|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 8:35 am
Pappa berättar att han har varit hos en bankomat och hämtat ut fickpengar (för han skall resa)
Mamma: Tog du ut euro? Pappa: Nej. Mamma: Man kan göra det på vissa automater. Jag: Man betalar inte med euro i England! :0 Mamma: Ja, just det ja! Det är ju Ängelholm du skall till! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 11:55 am
Anneli// says: du är ju cp xD ' jänälicious¨ says: ja, jag är cerebral pares!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:37 pm
yennifer Anneli// says:du är ju cp xD ' jänälicious¨ says:ja, jag är cerebral pares! Fattar inte humorn. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:44 pm
Sakana-sama yennifer Anneli// says:du är ju cp xD ' jänälicious¨ says:ja, jag är cerebral pares! Fattar inte humorn. :/Det lät en hel del mycket roligare när man skrev ut hela namnet på sjukdomen, eftersom det bara används för att fölolämpa någon now a days. Som att kalla någon "Attention Deficit and Hyperactivity Disorder barn!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:59 pm
Jag tycker inte att det ska tas för givet att "cp" är okej att använda som skällsord. Och att "det bara används för att fölolämpa någon now a days" stämmer inte alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:03 pm
Niddler Jag tycker inte att det ska tas för givet att "cp" är okej att använda som skällsord. Och att "det bara används för att fölolämpa någon now a days" stämmer inte alls. Men for the love of god det är ju det jag menar, att det inte skall användas för dess skull. Och jo, det används en hel del bland ungdommar för att förolämpa varandra, går inte att förneka det minsta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 1:20 pm
yennifer Niddler Jag tycker inte att det ska tas för givet att "cp" är okej att använda som skällsord. Och att "det bara används för att fölolämpa någon now a days" stämmer inte alls. Men for the love of god det är ju det jag menar, att det inte skall användas för dess skull. Och jo, det används en hel del bland ungdommar för att förolämpa varandra, går inte att förneka det minsta. Ah, okej. Fattar dig nu. Och det är möjligt att jag borde sluta ta saker alltför bokstavligt xd ;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:05 am
Niddler yennifer Niddler Jag tycker inte att det ska tas för givet att "cp" är okej att använda som skällsord. Och att "det bara används för att fölolämpa någon now a days" stämmer inte alls. Men for the love of god det är ju det jag menar, att det inte skall användas för dess skull. Och jo, det används en hel del bland ungdommar för att förolämpa varandra, går inte att förneka det minsta. Ah, okej. Fattar dig nu. Och det är möjligt att jag borde sluta ta saker alltför bokstavligt xd ; Är ju sånt här jag gått runt och predikat om i flera år! Äntligen börjar folk fatta! biggrin Nu ska vi bara få dom att fatta att damp är lika fel att använda som skällsord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 5:28 am
Enjoy your meningslösa diskussion
Gick förbi random ung kvinna som sa till en gubbe: Jag har ju inte sett till dig på länge, jag trodde du var död.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 6:08 am
Haha, vi fick julkort av en vi trodde var död xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 9:51 am
jag och anna på fysiklabben. Vi har tråkigt och rullar 'R'en aslångt bak i halsen
"Rrroliga Rrrogerr Rrriddarre rrriderr sin rrrödrrrandiga rrraket rrrunt rrregnskogen"
Ja vi garvar som in i helvete dramallama rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 10:43 am
Sakana-sama Enjoy your meningslösa diskussion
Gick förbi random ung kvinna som sa till en gubbe: Jag har ju inte sett till dig på länge, jag trodde du var död.
rofl xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 11:25 am
Nu skall inte alla bli helt "Waaah! gonk " för att jag skriver det här...
Basgruppens medlemmar har precis läst upp sina tal. Sara var sist med en modern tolkning av Simone de Beauvoir där hon använde orden "flicka" och "snippa" väldigt mycket. Vi diskuterade hennes tal och gav henne tips.
Sara: Jag kanske inte skall säga snippa? Jag kanske skall säga något annat. Eller... vad då i så fall? Jag: Jag tycker att det lät bra. Behåll det! surprised Lisa: För vad skulle du annars säga? Sara: Ja, jag kan ju inte säga fitta! Det låter så sexuellt. Jag tänker mer att fitta är sådant jag knullar folk med, och min snippa gick på barnkalas. Min snippa gick på barnkalas och... min slida går till gynekologen! Magnus: xd "Hej då!" *vinkar och låtsas att han tittar på något som försvinner i horisonten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 9:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 9:48 am
Inte jag heller. Eller, inte det roliga iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|