagi säger (17:03): *försöker prata norska* Mikusagi säger (17:03): Spörse norsk.... Drik | Folkestyre hey! säger (17:03): ;P Mikusagi säger (17:03): Nu må jeg klä meg? Drik | Folkestyre hey! säger (17:04): Nå må jeg kle på meg biggrin Mikusagi säger (17:04): Nå må jeg kle på meg!
Jag ville klistra in det någonstans för att visa hur bra jag är på norska. Bäst är jag när jag härmar razz Nej, inte så udda sucks for youuuu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 1:15 am
Drik og pojkigheten säger (10:09): björnsbytare ba "du har 49 leiligheter" Mikusagi säger (10:10): Har du ju inte, du har bara 1. Drik og pojkigheten säger (10:10): nej, men.. byte mot. du vet, sånne som matcher mine krav. Mikusagi säger (10:10): Aa. Mikusagi säger (10:10): I så fall ingen. Drik og pojkigheten säger (10:10): jo, många. Drik og pojkigheten säger (10:10): biggrin Mikusagi säger (10:11): Nej, du bah måste ha balkong måste ha sauna måste ha nytt kök måste ha jacuzzi. Drik og pojkigheten säger (10:11): eller hur biggrin Drik og pojkigheten säger (10:11): egen slaaav Mikusagi säger (10:12): Måste ha anarkafeministiska polygama asexuella queera grannar. Mikusagi säger (10:12): Som gillar norrmän. Drik og pojkigheten säger (10:12): biggrin
Spam spam Tur att ni har mig så det blir inlägg här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 12:45 pm
Pappa om Tony Irving:
Någonstans har han en läggning jag inte tycker om.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 1:48 pm
(22:42:27) Arla: Fel
Du har angivit felaktiga inloggningsuppgifter. Det användarnamn som angivits är därför spärrat under några minuter. (22:42:40) Mikusagi: Var? (22:43:00) Arla: Handelsbanken. (22:43:09) Mikusagi: Fail you (22:43:13) Arla: Fail I. (22:43:29) Mikusagi: Det låter lite som ett verb. (22:44:09) Arla: Vad låter som ett verb? (22:44:53) Mikusagi: fail (22:44:56) Mikusagi: Bah fail you (22:45:01) Mikusagi: I'll fail you (22:45:05) Mikusagi: I'll kill you (22:45:08) Arla: ... Det är ett verb hallå. (22:45:12) Mikusagi: ... (22:45:20) Mikusagi: Fail
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |