|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 9:20 am
number_17 Adragonfly ik ben een jongen, lol dan kleed ik mn ava op de manier die ik leuk vind lol, dat kan dan wel kloppen wat je zicht maaruhh.. *points @ siggeh* edit: klink ook zo stom... "mam, pap ik moet jullie iets veretllen... ik ben verliefd geworden op een pixel"  Pijnlijk! Dat is een flinke misser!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 5:50 am
ButtonFly number_17 Adragonfly ik ben een jongen, lol dan kleed ik mn ava op de manier die ik leuk vind lol, dat kan dan wel kloppen wat je zicht maaruhh.. *points @ siggeh* edit: klink ook zo stom... "mam, pap ik moet jullie iets veretllen... ik ben verliefd geworden op een pixel"  Pijnlijk! Dat is een flinke misser!!! ik ben zo niet lolzz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 9:57 am
Ik ben ook nieuw! Ik ben Evelien uit Hengelo, ik heb een dikke parkiet en eigenlijk niet bijzonder veel te vertellen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 10:25 am
Uglybone Ik ben ook nieuw! Ik ben Evelien uit Hengelo, ik heb een dikke parkiet en eigenlijk niet bijzonder veel te vertellen sweatdrop haha lol, er is veel te vertellen.. al kan ik dat eerlijk gezecht ook niet 1,2,3 uit m'n duim zuigen XD (gut gut ben weer onzin aan t uitkramen XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2005 6:16 am
weer een nieuweling hier razz
ik zal maar even iets over mezelf zeggen in een paar woorden. marieke 21 jaar kamer in utrecht kunstacademie hoi! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 3:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 3:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 3:57 am
Ik ben ook soort van nieuw xd Ik ben Sanne en ben 16 jaar en woon in Den Haag en ehh... Verder doe ik 5havo en dus laatste jaar en daarna de grote mensen wereld in xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 4:10 am
hallo mensjes
dit is altijd zoon iritand stuk je om je zelf eve snel voor testellen
naja ik ben Tibor 16 jaar woon in losser ( bij enschede dat kent vast iedereen blaugh ) doe het mbo niveau 4 en let bij mij niet op spel fouten ik ben dislecties euh wa moed ik nog meer neezeten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 4:17 am
QYDrop hallo mensjes dit is altijd zoon iritand stuk je om je zelf eve snel voor testellen naja ik ben Tibor 16 jaar woon in losser ( bij enschede dat kent vast iedereen blaugh ) doe het mbo niveau 4 en let bij mij niet op spel fouten ik ben dislecties euh wa moed ik nog meer neezeten sweatdrop hoihoi en welkom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:17 am
Myiako Ik ben Vorleak (weet het is raare naam, is ook een Cambodjaanse naam sweatdrop ) vrienden noemen me Vork blaugh Ik ben 14 jaar en woon in Belgi� , Antwerpe-Merksem Zit in het 3e middelbaar en volg ASO-wetenschappen, zit op dezelfde school als Noa 3nodding Hou van manga en anime rofl
dat is het zowat zo bekent is noa hier niet hoor xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 11:39 am
heart hoi *zwaait* Ik ben Renee-Emma, 16 en uit Brabant ^_^ ben hier best wel heel erg nieuw 0_o , ik ben hier verzeilt geraakt door een vriendin van vampirefreaks (das een website) anyway, heb een lieftallig vriendje van 18, uit a'dam :p *zoekt het ver* en ik vind het heel lief dat jullie me toegelaten hebben hier wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 12:04 pm
welkom allemaal ^_^ *hugs alle nieuwe leden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 12:37 pm
Dank je! *hugs alle oude leden :p* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:03 pm
Limaradragon Dank je! *hugs alle oude leden :p* heart dan ben je nog wel even bezig wink blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |