|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 10:15 am
Jag fattar det roliga. biggrin -fnitter-
Men förklarade jag skulle ni nog ändå inte finna det roligt. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:39 pm
Slidan går iväg och hon stannar kvar hemma och slipper, menade Magnus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:52 pm
Mikusagi Slidan går iväg och hon stannar kvar hemma och slipper, menade Magnus. Men åh x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:15 pm
Haha! Den var rätt finnurlig när man fått den förklarad *trögfattad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 10:35 am
(Mamma försöker förklara var S:t Eriksgatan ligger, men blir avbruten av Agnes) Agnes: Den som ligger efter fängelset! (Mamma och Arla stirrar häpet på.) Agnes: Den som är lila... (Mamma och Arla stirrar häpet på.) Agnes: Monopol...
(Mamma och Agnes har pratat om sjukt (sjukt) egocentriska människor.) Agnes: Nu ska jag försöka vara en sån där egocentrisk! Mamma: Men det är nog svårt. (Agnes börjar att högljutt tigga om uppmärksamhet, välter saker osv.) Mamma (efter ~10 sekunder): Jag var ironisk... (Agnes tystnar.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 10:41 am
Niddler (Mamma försöker förklara var S:t Eriksgatan ligger, men blir avbruten av Agnes) Agnes: Den som ligger efter fängelset! (Mamma och Arla stirrar häpet på.) Agnes: Den som är lila... (Mamma och Arla stirrar häpet på.) Agnes: Monopol... (Mamma och Agnes har pratat om sjukt (sjukt) egocentriska människor.) Agnes: Nu ska jag försöka vara en sån där egocentrisk! Mamma: Men det är nog svårt. (Agnes börjar att högljutt tigga om uppmärksamhet, välter saker osv.) Mamma (efter ~10 sekunder) : Jag var ironisk... (Agnes tystnar.) Aw, she's cute xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 11:18 am
Av alla mina prinsbarn är Agnes min favorit! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 5:16 am
Dataläraren: Just nu kan ni göra vad ni vill! Alla killar: WOO SPEEEL, KOM SÅ LANAR VI!!!1! Alla startar CS på datorn och gör iordning för att spelar Läraren(Precis när alla är klara): HAH, SKOJADE BARA. Stäng ner så vi kan sätta igång nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 6:41 am
Svenskalektion och jag tittar i blocket medan dom diskuterar talare. Svenskaläraren: "Ja, Gandhi var en mycket bra talare" *paus* "Det är bara att slå ihjäl det kräket!"
När jag tittar upp ser jag att det har kommit in en fluga i klasstummet.
Förresten, när vi kom in i klassrummet stod det här på tavlan:
Arbetets muséum Tvångssterilisering tis 15/9 kl 18.00 Maiia Runcar
Så vi skrattade åt det xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:12 am
Snyggt efternamn mitt upp i allt också... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:26 am
Klassråd.
Mentorn: Och nu ska vi ta upp frågan hur vi ska lyckas fördela skåpen så alla får! Martin: Ja, det blir nog svårt att fördela 12 skåp på 10 personer lol Mentorn: .. *Vänder sig om och räknar skåpen, räknar sedan eleverna* .. Ja, då förklarar jag frågan avslutad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:39 am
Siocled Snyggt efternamn mitt upp i allt också... razz Ja, så jäkla passande så det var läskigt! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 9:52 am
Pernilla säger (18:49): men det måste ju vara så att vår vänster är hans vänster Pernilla säger (18:49): spegelvänt alltså Grim säger (18:49): så tyckte jag med Grim säger (18:49): och då blev det det första jag sa Grim säger (18:50): eller, menar du att vår vänster blir hans höger? Grim säger (18:50): men vi säger vänster? Pernilla säger (18:50): ? xD Grim säger (18:50): xDD Pernilla säger (18:50): hans vänster är den som är åt vänster för oss när vi tittar Pernilla säger (18:50): razz Grim säger (18:50): precis Grim säger (18:50): det jag sa ju
Vi måste ta längre raster mellan pusslen.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 10:17 pm
Jag (j) & mamma (m) ser på idol
J: So this song was kinda nice M: Yeah, I was just gonna say... It was called 'the scientest', dunno by who. J: I'll google it. *googlar* Oh... well... M: What? J: Coldplay made it... well we never REALLY liked it did we? M: No... no really.
(Våga vägra Coldplay. biggrin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 2:38 am
Sakana-sama Jag (j) & mamma (m) ser på idol
J: So this song was kinda nice M: Yeah, I was just gonna say... It was called 'the scientest', dunno by who. J: I'll google it. *googlar* Oh... well... M: What? J: Coldplay made it... well we never REALLY liked it did we? M: No... no really.
(Våga vägra Coldplay. biggrin ) rofl heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|