|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 11:08 am
Jalkazar Under footballmatchen:
Chealsy (stavning?): Do you have cars in sweden? Chelsea, skulle jag tro. O_o Lold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 1:56 pm
Mada och jag diskuterar hur många E det är i "cheerio". (22:48:40) Alra: Cheerio. (22:49:10) Mada: 2 "E"? (22:49:28 ) Alra: Det stavas med två E. (22:50:13) Mada: det stavas väl med 1 "E" (inga länakr tack) (22:50:19) Alra: http://www.answers.com/cheerio(22:50:20) Alra: XD (22:50:25) Alra: Förlåt. Hann inte reagera. (22:50:47) Alra: Bara bytte fönster, klistrade in, skickade, och SEN såg jag "inga länkar tack". (22:50:47) Mada: ARILD ' rofl (Arild är förstås mitt IRL-namn)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 7:51 am
Våran hemska naturkunskapslärare pratar om ekosystem och kretslopp.
Ja, så har vi en vall, som äts av en ko, som äts av oss människor. MEN, om vi placerar den i Indien så kan vi inte äta kor längre och människorna ät istället av tigrar. *skrattar helt skälv ytterligare 3 minuter*
Well, yes. Jag kommer bli jääääättebra på det här känner jag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 11:15 am
Familjen ser på ett program om Linné och en kvinna säger att han levde farligt när han vandrade i fjällen för där fanns både varg, björn och lo.
Kvinnan: Jag vet att jag hörde när jag var liten att under 1900-talet så hände det fortfarande att barn i skogen försvann och hade blivit uppätna av björn. Jag: Eller så blev de tagna av skogsrået. Mamma: Perfekt kommentar! Det var precis något sådant jag tänkte!
För mig är det mest det som är tiny som är udda för liksom whey mamma håller med men ni kan ju inte känna min mamma så därför är det tiny.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 10:59 am
En kille som föreläste om studieteknik på skolan min: "Kreativt tänkande - utan det så hade vi suttit i grottor och hamrat på varandra. Logiskt tänkande... utan det så hade vi suttit utanför grottor och hamrat på varandra."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 11:46 am
Niddler En kille som föreläste om studieteknik på skolan min: "Kreativt tänkande - utan det så hade vi suttit i grottor och hamrat på varandra. Logiskt tänkande... utan det så hade vi suttit utanför grottor och hamrat på varandra." LOL.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 8:20 am
Jag pwnar fanboy biggrin (läs tomma rade som " mad " " razz " eller "-.-"
Patrik..! säger: Vilken Nivå lirar du på?.. Patrik..! säger: Medium/hard/expert? Michael säger: på FoF eller GH? Patrik..! säger: Gh Patrik..! säger: FoF Suger!!!!!!!!! Patrik..! säger: Nämn inte det i sammanhang med Gh! Michael säger: ... Patrik..! säger: Svara då Michael säger: lättaste tror jag Michael säger: har bara spelat 1 låt på elgiganten Patrik..! säger: OCH DU TROR DU KAN KLARA BÖRJAN PÅ DEN LÅTEN?!?! HAHAHA Michael säger: ja lätt Patrik..! säger: Aldrig Patrik..! säger: Ja men.. Patrik..! säger: Syftar på nivån som den är på nu Patrik..! säger: Michael säger: någon månad lär det väl ta Michael säger: men jag skulle klara det Patrik..! säger: "någon månad" Typ år Patrik..! säger: Michael säger: nej Michael säger: månad Patrik..! säger: Det är inte så enkelt som du tror..med tanke på att du lirat på Easy Patrik..! säger: Det är svårt och kordinera alla fingrar på Xpert.. Patrik..! säger: Kan jag lova dig Michael säger: jag kände ingen större skilnad på FoF och Gh2 Michael säger: btw, kan man förlora på en låt? Patrik..! säger: FoF suger.. Michael säger: alltså typ någon skriker "You suck" och låten avslutas? Patrik..! säger: Alltså typ alla låtar på FoF är hemgjorda och hänger inte med i takten riktigt Michael säger: same s**t ffs förutom att det ena är gratis Patrik..! säger: På Gh2 så kan man faila ja Patrik..! säger: DU HAR INGEN ANING OM HUR FET SKILLNAD DET ÄR! Michael säger: det beror på om det är en noob som gjort den eller inte Michael säger: ingen skillnad Patrik..! säger: Kommentera inte sådant som du inte har en aning om Patrik..! säger: ffs! Patrik..! säger: Du har lirat 1 låt på Gh.. Patrik..! säger: Säg inget! Michael säger: dude jag har ju spelat båda har jag sagt Patrik..! säger: Ja 1 låt på Gh! Patrik..! säger: Du kan inte jämföra Michael säger: kontrollen är ffs den samma på alla jävla låtar va? Patrik..! säger: Jag har lirat ett antal låtar på FoF och lirat Mycket! Gh2 Patrik..! säger: Nej det är det inte.. Michael säger: nehe? Patrik..! säger: Alltså..Det är helt fel på FoF när dom gjort låtarna Patrik..! säger: Hänger inte med alls Patrik..! säger: Har inget riktigt sammanhang Patrik..! säger: så Stfo! Michael säger: men jag sa ju att det hade med vem som gjort dom + datorns prestanda Michael säger: dom som följer med är ju rätt tex Patrik..! säger: Ja men alla låtar är så! förrutom typ de som de snott från Gh och kopierat Patrik..! säger: Det är 2 låtar som dom gjort.. Patrik..! säger: Slår vad om att Gh crewn skulle gjort bättre Patrik..! säger: Men orkar inte diskutera mer när du inte har någon aning om.. Patrik..! säger: Du har lirat 1 låt på Gh..Du vet inte hur stor skillnad det är Michael säger: jag spelar ca 14 olika låtar på FoF 2st kan jag inte blunda när jag spelar, för dom är i otakt Patrik..! säger: Så shush! Patrik..! säger: Ja men Michael säger: gh crew är ju inte vem som helst Patrik..! säger: GARRGH! KÄFT Michael säger: lol fail @ you Patrik..! säger: Duja Michael säger: men acceptera att något GH fan lyckades skapa en OS kopia för PC
Patrik..! säger: "kopia" ha låt mig skratta..Men käft nu! ffs..orkar inte diskutera som sagt med en så kallad "noob" Patrik..! säger: stfo Michael säger: *stfu Patrik..! säger: Stfo! Michael säger: ... Michael säger: jaja whatever
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 8:26 am
stfo? Shut the ******** off?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 4:41 pm
-garv-
joc säger: jag har en skämt joc säger: darin skämt Cissi säger: ja lyssnar joc säger: du vet hans album! joc säger: den heter joc säger: money for nothing joc säger: visst Cissi säger: aa joc säger: aa joc säger: när man köper den joc säger: "money för nothing" joc säger: fattaru! Cissi säger: LOL Cissi säger: haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 25, 2007 6:02 pm
"You make my software turn into hardware"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 2:18 pm
jag och niklas ska precis sova
niklas- hörrö älskling? jag - japp? niklas - vad sägs om att vi äter ute imorn, jag bjuder? jag - aaaw, det låter jättebra smile niklas - pizzerian här uppe på hörnet, låter det bra? jag - ... och detta ska föreställa att vara romantisk? niklas - men lägg av, jag går ju utanför dörren för din skull god dammit!
är alla pojkvänner såhär ? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 2:25 pm
yennifer jag och niklas ska precis sova niklas- hörrö älskling? jag - japp? niklas - vad sägs om att vi äter ute imorn, jag bjuder? jag - aaaw, det låter jättebra smile niklas - pizzerian här uppe på hörnet, låter det bra? jag - ... och detta ska föreställa att vara romantisk? niklas - men lägg av, jag går ju utanför dörren för din skull god dammit! är alla pojkvänner såhär ? surprised rofl'd xd
haha nä, eller, min är inte så iallafall!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 3:16 pm
Tro mig, du vill mycket hellre ha en "oromantisk" pojkvän än en överkänslig en. o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 4:22 pm
Anashi` Tro mig, du vill mycket hellre ha en "oromantisk" pojkvän än en överkänslig en. o_o Nä ett mellanting är bättre :/
Oromantisk har jag gjort, gav honom sex år av mitt liv, och vad fick jag tillbaks?
Nevermore.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|