|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 5:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 6:26 am
ButtonFly's DA PageEr staat nog niet zoveel, maar ik zou het fijn vinden als mensen hem even bekeken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 6:31 am
Ook ik heb nieuwe art op mijn DA PAGE staan ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 6:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MelficeXD rolled 3 6-sided dice:
5, 1, 3
Total: 9 (3-18)
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 8:25 am
Roll 3d6 and get at least 9 before you continue reading. XD Dungeons & Dragons humor. ^_^
Maar goed. Een recent schetsje van me:

En dezelfde schets gekleurd in Photoshop. Het is niet zo goed als wat anderen doen, en ook nog een beetje slordig, maar het is een begin, non? O ja, de neus is ook bagger, ik weet het.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 10:23 am
MelficeXD Die ene ingekleurde tekening is machtig mooi. Goed gedaan. Vorr die persoon die een boek over tekenen zoekt, ik beveel je het boek "Eenvoudig Anatomie tekenen" aan. Ik heb die zelf ook en is zeer goed. die ingekleurde was me voorbeeld die vondt ik op internet dus is niet van mij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 10:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 10:43 am
ik heb deze ook al in het forever young topic gepost, maar ik post het hier nog een keer om meer mensen aan het lezen van het verhaal te krijgen.

ik ben niet echt blij met sushi's outfit (de linker), en de kleuren vallen naar mijn mening ook tegen. nou laat mij jullie mening eens horen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 10:49 am
Zakou Nenharma ik heb deze ook al in het forever young topic gepost, maar ik post het hier nog een keer om meer mensen aan het lezen van het verhaal te krijgen. ik ben niet echt blij met sushi's outfit (de linker), en de kleuren vallen naar mijn mening ook tegen. nou laat mij jullie mening eens horen. geweldig!!!!!!!!!!!!!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 10:50 am
Sannieh geweldig!!!!!!!!!!!!!!! eek dankje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 2:20 pm
Zakou Nenharma Sannieh geweldig!!!!!!!!!!!!!!! eek dankje blaugh veel beter dan die mislukte zeemeermin van mij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MelficeXD rolled 2 20-sided dice:
19, 10
Total: 29 (2-40)
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 2:50 pm
Sannieh MelficeXD Die ene ingekleurde tekening is machtig mooi. Goed gedaan. Vorr die persoon die een boek over tekenen zoekt, ik beveel je het boek "Eenvoudig Anatomie tekenen" aan. Ik heb die zelf ook en is zeer goed. die ingekleurde was me voorbeeld die vondt ik op internet dus is niet van mij sweatdrop
Ah, my bad.
Maar die andere getekende zeemeermin ziet er ook heel goed uit hoor! De gekleurde versie vile alleen meer op doordat 'ie gekleurd was, volg je me nog?
Ya.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 17, 2005 3:36 pm
MelficeXD Sannieh MelficeXD Die ene ingekleurde tekening is machtig mooi. Goed gedaan. Vorr die persoon die een boek over tekenen zoekt, ik beveel je het boek "Eenvoudig Anatomie tekenen" aan. Ik heb die zelf ook en is zeer goed. die ingekleurde was me voorbeeld die vondt ik op internet dus is niet van mij sweatdrop Ah, my bad. Maar die andere getekende zeemeermin ziet er ook heel goed uit hoor! De gekleurde versie vile alleen meer op doordat 'ie gekleurd was, volg je me nog? Ya. dat was mijn voorbeeldje ik zit nog in de nateken fase
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 18, 2005 5:34 am
Sannieh MelficeXD Sannieh MelficeXD Die ene ingekleurde tekening is machtig mooi. Goed gedaan. Vorr die persoon die een boek over tekenen zoekt, ik beveel je het boek "Eenvoudig Anatomie tekenen" aan. Ik heb die zelf ook en is zeer goed. die ingekleurde was me voorbeeld die vondt ik op internet dus is niet van mij sweatdrop Ah, my bad. Maar die andere getekende zeemeermin ziet er ook heel goed uit hoor! De gekleurde versie vile alleen meer op doordat 'ie gekleurd was, volg je me nog? Ya. dat was mijn voorbeeldje ik zit nog in de nateken fase Heh, iedereen begint daarmee. Geen schande om na te tekenen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |